شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

آب کردن یخ و برفک فریزر

اشتراک:
نحوه آب کردن یخ خانه داری
نگهداری منظم فریزر مهم است و این به معنی یخ زدایی فریزر است بهترین و سریع‌ترین روش ذوب کردن برف و یخ را در این مجموعه برای شما به نمایش گذاشته ایم با ما همراه باشید .

ضی فریزرهای مدل قدیمی برفک میزنند و یخهای ضخیمی داخل فریزر جمع میشود. شما مجبور هستید که هر چند وقت یکبار این یخ ها را آب کنید.  دراین مجموعه نحوه آب کردن یخ را به شما آموزش داده ایم با ما در پرشین وی همراه باشید.

نحوه آب کردن یخ

بعضی فریزرهای مدل قدیمی برفک میزنند و یخهای ضخیمی داخل فریزر جمع میشود.شما مجبور هستید که هر چند وقت یکبار این یخ ها را آب کنید.من یک روش به شما یاد میدهم که دفعه های بعد از بین بردن یخها زیاد طول نکشد. تمام مواد خوراکی که در فریزر دارید سعی کنید که به اتمام برسد و دیگر خرید نکنید تا فریزرتمیز شود یا اینکه آنها را به فریزری دیگر منتقل کنید چون بعضی از خورکیها مثل گوشت را نمیتوان دوبارهبعد از اب شدن د دوباره داخل فریرز گذاشت.

– خیلی ملاحظه کارانه از سشوار استفاده کنید ولی مواظب باشید که با آب تماس پیدا نکند که خطرناک استو میتواند شما را برق بگیرد.- یک قابلمه آب گرم در هر طبقه قرار دهید.- طبقه ای که آب سرازیر میشود حوله قرار دهید و هر چند وقت آب حوله را بکیرید.- یک حوله هم زمین جلوی فریزر بگذارید که اگر آبی به بیرون سرازیر شد حوله به خود بگیرد.- فریزر را با آب مخلوط با سرکه بشوئید.- آخر کار فریزر را با یک دستمال آغشته به گلیسرین تمیز کنید.- گلیسرین باعث میشود که دفعه بعد که فریزر یخ میزند یخها در لایه های ضخیم به راحتی از طبقه ها جدا شوند.

نحوه آب کردن یخ آب کردن یخ و برفک فریزر

روش سریع اب شدن برفک یخچال

تمام مواد غذایی را از داخل دستگاه بیرون آورده و کف آن را حوله یا پارچه بزرگ قرار دهید. حوله یا پارچه‌های قدیمی را در قفسه پایین فریزر قرار دهید تا رطوبت و آب فریزر را جذب کند. اگر می‌توانید فریزر خود را حرکت دهید فضای بهتری برای تمیز کردن آن در اختیار خواهید داشت.در اینجا هشت روش بیان شده است که با رعایت آن‌ها می توانید به سرعت فریزر خود را تمیز کنید و آن‌ها را از برفک‌های آزاردهنده پاک کنید.

صبر کنید تا یخ آب شودساده‌ترین و راحت‌رین روش این است که درب را باز کنید و منتظر آب شدن یخ شوید. این روش یخ‌زدایی ساده‌ترین و طولانی‌ترین روش است، در عین حال این روش، امن‌ترین روش پاک کردن هم می‌باشد. نگران نباشید، درب را باز کنید و چندین ساعت صبر کنید. همانطور که یخ شروع به آب شدن می کند، آب اضافی را با یک اسفنج یا یک حوله جمع کنید. همچنین می‌توانید با قرار دادن حوله‌های قدیمی روی زمین به جذب آب کمک کنید.

 پاک کردن یخچال فریزرعلت آب شدن برفک یخچال

راه حل آب کردن یخ

از سشوار استفاده کنید تا زمانی که احتیاط‌های اولیه را رعایت می‌کنید، استفاده از سشوار گزینۀ مناسبی است. سشوار برای باز شدن یخ فریزر وسیلۀ آسان و قابل حملی است. اطمینان حاصل کنید که یخ‌های آب شده توسط پارچه پاک می‌شوند. در یک زمان روی یک منطقه مشخص تمرکز کنید تا اطمینان حاصل کنید که سشوار یخ را آب می‌کند.علاوه بر این، هرگز اجازه ندهید سشوار بیش از حد به قفسه‌های فریزر نزدیک شود زیرا گرمای زیاد ممکن است به آن‌ها آسیب برساند. زیر پایۀ فریزر حوله بگذارید تا یخ ذوب شود. هدف سشوار این است که با انتشار هوای گرم باعث آب شدن یخ فریزر شود. همانطور که لبه‌های فریزر شروع به آب شدن می‌کند، هوای گرم را در پشت یخ‌ها قرار دهید.

فن می‌تواند به گرم شدن هوای فریزر کمک کند، این روش بهترین کار را انجام می‌دهد. زمانی که هوا در خانه به اندازه کافی گرم است گرما باعث می‌شود یخ داخل فریرز ذوب شود. درب فریزر را باز بگذارید و فن را خارج از فریزر قرار دهید تا یخ داخل آن آب شود. جریان هوا یخ را به آب تبدیل می‌کند و یخ سریعتر آب می‌شود. با توجه به ضخامت یخ زمان انجام این کار متفاوت است اما می‌توانید این روند را بدون کار زیاد انجام دهید.

پشتیبان سرویس  – دیجی سرویس

 

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس