جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

دکوراسیون جدید اتاق خواب به سبک مدیترانه ای

اشتراک:
دکوراسیون داخلی مدیترانه ای دکوراسیون منزل
ویژگی اصلی این سبک سادگی آن در طراحی داخلی است.تمام عناصر خلاقیت، راحتی و عملی بودن را ترکیب می کنند برای دیدن دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای با ما همراه باشید .

دکوراسیون در سراسر دنیا می تواند متنوع و متفاوت باشد. سبک مدیترانه ای جزو شادترین و جسورانه ترین سبک های دکوراسیون داخلی است که طبیعت زیبای ساحلی را مهمان منزل تان میکند. دکوراسیون داخلی مدیترانه ای را در پرشین وی ببینید با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی مدیترانه ای

دکوراسیون اتاق خواب به سبک اسکاندیناویاییدکوراسیون اتاق خواب تاثیر بسیار زیادی بروی روحیه و فعالیت افراد می گذارد.گاهی اوقات بیدار شدن در یک اتاق خواب تاریک لذت بیشتری دارد، اما رنگ های تیره یک مشکل بزرگ دارندو آن نداشتن فاکتور انرژی بخش بودن در آنهاست.فاکتوری که واقعا می تواند بدن انسان را حرکت بدهد و او را راغب به بلند شدن از تخت خوابگرم و نرمش کند.

دکوراسیون داخلی مدیترانه ای دکوراسیون جدید

در این مطلب به سراغ اتاق خواب هایی با طرح های مربوط به شمالی ترین نقاط اروپا یا منطقه اسکاندیناویرفته ایم که معروف ترین ویژگی شان بهره بردن از طراحی بسیار روشن و درخشان است.در تمامی مدل های زیر از ایده هایی متنوعی استفاده شده که به راحتی می توانند در هر خانه ای اجرا شوند.

هر کدام از این اتاق ها طوری طراحی شده اند که نهایت استفاده را از خورشید صبحگاهی ببرند تا فردیکه در آن استراحت می کند بدون نیاز به هیچ هشداری با ساعت کوکی طبیعت، راس ساعت با آرامش بیدارشود.

سبک دکوراسیون

اگرچه اتاق خواب هایی با تم تاریک و تیره می توانند به خواب و استراحت بیشتر در روزهای تعطیل کمککنند اما این اتاق خواب های الهام گرفته شده از طراحی اسکاندیناویایی مسلما حس بیدار شدن در صبح زود رادر همه افراد تقویت می کند.بنابراین اگر شما هم جزء افرادی هستید که باید صبح های زود از خواب بیدار شوید مطمئن باشید اتاق خواب های زیر بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

دکوراسیون اتاق خواب جدیددکوراسیون اتاق خواب

معماری مدیترانه ای در ابتدا از کشور هایی مثل ایتالیا، پرتغال، اسپانیا و دیگر کشور های اطراف دریای مدیترانه الهام گرفت اما با گذشت زمان، تأثیراتی از فرانسه، یونان و مراکش و همچنین سایر کشور ها نیز گرفته است. با وجود این تاثیر گزاری ها معماری مدیترانه ای ویژگی های منحصر به فرد خود را حفظ کرده است. خانه ها و ساختمان های مدیترانه ای که امروزه می شناسیم از آن به عنوان احیای مدیترانه یاد می شود و نشان دهنده ی گرما ، ثروت و آرامش در یک ویلای مدیترانه است.

از ویژگی های مهم این معماری دوستی با طبیعت است. خانه های مدیترانه ای با پنجره ها و درهای بزرگی که رو به پاسیو، تراس یا بالکن دارند، به گونه ای طراحی شده اند که با محیط طبیعی خود تلفیق شوند و با محیط اطراف به راحتی در ارتباط باشند. بیشتر خانه های مدیترانه ای یک تا دو طبقه هستند و دارای فضای بیرونی بزرگ و متقارن هستند.

 سبک طراحی داخلیسبک دکوراسیون داخلی مدیترانه ای

دکوراسیون داخلی

درب جلو معمولاً در مرکز خانه قرار دارد و اطراف آن توسط پنجره های بلند و چوبی با روکش فلزی پوشیده شده است. سبک طراحی مدیترانه ای تأکید زیادی بر  فضای ورودی خانه دارد، بنابراین در ها و پنجره های بلند و متعددی را مشاهده خواهید کرد که فضای خانه را با فضای بیرونی یکسان می کند.سه سبک متمایز از معماری مدیترانه ای به نام های رنسانس ایتالیا، احیای اسپانیایی و مدیترانه مدرن وجود دارد که هر کدام خصوصیت های منحصر به فرد خود را دارند.

دکوراسیوندکوراسیون اتاق خواب

در رنسانس ایتالیا نوع خانه های مدیترانه ای دارای قوس و ستون هستند و الهام بخش گسترده ای از رنسانس ایتالیا در قرن شانزدهم است. در نوع احیای اسپانیایی آن با بهره گیری از ایده های معماری توسط مهاجران اسپانیایی در آمریکای قرن شانزدهم ایجاد شد و سبک استعماری اسپانیایی یک تنوع ساده تر و تند و تیز تر از سبک مدیترانه بوجود آورد.

اتاق  –  دیجی ویلا

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس