پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

طرز پاک کردن هود آشپزخانه

اشتراک:
پاک کردن هود آشپزخانه خانه داری
توجه داشته باشید که برای تمیز کردن فیلتر هود، بهتر است از محلول شستشوی قویتری استفاده کنید و در صورت نیاز، فیلتر را تمیز کنید یا تعویض کنید.پس از تمیز کردن سطح هود، با یک حوله یا اسفنج خشک، آن را خشک کنید

برای پاک کردن هود آشپزخانه میتوانید این مراحل را دنبال کنید: قبل از شروع به تمیز کردن، هود را خاموش کنید و قطعه برق آن را بکشید. ابتدا با یک حوله یا اسفنج مرطوب، هود را از گرد و غبار و لکه های سطحی پاک کنید. از یک محلول شستشوی ساده استفاده کنید. برای تهیه این محلول، میتوانید از آب گرم و مایع ظرفشویی استفاده کنید. با استفاده از یک برس نرم، سطح هود را به دقت تمیز کنید. معمولا در هودهای فلزی، پوششی مقاوم در برابر چربی وجود دارد که باید با دقت تمیز شود.

پاک کردن هود آشپزخانه

لطفا طرز پاک کردن هود آشپزخانه را توضیح دهید
برای تمیز کردن فیلتر هود آشپزخانه، میتوانید از روش های زیر استفاده کنید:

۱٫ روش شستشو با آب گرم و مایع ظرفشویی: فیلتر را از هود جدا کنید و در آب گرم و مایع ظرفشویی قرار دهید. با استفاده از اسفنج یا برس نرم، فیلتر را به دقت تمیز کنید. سپس آن را با آب شستشو دهید و خشک کنید.

۲٫ روش شستشو با محلول سدیم کربنات: محلولی از آب گرم و سدیم کربنات (بیکربنات سدیم) تهیه کنید. فیلتر را در این محلول قرار دهید و حدود ۱۵-۲۰ دقیقه صبر کنید. سپس با استفاده از برس نرم، فیلتر را تمیز کنید و با آب شستشو دهید و خشک کنید.

۳٫ روش شستشو با آب اکسیژنه: محلولی از آب گرم و آب اکسیژنه تهیه کنید. فیلتر را در این محلول قرار دهید و حدود ۱۵-۲۰ دقیقه صبر کنید. سپس با استفاده از برس نرم، فیلتر را تمیز کنید و با آب شستشو دهید و خشک کنید.

پاک کردن هود آشپزخانهپاک کردن هود آشپزخانه

۴٫ روش شستشو با خلال: اگر فیلتر شما بسیار کثیف است، میتوانید از خلال استفاده کنید. فیلتر را درون یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و سپس با استفاده از خلال، آن را تمیز کنید. سپس با آب شستشو دهید و خشک کنید. ۵٫ تعویض فیلتر: در صورتی که فیلتر شما بسیار کثیف یا آسیب دیده است، بهتر است آن را تعویض کنید. بعد از تمیز کردن فیلتر، آن را به هود برگردانید و قطعه برق هود را وصل کنید.

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس