جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

انتخاب بهترین رومیزی برای هفت سین

اشتراک:
رومیزی هفت سین دکوراسیون منزل
هفت سین سفره ای است که ایرانی ها به مناسبت سال جدید آن را می آرایند .چیدن سفره هفت سین نیازمند خلاقیت و مهارت است با ما همراه باشید .

برای چیدمان هفت سین مهم ترین بخش کار استفاده درست از رنگها و وسایل و ظروف است رومیزی هفت سین هم نقش مهمی در زیبایی سفره دارد برای دیدن مدل های بیشتر و راهنمای چیدمان با ما در پرشین وی همراه باشید .

رومیزی هفت سین

خیلی‌ها هستند که تا صدای در کردن توپ سال نو را می‌شنوند یادشان می‌افتد سفره هفت سین بچینند و تازههمان موقع است که به تکاپو می افتند تا کاسه و بشقابی جور کنند و اجزای سفره‌شان را یکی‌درمیان درآن بچینند.معمولاً هم در این مواقع یکی دوتا از سین‌ها از قلم می‌افتند و به‌همان سفره کج و کوله و ناقص رضایت می‌دهند.

اما این‌بار و این سال قبل از هرچیزی سراغ یک رومیزی خوش آب و رنگ بروید و آن را جلوی چشمتان بگذارید تا کلی انرژی برای چیدن سفره هفت سین بهتان بدهد.سفره‌ی سفره هفت‌سین اولین سینی است که باید به آن فکر کنید تا سال نو را با سفره هفت‌سینِ منحصربه‌فردو خاص خودتان آغاز کنید.

رومیزی هفت سینرومیزی برای هفت سین امسال

سری به گنجه مادربزرگ یکی از سنتی‌ترین و ویژه‌ترین رومیزی‌ها یا به‌اصطلاح سفره‌ای که می‌توانید برای زیر کار در نظر بگیرید، پارچه ترمه است.ترمه‌ها قیمت‌های متنوعی دارند.اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه سراغ خرید آن بروید، سری به خانه مادربزرگتان بزنید و از او بخواهید تاکمد پارچه‌های قدیمی‌اش را برایتان باز کند حتماً پارچه یا بقچه یا حتی رویه‌ی یک پشتی از این جنس راآنجا پیدا خواهید کرد.

اما اگر چیزی دست‌تان را نگرفت و قصد کردید که خودتان پارچه ترمه را بدوزید، حتماً برای آن یک آشترهم‌رنگ تهیه کنید.

تزیین سفره هفت سین راهنمای تزیین سفره هفت سین

نوار‌های قیطان تزئینی  ورومیزی هفت سین

نوار‌های قیطان تزئینی در دور رومیزی‌های ترمه هم زیبایی کار را زیاد می‌کنند.هرچند که اگر سری به ترمه‌سراها در بازار بزرگ بزنید می‌توانید انواع و اقسام رومیزی‌های ترمه را ببینید و ازآن‌ها ایده بگیرید.سفره‌ای لطیف و رویایی استفاده از پارچه‌های حریر آن‌هم در رنگ‌های متنوعی که دارد، جلوه ویژه‌ای به سفره هفت سین‌تان می‌دهد.

حتما پارچه‌های حریر را دو یا سه‌برابر اندازه میزتان در نظر بگیرید تا بتوانید به آن حجم بدهید و ظروف هفت سین را در میان پف پارچه بچینید. بخشی از پارچه حریر را هم برای آویزان شدن از میز درنظر بگیرید.

زیباترین رومیزی برای هفت سینرومیزی سنتی برای هفت سین
بهترین رومیزی‌ برای هفت شینانتخاب رومیزی‌

رومیزی هفتسین با طرح شکوفه  و رومیزی هفت سین

شماره دوزی، هنر امروزِ با سلیقه‌هااگر اهل دوخت و دوز هستید، و عاشق نوستالژی، پیشنهاد می‌کنیم تا یک رومیزی شماره‌دوزی را شروع کنید.کافی است یک پارچه با بافت درشت مانند پارچه‌های از جنس کتان را انتخاب کنید و یک طرح ساده رامانند یک گل یا طرح‌های منظم کاشی را روی آن پیاده کنید و سپس به کمک یک کارگاه، سطح موردنظر را شماره دوزی کنید.

خوبی این رومیزی این است که می‌تواند یک اثر هنری شود و برای سال‌های بعد یا فرزندتان به یادگار بماند.رومیزی‌های منحصربه‌فرد قلاب‌بافی هم گزینه‌های خوبی هستند.

مدل‌های رومیزیبهترین مدل‌های رومیزی

اگر که این‌بار سراغ نخ‌های نایلونی جدیدی برای این کار بروید، رومیزی قلاب بافی‌تان بسیار ویژه از آب در می‌آید.هرچند که پیشنهاد می‌کنیم این ایده را بگذارید برای هفت‌سین سال آینده؛ یا اینکه اگر دستتان حسابی در قلاب‌بافی سریعاست، زود دست‌به‌کار شوید.رومیزی و کوسن‌ها را با هم سِت کنید!

شما می‌توانید همراه با رومیزی‌ای که برای هفت‌سین‌تان درنظر می‌گیرید، به ست کردن آن با کوسن‌ها هم فکر کنید.کوسن‌ها و رومیزی‌ها جزو اشیای نسبتاً ارازان قیمت اما مهم در ساختار دکوراسیون داخلی یک فضا هستند و در بسیاریاز موارد می‌توانند با حضورشان، محدودیت‌هایی که در تغییر فضا دارید را به حداقل برسانند.

چیدن هفت سین نحوه چیدن هفت سین

تزیین و چیدمان سفره هفت سین

مثلاً زمانی که در موقعیتی نیستید که بتوانید مبلمان جدید بخرید یا رویه مبل‌ها را تعویض کنید، با هزینه‌‌ای کمو کمی خلاقیت می توانید تغییری جدی در فضای خانه ایجاد کنید.پس با یک تیر چند نشان بزنید.هم سفره‌هفت سین بچینید و هم یک تغییر رنگ در ساختار اتاق پذیرایی‌تان بدهید.یادتان باشد کوسن ها از جمله وسایلی هستند که با حضورشان رنگ و جلوه ویژه ای به چیدمان خانه تانمی دهند.

استفاده از آن ها شبیه یک میان‌بُر آسان برای تغییر رنگ فضا است.یک رومیزی با گل‌های بهاری یا رومیزی چندتکه بهار از راه رسیده و می‌خواهید هرچه رنگ که دم دستتان می‌رسد را توی فضای اتاق پذیرایی سرریز کنید.اما مبلمان دودی و چوبی و کف تیره اجازه چندانی به شما نمی دهند.

چیدانه  – هفت گنج

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس