تیپ جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری در اکران خرگیوش
جواد عزتی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی می باشد که در سریال دردسرهای عظیم نیز حضور داشت.
همسر او مه لقا باقری نیز بازیگر می باشد. جواد عزتی در فیلم سینمایی خرگیوش نقش آفرینی کرده است.
تصاویری از جواد عزتی و همسرش در مراسم اکران فیلم سینمایی خرگیوش را در ادامه می توانید مشاهده کنید.
جواد عزتی و مه لقا باقری
همچنین بدانید: فاصله سنی جواد عزتی و مه لقا باقری چقدر است؟
جواد عزتی که با بازی در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» خوش درخشیده است با همسرش
مه لقا باقری هم سن هستند.
سن جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری
جواد عزتی، همسر مه لقا باقری متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ ، بازیگر و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.
مه لقا باقری، بازیگر کشورمان متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است.
مه لقا باقری بیش از ۱۲ سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد
و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است .
جواد عزتی، همسر مه لقا باقری متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ ، بازیگر و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.
عزتی از ۱۵ سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.
او کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش می گوید تقریبا هیچ بوستانی
در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.
تمایلات طنز گونه جواد عزتی در سال های اخیر از او چهره ای برای کارگردان های سریال های
طنز و اجتماعی ساخته است. از نقش های معروف این بازیگر می توان به نقش پیرمرد
در مجموعه های باغ مظفر و مرد دو هزار چهره اشاره کرد.
بیشتر بدانید:فیلم سینمایی خرگیوش
«خرگیوش» به تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی و کارگردانی مانی باغبانی است
و بازیگرانی چون بابک حمیدیان،سیامک انصاری،جواد عزتی،مینا ساداتی،همایون ارشادی،امید روحانی،ملیکا شریفی نیا و مانیا علیخانی در آن بازی می کنند.
اولین ساخته باغبانی یک فیلم کمدی- اجتماعی است که در خلاصه داستانش آمده است،
«این شبی که میگم شب نیست رو بذار… .»
سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح گریم: عظیم فراین، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، سرمایه گذاران: حبیب اسماعیلی، بیژن لاهوتی، جلوه های ویژه: بهنام خاکسپار، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، عکاس: احمدرضا شجاعی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، مدیر تولید: مهدی چراغی.
«خرگیوش» علاوه بر اینکه کاراکتر محور است، لوکیشنهای محدودی هم دارد و اساساً فضاسازی فیلم بهگونهای است
که حس پوچی و توخالی بودن فیلم را که از روایت ابزورد آن میآید را بهخوبی نشان میدهد. «خرگیوش»
در لایه ظاهری داستانش، از تنهایی آرش میگوید، از پدر بیمارش که برای درمان عازم خارج از کشور است
و ناامیدی که وی را فراگرفته است، از انتظارش برای شنیدن خبری خوب، از حسرتش هرگاه که به برج میلاد نگاه میکند
که پدرش معمار آن بوده است، از گمشدن خرگوش او که کلید همه تحقیقات چندسالهاش است،
اما در لایه زیرین این انتظار و ناامیدی و این نگاه خیره به شهری آشنا، «خرگیوش»، جامعهای را به تصویر میکشد
که چشم به اخبار دارند، در انتظار یک خبر خوب هستند و همچنان امیدوار که کلید مشکلات پیدا شود
، اما در دلشان ناامیدی مرگباری موج میزند. به همین دلیل است که آرش در حساسترین لحظه زندگیاش
و مسلماً حساسترین لحظه فیلم، وقتی به صحبتهای پدر در حال مرگش گوش میکند در ذهن آهنگی شیش
و هشتی را مرور میکند که در تناقض کامل با فضای غمگین ناشی از اعترافات پدرش حاصلشده است قرار دارد.
کلیت «خرگیوش» انتظار است، انتظار و مرگ بهعنوان دو عنصر همیشه حاضر زندگی روزمره ما و همه
اینها در فضایی شادوشنگول و فانتزی، همان فضای تراژیکمدی آشنای نمایشهای ابزورد است
که باغبانی بهخوبی و هوشمندی در قصهاش به کار گرفته و در به ثمر نشاندنشان هم بسیار موفق بوده است.
اثبات این مدعا هم تابلویی است که بهنود و آرش و نامزدش مدتی جلوی آن میایستند و درباره مفهوم آن صحبت میکنند بدون آنکه بیننده تابلو را ببیند، انگار مخاطب کاراکترهای فیلم، حاضرین در سالن باشند تابلو تصویر مخاطبان حاضر در سالن است و بعد در پایان نمایی از تابلو میبینیم، دختربچهای در کنار تلفن انتظار میکشد و از تلفن خونروی میز جاریشده است.
صفحه اجتماعی مه لقا باقری و جواد عزتی و فردا و سینما پرس