جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویر دختر و پسر رییس سابق بانک ملی ( خاوری ) در کانادا !

تاریخ نشر :سه‌شنبه 11 اکتبر 2011 اشتراک:
تصاویر دختر و پسر رییس سابق بانک ملی ( خاوری ) در کانادا ! اخبار گوناگون
دادنا:با گذشت دو هفته از وعده سخنگوی بانک ملی مبنی بر بازگشت خاوری، مدیرعامل سابق بانک ملی به کشور و وعده خود وی مبنی بر بازگشت سریع به ایران ، هنوز خبری از این چهره مورد اعتماد پاکترین دولت تاریخ در دست نیست، و به همین دلیل آینده اطلاعاتی مربوط به دو تن از فرزندان […]

دادنا:با گذشت دو هفته از وعده سخنگوی بانک ملی مبنی بر بازگشت خاوری، مدیرعامل سابق بانک ملی به کشور و وعده خود وی مبنی بر بازگشت سریع به ایران ، هنوز خبری از این چهره مورد اعتماد پاکترین دولت تاریخ در دست نیست، و به همین دلیل آینده اطلاعاتی مربوط به دو تن از فرزندان وی را منتشر می کند.

اردوان خاوری پسر مدیر سابق بانک ملی، ساکن کانادا و مالک ۶ شرکت می باشد که یکی از آنها شعبه اسرائیل هم دارد. وی با استفاده از اعتبار و نفوذ پدر جان خود صاحب ثروت هنگفتی شده و به فعالیت اقتصادی توام با تفریحات سالم!! هم می پرداخته است.

Rose Party … February 9th 2007 @ Suite 106(LEVEL Nightclub) 106 Peter St, Toronto. Receive a FREE Karting Pass with EVERY ticket!! &quot A Lucky Couple WINS an all inclusive trip to CUBA” !! Rotating DJs: DJ Dynamite &amp Diez MC Franky J Tickets @ Roses NewYork OR (416) 880-0156 (647) 829-5263 PROMOSAM CO &amp Emshab Entertainment. Spons: Ardavan Khavari , Ali Sadeghi 19

 

 

 

 

پیش از این رسانه ها وی را صاحب چندین شرکت دانسته بودند . شرکت سوآرینگ تراول، دو آژانس  اوج و هما، نمایندگی های ایران ایر و ماهان و همینطور شرکت Jerry caplan شرکت سوآرینگ تراول علاوه بر خدمات مسافرتی در کار حمل و نقل هم بوده است این شرکت در تهران در خیابان شیخ بهایی هم دفتر داشته است، ضمن اینکه در اسرائیل هم دفتر دارد.

۴۱۶-۲۲۴-۸۱۱۰ (Jerry Caplan Travel)
416-225-6111 (Soaring Travel Inc.- Owj Travel)
416-836-8321 (Homa Travel)

فرزند دیگر خاوری دختر وی پرندیس خاوری می باشد که ظاهرا وی مشی زندگی متفاوتی از برادرش را انتخاب کرده است. وی  همان زنی است که در مقابل دوربین بی بی سی ظاهر شده است.

 

دادنا

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس