پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بهترین طرز تهیه کوکوی بادمجان کبابی

اشتراک:
کوکوی بادمجان کبابی آشپزی و شیرینی
کوکوی بادمجان یکی از انواع غذا با بادمجان است که بسیار خوشمزه است. طرز تهیه کوکوی بادمجان کبابی بسیار ساده است و در کمترین زمان تهیه میشود. کوکوی بادمجان را با روش‌های متفاوتی می‌توان درست کرد برای مثال، برخی افراد از بادمجان کبابی و برخی دیگر از بادمجان خام برای تهیه کوکوی بادمجان استفاده می‌کنند.

کوکوی بادمجان کبابی یکی از انواع کوکو ها می باشد که با بادمجان کبابی تهیه می شود و بسیار خوشمزه است و فاقد گوشت می باشد و می تواند یک برگر خوشمزه نیز باشد اگر شما به بادمجان علاقه دارید این کوکو را حتما تهیه کنید زیرا طعم و مزه بادمجان کبابی بسیار خوشمزه و ساده است و می توانید برای نهار و یا شام تهیه کنید . با ما در پرشین وی همراه باشید .

● مواد لازم کوکوی بادمجان کبابی

▪ بادمجان قلمی: یک کیلو

▪ پودر زیره: یک قاشق چایخوری

▪ پودر تخم گشنیز: یک دوم قاشق چایخوری

▪ تخم‌مرغ: ۴ تا ۵ عدد

▪ سیر: ۲ حبه

▪ آرد سیب زمینی: یک قاشق غذاخوری

▪ زعفران دم
کرده: به میزان دلخواه

▪ نمک و فلفل: به میزان لازم

▪ روغن برای سرخ کردن: به میزان دلخواه.

● طرز تهیه کوکوی بادمجان کبابی

بادمجان ‌ها را کباب کرده، پوست آنها را جدا می‌کنیم و با آب سرد می‌شوییم.این بادمجان ‌ها را در آبکش ریخته و برای اینکه تلخی آن گرفته شود، روی بادمجان ‌ها کمینمک می‌ریزیم و می‌گذاریم تا نیم ساعت بماند.بعد از گذشت این مدت بادمجان‌ها را آبکشی و با گوشتکوب یا مخلوط‌کن پوره می‌کنیم و آنها را کنار می‌گذاریم.

در ظرفی دیگر تخم‌مرغ‌ها را با نمک، فلفل و سیر رنده شده خوب مخلوط می‌کنیم، پودر تخم گشنیز، زعفران دمکرده و آرد سیب زمینی را با تخم‌مرغ و بادمجان پوره شده خوب هم می‌زنیم.در تابه‌ای روغن می‌ریزیم و وقتی روغن گرم شد، مایه را درون آن ریخته و در ظرف را می‌بندیم.وقتی یک طرف کوکو سرخ شد، آن را برگردانده و طرف دیگر را بدون درپوش سرخ می‌کنیم.

ایمنی بدن شما همان چیزی است که در وهله اول از بیمار شدن آن جلوگیری می کند و همچنین در صورت نیاز به مبارزه با بیماری کمک می کند. سیر سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند تا از سرماخوردگی و ویروس آنفولانزا جلوگیری کند.
کودکان در سال شش تا هشت سرماخوردگی می گیرند، در حالی که بزرگسالان دو تا چهار سرماخوردگی دارند.

خواص سیر خام می تواند از سرفه، تب و بیماری های سرماخوردگی محافظت کند. خوردن دو حبه سیر له شده در روز بهترین راه برای سود است. در برخی از خانواده ها در سراسر جهان، خانواده ها برای کمک به رفع یبوست، حبه های سیر را به نخی به گردن فرزندان خود آویزان می کنند.

کوکوی بادمجان کبابیطرز تهیه کوکوی بادمجان کبابی

خواص سیر

کمک به کاهش فشار خون سکته مغزی و حملات قلبی دو مورد از مهم ترین نگرانی های بهداشتی در سراسر جهان هستند. فشار خون بالا یک عامل خطر مهم برای بیماری قلبی است. تصور می شود که حدود ۷۰ درصد از سکته های مغزی، حملات قلبی و نارسایی مزمن قلبی را ایجاد کند. فشار خون بالا عامل ۱۳٫۵ درصد مرگ و میرها در سراسر جهان است. از آنجایی که آنها عامل اصلی مرگ و میر هستند، مهم است که به یکی از دلایل اصلی آنها یعنی فشار خون بالا پرداخته شود. سکته مغزی و حملات قلبی دو مورد از مهم ترین نگرانی های بهداشتی در سراسر جهان هستند.

خواص سیر خواص سیر برای بدن انسان

فشار خون بالا یک عامل خطر مهم برای بیماری قلبی است. تصور می شود که حدود ۷۰ درصد از سکته های مغزی، حملات قلبی و نارسایی مزمن قلبی را ایجاد کند. فشار خون بالا عامل ۱۳٫۵ درصد مرگ و میرها در سراسر جهان است. از آنجایی که آنها عامل اصلی مرگ و میر هستند، مهم است که به یکی از دلایل اصلی آنها یعنی فشار خون بالا پرداخته شود.

سیر یک ادویه فوق العاده برای کسانی است که از فشار خون یا فشار خون بالا رنج می برند. با این حال، حتی اگر شما عاشق سیر نیستید، مصرف مکمل‌های سیر همچنان می‌تواند فواید سلامتی مانند کاهش فشار خون بالا، درمان تب و بسیاری موارد دیگر را برای شما به ارمغان آورد. در نظر داشته باشید که باید مطمئن شوید که مصرف این مکمل ها به اندازه چهار حبه سیر در روز باشد.

قبل از شروع مصرف مکمل ها حتما با پزشک خود صحبت کنیدلسترول یک جزء چربی در خون است. دو نوع کلسترول وجود دارد: کلسترول “بد” LDL و کلسترول “خوب” HDL. کلسترول LDL بیش از حد و کلسترول HDL کافی نمی تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند.

نشان داده شده است که سیر سطح کلسترول تام و LDL را ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش می دهد. علاوه بر این، خوردن سیر بر سطح HDL یا کلسترول خوب شما تأثیری ندارد. اگر سابقه خانوادگی بیماری قلبی دارید یا از بیماری قلبی رنج می برید، باید سیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

سیب سبز  –  تبیان

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس