پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سری جدید عکسهای دختر و پسرهای مو فرفری تهران + عکس

تاریخ نشر :شنبه 29 ژانویه 2011 اشتراک:
سری جدید عکسهای دختر و پسرهای مو فرفری تهران + عکس اخبار گوناگون
صراط – می‌گویند تهاجم نرم دشمن به شکل همه‌جانبه آغاز شده! حمله به اخلاق و دیانت و سلامت جامعه! بدون هیچ‌گونه ترحم! و با هدف سرنگونی تنها نظام دینی جهان! مثل چی؟ مثل این ماجرای واقعی: اول بهمن ماه همین امسال جماعتی را که در تصاویر ضمیمه این خبر می‌بینید، قرار می‌گذارند تو روز روشن […]

صراط – می‌گویند تهاجم نرم دشمن به شکل همه‌جانبه آغاز شده! حمله به اخلاق و دیانت و سلامت جامعه! بدون هیچ‌گونه ترحم! و با هدف سرنگونی تنها نظام دینی جهان! مثل چی؟ مثل این ماجرای واقعی:

اول بهمن ماه همین امسال جماعتی را که در تصاویر ضمیمه این خبر می‌بینید، قرار می‌گذارند تو روز روشن و جلوی چشمان پاسبان‌های همیشه بیدار توی پارک ملت تجمع کنند و احتمالا به نظام و مقدسات و هنجارهای آن بخندند و ثابت کنند که در این مملکت هیچ دستگاهی تهاجم رذایل اخلاقی غرب را جدی نگرفته است! و صد البته حکایت پاسبانهای خواب این شهر غفلت‌زده هم برای خودش نوبری است! یکی باید پیدا شود و بگوید چطور ممکن‌ است که یک مشت‌ قرتی در وسط پایتخت ایران اسلامی چنین تجمعی برپا کنند و البته پاسبان‌های مهربان ناجا هم هیچ مزاحمتی ایجاد نکنند! شاید این تجمع بلااشکال بوده و ما نمی‌دانستیم شاید هم مجوز این تجمع فرهنگی را از وزارت کشور و به سفارش «مکتب ایرانی» گرفته‌اند! یادمان باشد در جنگ تقصیر پاسبان‌های خواب و غافل بسیار بیشتر از دشمنان مهاجم است.

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس