جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

دیپ لوبیا سفید و سبزیجات تازه

اشتراک:
دیپ لوبیا سفید و لیمو آشپزی و شیرینی
دیپ‌ها بسیار متنوع هستند و انواع گوناگونی دارند. در این مجموعه آموزش دیپ لوبیا سفید و سبزیجات تازه را داده ایم با ما همراه باشید .

دیپ‌ها بسیار متنوع هستند و انواع گوناگونی دارند.  دیپ به غذا اضافه نمی‌شود، بلکه غذا به آن اضافه می‌شود، به‌این شکل که غذا داخل ظرف سرو فرو می‌رود. دیپ لوبیا سفید و لیمو غذای بسیار ساده و سریعی هم هست با ما در پرشین وی همراه باشید .

مواد لازم دیپ لوبیا سفید و لیمو

• دو پیمانه لوبیا سفید پخته شده

• یک حبه سیر رنده شده

• ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون

•یک قاشق غذاخوری رزماری تازه

• دو قاشق چایخوری نمک دریایی

• فلفل سیاه

• دو قاشق غذاخوری آب لیموترش

• سه قاشق غذاخوری جعفری تازه

طرز تهیه دیپ لوبیا سفید و لیمو

۱٫در یک قابلمه متوسط، سیر را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون حدود دو دقیقه تفت دهید.سپس لوبیا سفید، رزماری و آویشن را اضافه کنید و حدود ۴ تا ۵ دقیقه تفت دهید.۲٫مخلوط لوبیا را داخل غذاساز بریزید.نمک، فلفل، لیموترش و روغن زیتون را اضافه کنید.آنها را به خوبی مخلوط کنید تا کاملا پوره و نرم شوند.در آخر، جعفری تازه را اضافه کنید و کمی هم بزنید تا جعفری ها فقط کمی خرد شوند..دیپ را داخل ظرف بکشید و روی آن روغن زیتون بریزید

خواص فلفل سیاه

فلفل سیاه شامل میوه های خشک شده تیره رنگ گیاه فلفل می باشد که بومی جنوب هند محسوب می شود. فلفل سیاه به عنوان ادویه و چاشنی استفاده می شود. فلفل سیاه گیاهی بالارونده محسوب می شود که دارای ریشه های ساقه خیز و کوتاه می باشد.

فلفل سیاه طعم تند و سوزنده دارد و همچنین یک گیاه دارویی خوراکی با فواید بسیار زیاد محسوب می شود. فلفل سیاه از بوته ای باریک و بلند تشکیل شده است که در رنگ های متنوعی چون سبز ، قرمز ، زرد و نارنجی می باشد که برای خوش طعم کردن غذا از آن استفاده می شود.

فلفل سیاه دارای طبع گرم و خشک می باشد. مقوی معده و بادشکن است. گرد فلفل سیاه باعث فرار حشرات موزی می شود. فلفل سیاه مقوی حافظه و اعصاب انسان می باشد. همچنین دردهای عصبی را درمان می کند. فلفل سیاه باعث می شود تا خون شما غلیظ شود.در قرون وسطی نیز سرمایه افراد بر اساس مقدار فلفل سیاه ذخیره شده سنجیده می شد.

فلفل سیاه علاوه بر طعم دادن به غذا طعم کهنگی غذا را نیز از بین می برد. در برخی از شهرهای هند مردم روز خود را ترکیب فنجان قهوه سیاه به همراه مقداری پودر فلفل سیاه شروع می کنند.

دیپ لوبیا سفید و لیمودیپ لوبیا سفید و سبزیجات تازه

خواص فلفل سیاه برای سلامتی

فلفل سیاه در برخی کشورها با نام سیاه دانه شناخته می شود ، این ادویه مفید مربوط به کشور هند می باشد که نقش مهمی در سلامت انسان دارد. در یونان باستان از فلفل به عنوان ادویه و همچنین به عنوان پول و هدیه استفاده می شده است.دانه فلفل پس از خشک و ساییده شدن به رنگ های سیاه و سفید و سرخ عرضه می شود. فلفل سیاه دارای خواص زیادی برای سلامت بدن می باشد. شما می توانید در ادامه خواص بی نظیر این ادویه را مشاهده کنید و سعی کنید از آن در برنامه روزمره خود استفاده کنید.

خواص فلفل سیاهخواص فلفل سیاه برای سلامتی

فلفل سیاه ادویه پر فایده و مفیدی است و خواص بسیار زیادی دارد که همگی این خواص را نمی توان به طور کامل در یک مقاله گنجاند ، به همین جهت خلاصه ای از خواص این ادویه ارزشمند را برایتان جمع آوری کرده ایم.فلفل سیاه حاوی مقادیر مناسبی از آنتی اکسیدان های قوی است که برای سلامتی پوست ضروری هستند. آنتی اکسیدان های موجود در فلفل سیاه می توانند به شفاف سازی پوست ، رفع چین و چروک و درمان لک های پوستی کمک کنند.

برترینها  – تبیان

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس