پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نوشتن پایان نامه برای دیگران از لحاظ شرعی

اشتراک:
نوشتن پایان نامه برای دیگران احکام و مسائل شرعی
نوشتن پایان نامه برای دیگران این روزها رایج شده است. پایان نامه سندی برای ارزیابی علمی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر می‌باشد. اخیراً مؤسسات یا افرادی پیدا شده‌اند که در قبال مبلغی پول این کار را برای دانشجویان انجام می‌دهند.

پولی که افراد در قبال نوشتن پایان نامه دریافت می‌کنند طبق نظر اکثر مراجع اشکال شرعی دارد ولی برخی مراجع هم معتقدند که اگر صاحب پول رضایت داشته باشد اشکالی ندارد.
نوشتن پایان نامه برای دیگران را در پرشین وی ببینید.

نوشتن پایان نامه برای دیگران

پایان نامه نویسی برای دیگران چه حکمی دارد؟ بدین صورت که برخی افرادبرای نوشتن پایان نامه های درسی مبلغی را به دیگران پرداخته و آنها برای آنان پایان نامه مینویسند،از لحاظ شرعی چه حکمی دارد؟مقام معظم رهبری:جایز نیست.آیت الله سیستانی:جایز نیست.آیت الله مکارم:هرگاه مخالف مقررات باشد جایز نیست.آیت الله صافی:اشکال ندارد.

آیت‌الله سیستانی:در صورتی که کار شما خلاف قانون نباشد و مصداق غش نباشد اشکالی ندارد.آیت‌الله هادوی تهرانی:اگر کار سپرده شده به درستی انجام شود و اجرت در مقابل آن عرضه شود این اجرت حلال است  اما عرضه پروژه‌ای که فرد دیگری آن را انجام داده است جایز نیست و در صورتی که انجام دهنده پروژه از این موضوع اطلاع داشته باشد عملش خالی از اشکال نیست و این درآمد هرچند حلال است ولی احتیاط اجتناب از آن است.

نوشتن پایان نامه برای دیگران استفاده از پایان نامه دیگران

نوشتن پایان نامه

داشتن تحصیلات عالیه هدف نهایی سیستم‌های آموزشی نیست، زیرا که دانشجویان این مقطع تحصیلی با تلاش خود به ما در کسب درک بهتری از انسان‌ها و دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم کمک می‌کنند. این بدان معنیست که تحقیقات دانشجویان پیرامون مسائل متفاوت فهم مفاهیم طبیعی، فرهنگی، انتزاعی، اجتماعی و تکنولوژیک را برای جامعه آسان نموده و راهکار‌های نوینی برای مواجه شدن با مشکلات، پیچیدگی‌ها و زیبایی‌های دنیا فراهم می‌کند.

موازی با این اهداف هر فرد در مسیر تحصیل تلاش می‌کند تا با گسترش دایره معلومات و افزایش خرد خود به بهبود تجربه‌اش از زندگی کمک نماید. نظام آموزشی هر کشوری شامل مراحل متفاوتی برای سپری نمودن تحصیلات عالیه می‌شود، اما بطور عمومی سیستم‌هایی که تمرکز اصلی خود را بر روی افزایش توانایی‌های نیروی جوان برای جذب در بازار کار متمرکز می‌نمایند، تنها به آموزش موضوعات متفاوت بسنده کرده و در صورت لزوم با سپری کردن یک دوره کارورزی یا پروژه فرد را فارق التحصیل می‌کنند. در مقابل تحصیل در رشته‌هایی که شما را برای استفاده در سیستم آموزشی آماده می‌کنند.

نوشتن پایان نامه برای دیگرانمراحل انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

حکم خرید پایان نامه

پایان نامه و رساله هر دو از ساختار نگارشی مشابهی پیروی می‌کنند، اما تفاوت‌هایی میان آنها وجود دارد که دانش بر آنها می‌تواند به ما در تهیه محتوای مناسب آنها کمک نماید. پایان نامه مجموعه‌ای گردآوری شده از تحقیقات شما پیرامون اطلاعاتی است که در طول دوره تحصیلی خود کسب نموده‌اید، اما رساله در مقطع دکتری( PH.d ) و بمنظور ارائه دانش، نظریه یا تجارب جدیدی است که شما در نتیجه تحقیقات خود در این مقطع تحصیلی بدست آورده و می‌خواهید با سایر افرادیکه در رشته تخصصی شما فعالیت می‌کنند به اشتراک بگذارید. پس در رساله شما نیازمند یافتن موضوعی جدید، توسعه اطلاعات خود پیرامون آن و در نهایت اثبات ارزشمند بودن آنها خواهید بود.

در زمان تهیه رساله شما بایستی تلاش کنید تا از نتایج تحقیقات دیگران بعنوان راهنمایی برای خلق یا اثبات فرضیه، نظریه یا موضوعی انتزاعی بهره بگیرید تا سبب آن شود که عموم اطلاعات ارائه شده در آنها بیان شده از دیدگاه شما باشند. همین موضوع سبب می‌شود تا بخش اعظم رساله‌ها متشکل از نتایج تحقیقات و زمینه سازی‌های شما پیرامون موضوع رساله بوده و در نهایت جزئیات مراحل رسیدن به پروپوزال مورد بحث در رساله با شرح چگونگی رسیدن به این نتیجه خواهد بود.

جنبش – پاسخکده

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس