پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

دستبند پلیس: دو هزار تومان؛ خرید برای عموم آزاد+ عکس

تاریخ نشر :چهارشنبه 10 آگوست 2011 اشتراک:
دستبند پلیس: دو هزار تومان؛ خرید برای عموم آزاد+ عکس اخبار گوناگون
فروش این دستبندها، در حالی است که هر فردی می تواند با داشتن یک دستبند، باتوم های پلاستیکی و چوبی، قلاف های اسلحه، لباس های نظامی و… که به وفور و بدون هیچ گونه جلوگیری در حاشیه خیابان امام خمینی (حسن آباد) نیز به فروش می رسند، ادعا کند مأمور یکی از نهادهای نظامی است […]
فروش این دستبندها، در حالی است که هر فردی می تواند با داشتن یک دستبند، باتوم های پلاستیکی و چوبی، قلاف های اسلحه، لباس های نظامی و… که به وفور و بدون هیچ گونه جلوگیری در حاشیه خیابان امام خمینی (حسن آباد) نیز به فروش می رسند، ادعا کند مأمور یکی از نهادهای نظامی است و از مردم عادی اخاذی کند.
به تازگی دستبندهای ساخت کشور چین، به وفور در سطح تهران به فروش می رسند.

به گزارش «تابناک» اجتماعی، در بازار تهران و حاشیه مسجد امام، دستفروشانی دستبندهای چینی را به بهای دو هزار تومان به فروش می رسانند و معلوم نیست، مصرف این دستبندها چه چیزی می تواند باشد!

فروش این دستبندها در حالی است که هر فردی می تواند با داشتن یک دستبند، باتوم های پلاستیکی و چوبی، قلاف های اسلحه، لباس های نظامی و… که به وفور و بدون هیچ گونه جلوگیری در حاشیه خیابان امام خمینی (حسن آباد) نیز به فروش می رسند، ادعا کند، مأمور یکی از نهادهای نظامیست و از مردم عادی اخاذی کند.

البته موضوعی که در سال های اخیر به وفور در خبرها می آید، این دست اخاذی هاست. در اختیار داشتن دستبند نیز می تواند برای این مصرف کاربرد چشمگیری داشته باشد.

از سوی دیگر، در بازار سیاه، بعضا شاهد خرید و فروش شوکرهای الکتریکی و گازهای اشک آور نیز هستیم که گویا نیروی انتظامی و نهادهای انتظامی ـ امنیتی مشابه، برای جلوگیری از سوءاستفاده از این ابزار، باید نظارت بیشتری نشان دهد؛ هرچند از چندی پیش، مجازات حمل و نگهداری و استفاده غیرقانونی از این گونه ادوات تشدید و برخورد با این افراد تشدید شده است.

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس