جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

یک آپارتمان نقلی بی نظیر، تنها با ۴ نکته ساده!

اشتراک:
دکوراسیون منزل
آپارتمان های نقلی و جمع و جور را با رعایت یک سری نکات در دکوراسیون و چیدمان بزرگ تر جلوه دهید. برای دکوراسیون شیک و مدرن داخلی آپارتمان کوچک با ما همراه باشید .

استفاده از رنگ های روشن و ملایم را فراموش کنید. اگرچه این نکته درست است که استفاده از رنگ های روشن باعث بزرگ تر شدن فضا می شوند،  در این مجموعه ویژگی های خرید یک آپارتمان خوب را نشان داده ایم برای اطلاعات بیشتر آپارتمان نقلی با ما در پرشین وی همراه باشید .

آپارتمان نقلی

آیا در یک خانه کوچک با اتاق‌های کوچک زندگی می‌کنید؟ اصلا نگران طراحی و چیدمان چنین فضایی نباشید؛ این کارآن‌قدرها هم که فکر می‌کنید سخت و دشوار نیست و می‌توان با انجام کارهایی ساده به چیدمان جذاب و کابردیدر یک فضای کوچک رسید.این پنج اتاق کوچک بسیار زیبا طراحی شده‌اند.ما در این مطلب می‌خواهیم این پنج اتاق و ویژگی‌های طراحی آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا شما هم بتوانید از این ایده‌ها در طراحی محیط کوچک زندگی خود استفاده کنید.

آپارتمان نقلیاتاق‌های کوچک

۱٫ دیوارهایی به رنگ سیاه استفاده از رنگ‌های روشن و ملایم را فراموش کنید.اگرچه این نکته درست است که استفاده از رنگ‌های روشن باعث بزرگ‌تر شدن فضا می‌شوند، اما رنگ‌های تیره و از کجا مطمئن شویم که طراحی اتاق ما با رنگ سیاه به خوبی انجام می‌شود؟ برای این کار از تعدادزیادی تابلوی هنری رنگی در فضای خود استفاده کنید تا با رنگ‌های تیره موجود در اتاق کنتراست ایجاد کنندآیا برای داشتن یک اتاق زیبا و جذاب حتما باید از رنگ‌های تیره استفاده کرد؟ خیر.اما کسانی که این شانس را داشته‌اند که بتوانند از رنگ‌های تیره در طراحی فضای کوچک خود استفاده کنندبه ندرت از این کار اظهار پشیمانی کرده‌اند.

طراحی و چیدمان خانه کوچک

ویژگی های آپارتمان خوب

۲٫ استفاده از مبلمان با ابعاد بزرگاین موضوع درست است که استفاده از مبلمانبا ابعاد کوچک باعث می‌شود تا یک اتاق دارای تناسب درستی باشد و بی‌نظم و شلوغ به نظر نرسد.
اما گاهی، استفاده از یک مبلمان با ابعاد بزرگ (مانند یک کاناپه چندبخشی) باعث می‌شود یک فضای کوچک دنج شودو حس و حالی جذاب و خوشایند پیدا کند.در اتاقی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، یک کاناپه چندبخشی فضای زیادی از اتاق تلویزیون را اشغال کرده است،حتی تا قسمتی از پنجره پیش رفته است.اما دیگر قسمت‌های این اتاق دارای مبلمان زیادی نیستند و به همین دلیل حس و حال کلی این اتاق بسیاردنج و چشم‌گیر شده است.وقتی این آپارتمان نقلی را می‌بینید دوست دارید بر روی کاناپه لم بدهید و در زیر نور طبیعی مدت زیادی را
صرف تماشای تلویزیون بکنید

خرید آپارتمان ویژگی خانه های آپارتمانی

۳٫ استفاده از تعداد زیادی عناصر طراحی برای رسیدن به جلوه‌ای غنی و کاملاین ایده در اتاق خوابی که در عکس بالا می‌بینید به طور کاملاجرا شده است.فقط به این دلیل که مساحت فضای اتاق خواب شما کوچک است، نباید به این تصور برسید که نمی‌توانید ازعناصر تزئینی زیبا و خاص استفاده کنید و فضای خود را با تعداد زیادی وسیله تزئینی پر کنید.یک تخته پشتی بزرگ و زیبا تبدیل به نقطه کانونی این اتاق خواب شده است و آباژورهایی که در کنارتخت‌خواب قرار گرفته‌اند نه تنها به فضا زیبایی داده‌اند بلکه بسیار کاربردی هم هستند.نکته‌ای که در این اتاق خواب به چشم می‌خورد و باعث جذابیت بیشتر آن شده است، استفاده از پالت رنگی ملایم و ایجاد تقارن بصری است.این کار باعث ایجاد حس و حالی متعادل در فضا شده و اتاق خواب را از نظر بصری جذاب‌تر کرده است.

ویژگی های یک خانه خوبویژگی های مطلوب یک آپارتمان

ویژگی خانه های آپارتمانی

۴٫ از وسایل دوکاره یا چندکاره در یک فضای کوچک استفاده کنیدطبیعی است که اتاق‌های کوچک معمولا در خانه‌های کوچک قرار دارند و به همین دلیل گاهی یک اتاقبیش از یک کاربرد برای اعضای خانه دارد و از آن استفاده‌های مختلفی می‌شود.دو اتاق کوچکی که در دو عکس بالا مشاهده می‌کنید همین وضعیت را دارند، اما طراحی آن‌ها آن‌قدر هوشمندانه انجامشده است که این دو اتاق وظایف مختلفی که بر عهده آن‌ها گذاشته شده است را به خوبی انجام می‌دهند.در اتاق خواب اول، فرورفتگی داخل دیوار یک میز تحریر کوچک و یک صندلی را در خود جای داده
است (توجه کنید که چگونه این اتاق خواب با اتاق تلویزیون مورد دوم که دارای یک کاناپه بزرگ بود کنتراستدارد).در اتاق دوم، تخت خواب تاشو است و داخل فرورفتگی دیوار می‌رود و یک میز غذاخوری کوچک به فضا اضافه می‌شود.اتاق دوم هم اتاق خواب است و هم اتاق غذاخوری.

چیدانه – ویستا

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس