جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بهترین مقاصد گردشگری برای عاشقان قایق رانی

اشتراک:
بهترین مسیر های قایقرانی گردشگری
بهترین راه برای بهره بردن از زیبایی این شهرها، عموما مناظر آن در کنار آب است. بیشتر این شهرها دارای قایق های گردشگری هستند با ما همراه باشید تا با این تفریح شاد بیشتر اشنا شوید. .

قایق‌رانی، یک تفریح هیجان‌انگیز به شمار می‌آیدکه می تواند حال و هوای شما را به شدت تغییر دهد. همچنین قایقرانی یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از طبیعت در شهر‌های ساحلی است.در این مجموعه بهترین مسیر های قایقرانی را در پرشین وی ببینید.

بهترین مسیر های قایقرانی

یکی از ورزش‌های هیجان‌انگیز و محبوب، به خصوص برای علاقه‌مندان به طبیعت،  بهترین مسیر های قایقرانی در آب‌های آرام است.قایق‌رانی یکی از بهترین روش‌ها برای تماشای مناظر طبیعی اطراف در شهرهای ساحلی است.در قسمت قبل با چند مقصد گردشگری عالی برای بهترین مسیر های قایقرانی آشنا شدیم.ادامه به چند مورد دیگر، اشاره می‌کنیم.زمانی که صحبت از مقاصد گردشگری برتر برای قایق‌رانی می‌شود، منظور فقط سواحل شنی و آب‌و‌هوای استوایی نیست.قایق‌رانی یکی از ورزش‌های محبوب در سفر به شهرهای ساحلی و جزیره‌های گوشه و کنار دنیا است.

قایق رانی گردشگری آبدره‌ی Andean

در بسیاری از این شهرها، امکانات لازم برای بهترین مسیر های قایقرانی حرفه‌ای و مبتدی‌ها فراهم شده است.شما هم اگر به این ورزش علاقه دارید می‌توانید از این فهرست برای انتخاب مقصد سفر کمک بگیرید.آبدره‌ی Andean، پاتاگونیا، شیلیدر این منطقه از پاتاگونیا، رشته‌کوه آند به دریا می‌رسد.قله‌های پوشیده از برف، دره‌های یخچالی و جنگل‌های بارانی، مناظر شگفت‌انگیز این ناحیه را تشکیل می‌دهند.در این آبدره گونه‌های مختلفی از حیوانات دریایی را مشاهده خواهید کرد؛ از جمله دلفین، پنگوئن و شیرهای دریایی.

پارک‌های طبیعی و ملی آمریکاپارک ملی آبدره‌های کنای

قایقرانی دریا

پارک ملی آبدره‌های کنای (Kenai)بهترین روش برای بازدید از این پارک ملی، قایق‌رانی است چرا که سطح وسیعی از آن را خطوط ساحلی ناهموارتشکیل می‌دهد.اینجا یعنی در آلاسکا، قایق‌رانان ماجراجو می‌توانند طبیعت بکر و دست‌نخورده را از نزدیک تماشا کنند؛ جایی که یخچال‌ها به دریا می‌ٰسند و بقایای عصر یخبندان هنوز باقی‌ است.ماجراجویی در غارهای کشف‌نشده‌ی پنهان میان آبدره‌های شگفت‌انگیز، عبور از میان کوه‌های یخ شناور بر آب و رویارویی با نهنگ‌هاو شیرهای دریایی، سفر به این پارک ملی را به یکی از بهترین سفرهای تمام دوران زندگی شما تبدیل خواهدکرد.این پارک ملی یکی از پارک‌های ملی ایالات متحده‌ی آمریکا است.

جزیره‌ی یونانی کرتساحل جنوبی کرت

مساحت این پارک در حدود ۲۷۰۰ کیلومترمربع است و در شبه‌جزیره‌ی کنای در آلاسکا قرار دارد.این پارک ملی به خاطر آبدره‌های متعدد و یخچال‌های طبیعی آنشناخته‌شده است.یخچال اگزیت یکی از همین یخچال‌ها است که از طریق جاده قابل دسترسی است و یک مقصد گردشگری محبوب است.ساحل جنوبی کرت (Crete)جزیره‌ی یونانی کرت، بیش از هزار کیلومتر ساحل با آبی زلال دارد که که برای قایق‌رانی مناسب است.در بین این هزار کیلومتر، سواحل جنوبی بکر منطقه، یکی از بهترین نقاط این جزیره برای قایق‌‌رانی و گشت‌و‌گذار است.مناظر کوهستانی منطقه و سواحل ناهموار، غارهای دریایی متعددی را ایجاد کرده است و سواحل شنی صورتی رنگ، قایق‌رانان رااز دهکده‌ای به دهکده‌ی دیگر می‌کشاند.

پارک ملی گالاپاگوس اکوادوپارک ملی گالاپاگوس

قایق های گردشگری

جزیره‌ی کرت، بزرگ‌ترین جزیره‌ی یونان و پنجمین جزیره‌ی بزرگ دریای مدیترانه است.گاهی این جزیره را گهواره‌ی تمدن اروپا می‌نامند.چرا که کانون تمدن مینوسی، قدیمی‌ترین تمدن شناخته‌شده در اروپا بوده است.این جزیره به لحاظ فرهنگی نیز منحصربه‌فرد است و موسیقی و شعر مختص به خود دارد.پارک ملی گالاپاگوس (Galápagos)قوانین و مقررات، دسترسی تورهای بهترین مسیر های قایقرانی به زنجیره‌ی جزایری که گالاپاگوس را ایجاد کرده است، محدود می‌کند.اما با قایق‌رانی در بهشت چارلز داروین، می‌توانید از گوشه و کنار این پارک ملی زیبا دیدن کنید.

اقیانوس آرامجزایر فیجی

برای استفاده از سواحل دورافتاده و دور از دسترس باید از مراکزی که مختص ارائه‌ی تجهیزات قایق‌رانی هستند، کمک بگیرید.در این سواحل و بهترین مسیر های قایقرانی می‌توانید کودن‌ها، لاک‌پشت‌های بزرگ، شیرهای دریایی، پنگوئن، ایگوآنای دریایی و بسیاری گونه‌های خاص و منحصربه‌فرد را ازنزدیک ببینید که فقط در این منطقه و در جزایر دورافتاده دیده می‌شوند.این پارک ملی از طرف دولت اکوادور و به منظور حفاظت از جزایر ساخته شده است و اولین پارک ملی اکوادور و میراث جهانی یونسکو است.در سال ۲۰۰۷، یونسکو این پارک ملی را به فهرست میراث در معرض خطر، اضافه کرد.عوامل متعددی چون مهاجرت، تجارت و گردشگری، اکوسیستم این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

کجارو  – الی گشت

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس