پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

طرز تهیه کمپوت یا دسر گلابی با طعم انبه

اشتراک:
دسر گلابی با طعم انبه آشپزی و شیرینی
گلابی ازجمله میوه های خوشمزه ولذیذی است که که میتوان ان را به عنوان دسر میوه ای استفاده کرد. که شما می توانید با چندین روش ساده آن را در منزل تهیه نمایید و از خوردن ان لذت ببرید .

این روز ها بانوان عزیز در منزل دسر ها و غذاهای متنوعی با انواع میوه و چیز های دیگرتهیه میکنند از جمله دسرهای میوه ای مثل گلابی، سیب، آناناس برای اعضای خانواده خود به عنوان یک پیش غذایی لذیذ در نظر می گیرند و آن را تهیه می نمایند، گلابی یکی از بی نظیر ترین و خوشمزه ترین دسر محسوب می شود که دارای طرفدار بسیاری است. ما در این بخش دسر گلابی با طعم انبه را اموزش داده ایم  با ما در پرشین وی همراه باشید .

دسر گلابی با طعم انبه

اگه یه وقت بعد از یه مهمونی بزرگ میوه‌هات زیاد اومد میتونی به طرق مختلف ازشون استفاده کنی تا خدایی نکرده حیف و میل نشندرست مصرف کردن و صرفه جویی کردن توی استفاده از مواد غذایی است.مثلا اگه یه وقت بعد از یه مهمونی بزرگ میوه‌هات زیاد اومد میتونی به طرق مختلف ازشون استفاده کنی تاخدایی نکرده حیف و میل نشن ، ما ایرانی هام که ماشالا دستمون به کم خریدن نمیره.

پنج نفر مهمون داریم به اندازه‌ ده نفر میوه میخریم؛ پس باید سعی کنیم الگوی مصرفمونو عوض کنیم.اول از میوه‌هایی که زودتر خراب میشن و آسیب پذیریشون بیشتره شروع کن.برای چهار تا گلابی یک لیوان شکر و دوتا لیوان آب رو بذار رو گاز بجوشه.قرار نیست مربا بشه پس نباید خیلی شیرین بشه و چیز دیگه‌ای مثلا زعفرون یا گلاب هم اضافه نکن.

طرز تهیه کمپوت یا دسر گلابی با طعم انبهکمپوت یا دسر گلابی

دسر خوشمزه

چون مزه و طعم اصل گلابی رو از بین میبره خُب حالا تو این فاصله گلابی‌ها رو که قبلا شستی وخشک کردی پوستشونو بگیر شربتت که کمی قوام اومد گلابی‌ها رو بذار داخل شربت آب و شکر و در ظرف رو ببند اجازه بده گلابی‌ها نرم بشن ولی له نشن که از شکل و شمایل بیفته.

 دسر خوشمزه با طعم انبهانواع دسر

یه چیزی مثل همون کمپوت میشه بعد بذار خنک بشه و بعد تو ظرف مورد نظرت بریز و نصف استکان آب انبه بریز روش چون هم شیرینی و طعم خوب انبه هم بی رنگی گلابی شربت رو قشنگترش میکنه.بعد از خنک شدن هم میتونی به عنوان دسر مهمونی عصر ازش استفاده و نوش جان کنی.

مجله آشپزی مثبت

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس