پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

برزو ارجمند از زندگی و خاطرات پدرش می گوید!

اشتراک:
برزو ارجمند از زندگی و خاطرات پدرش می گوید! مهارت های زندگی
بازیگر سینما و تلویزیون و پسر مرحوم انوشیروان ارجمند گفت: پدرم در آن دنیا جایگاه خوبی دارد چرا که کارهای بسیار خوبی در این دنیا انجام داده و همیشه برای دلش و برای این مردم کار کرد. در هفتمین روز درگذشت هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینمای کشور «انوشیروان ارجمند» مراسمی به منظور ارج نهادن به […]

بازیگر سینما و تلویزیون و پسر مرحوم انوشیروان ارجمند گفت: پدرم در آن دنیا جایگاه خوبی دارد چرا که کارهای بسیار خوبی در این دنیا انجام داده و همیشه برای دلش و برای این مردم کار کرد.

در هفتمین روز درگذشت هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینمای کشور «انوشیروان ارجمند» مراسمی به منظور ارج نهادن به تلاش های این هنرمند فقید در عرصه هنر کشور شب گذشته در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) مشهد با حضور معاون وزیر ارشاد، خانواده مرحوم ارجمند، بازیگران سرشناس کشور و خراسان رضوی به همراه خیل عظیمی از مردم هنر دوست برگزار شد.

آدم های خوب همیشه برای دلشان کار می کنند

برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون کشور و پسر مرحوم انوشیروان ارجمند در این مراسم ابراز کرد: شهادت امام رضا(ع) را به همه مردم کشور و همچنین به دوستان و همکاران پدرم تسلیت می گویم.

ارجمند با بیان اینکه از بچگی به همراه پدرم و هرکجا می رفت بودم، اظهار کرد: خیلی ها به من ایراد می گرفتند ولی الان از این امر خوشحالم که خیلی جاها کنارش بوده ام.

این بازیگر سینمای کشور گفت: پدرم در آن دنیا جایگاه خوبی دارد چرا که کارهای بسیار خوبی در این دنیا انجام داده و همیشه برای دلش و برای این مردم کار کرد.

وی افزود: آدم های خوب همیشه با دلشان تصمیم می گیرند و برای دلشان کار می کنند.

ارجمند از حضور در مشهد و برگزاری مراسم گرامیداشت پدرش در شهر خودش ابراز خرسندی کرد و گفت: از تمام افرادی که در این مراسم حضور داشتند تشکر می کنم و از اینکه آنقدر قوی نیستم که در مراسم هفت پدرم لبخند بزنم عذرخواهی می کنم.

مرگ استاد ارجمند ضایعه عظیمی برای خانواده فرهنگ و هنر خراسان است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در این مراسم ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت استاد انوشیروان ارجمند به خانواده آن مرحوم گفت: هر چند خانواده این استاد برجسته تئاتر و سینمای کشور تنها وابستگان نسبی و سببی ایشان هستند ولی این هنرمند متعلق به خانواده فرهنگ و هنر و اندیشه خراسان بود.

سعید سرابی ابراز کرد: از دست دادن استاد ارجمند، ضایعه عظیمی برای خانواده بزرگ فرهنگ و هنر خراسان محسوب می شود و درگذشت ایشان جامعه هنری این استان را مانند بقیه کشور متاثر و داغدار کرده است و شاید این مراسم گرامیداشت تسکینی بر این درد باشد.

وی با اشاره به قدرشناسی مردم از استاد انوشیروان ارجمند و حضور باشکوه در مراسم تشییع ایشان عنوان کرد: لحظات خاصی که در این مراسم روی داد اوج علاقمندی مردم را به استاد هنر کشور نشان داد.

سرابی به حضور استاد انوشیروان در مراسم اردیبهشت تئاتر امسال در مشهد اشاره کرد و گفت: این استاد بزرگ شخصیتی مردمی داشت و رمز ماندگاری هنر ایشان هم همین مردمی بودن ایشان بوده است.

سرابی اظهار کرد: اینکه این استاد بزرگ هنر تئاتر کشور اهل خراسان رضوی بوده مایه غرور و افتخار است.

انوشیروان ارجمند پدر هنر خراسان بود

ماشالله شاهمرادی بازیگر فیلم اخراجی ها هم در این مراسم ضمن تسلیت فوت استاد انوشیروان ارجمند به جامعه هنری کشور ابراز کرد: فوت استاد ارجمند ضایعه بزرگی برای جامعه هنری کشور است.

وی گفت: انوشیروان ارجمند پدر هنر خراسان بود و من افتخار دارم که اولین و آخرین فیلمم را در کنار این استاد بزرگ هنر کشور بوده ام.

گفتنی است، در این مراسم که در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد برگزار شد، کلیپی در خصوص استاد انوشیروان ارجمند و خلاصه ای از ۵۰ سال فعالیت و تلاش بی شائبه وی در عرصه تئاتر و سینمای کشور به نمایش گذاشته شد.

افکار نیوز

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
مهارت های زندگی
بیشتر >
آرون گروپس