پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ترفندهای زیبایی و سلامت زنان آمریکای جنوبی ( زیبایی به زبان لاتین )

اشتراک:
ترفندهای زیبایی و سلامت زنان آمریکای جنوبی ( زیبایی به زبان لاتین ) مهارت های زندگی
هر جای دنیا روش خاص خودش را برای زیبایی دارد. همین شیوه‌هاست که همراه با ژنتیک می‌تواند ملتی را زیباتر از ملت دیگر نشان دهد. ضمن آنکه تعریف زیبایی نیز همه‌جا یکسان نیست. اما ظاهرا همه متفق‌القول هستند که در کشورهای آمریکای لاتین، خانم‌ها زیبایی طبیعی اما منحصر به فردی دارند که آنها را از […]

هر جای دنیا روش خاص خودش را برای زیبایی دارد. همین شیوه‌هاست که همراه با ژنتیک می‌تواند ملتی را زیباتر از ملت دیگر نشان دهد. ضمن آنکه تعریف زیبایی نیز همه‌جا یکسان نیست. اما ظاهرا همه متفق‌القول هستند که در کشورهای آمریکای لاتین، خانم‌ها زیبایی طبیعی اما منحصر به فردی دارند که آنها را از دیگر ملل مجزا کرده است. آنها شیوه‌ها و سبک‌های منحصر به فرد خودشان را در هر چه زیباتر شدن دارند. آمریکای لاتین پیشینه‌ای غنی از درمان‌ها و زیبایی دارد. بد نیست حالا که همه چشم‌ها به خاطر جام جهانی به این قاره دوخته شده، راز زیبایی خانم‌های این قاره را کشف کنیم.

بدنی روی فرم با ورزش

تناسب اندام و تمیزی بدن یک شعار مهم در آمریکای لاتین است. حتی زمانی که خانم‌های این قاره بچه‌دار می‌شوند پوست بدن‌شان صاف و بدون شیار است. اما باید بدانید که این تناسب اندام برای آنها راحت نیست؛ از پیلاتس تا بدنسازی هر چیزی که به تناسب اندام آنها کمک کند انجام می‌دهند. آنها برای این کار از کیک بوکسینگ، توپ بازی یا حتی حرکات موزون برای تنوع در برنامه ورزشی‌شان استفاده می‌کنند.

نکته زیبایی: رمز تناسب اندام در آمریکای لاتین این است که هر کاری دوست دارید انجام دهید. اگر طرفدار پیاده‌روی سریع هستید یا دوچرخه سواری، شنا، والیبال یا تنیس، زودتر دست به کار شوید. بدن‌تان از اینکه برایش وقت می‌گذارید متشکر خواهد بود. مطمئن باشید اگر ورزشی را که دوست دارید، انجام دهید نتیجه بهتری به دست می‌آورید.

زنان آمریکای جنوبی چه ترفندهایی برای زیبایی و سلامت دارند؟

آرایش به شکل T

آرایش خانم‌های آمریکای لاتین را شاید بتوان به شکل T نشان داد. کرم پودر زیاد، رژلب قرمزو ابروهای پرپشت و تیره. نکته مهم آن است که این خانم‌ها از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند که آنتی‌اکسیدان لازم برای محافظت از سلول‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد را داشته باشد. به این ترتیب پوست با کم‌آبی کمتری رو‌به‌رو می‌شود.

نکته زیبایی: صورت‌تان را با یک اسکراب لایه‌بردار نرم اسکراب کنید تا آرایش روی صورت‌تان بنشیند. اسکراب، بی‌رنگی صورت را با برداشتن سلول‌های مرده پوست از بین می‌برد.

ناخن‌هایی محکم

زنان آمریکای لاتین برای قوی نگهداشتن ناخن‌های‌شان از سیر استفاده می‌کنند. آنها سیر تازه را خرد کرده، داخل لاک می‌ریزند، به ناخن‌ها می‌زنند و بعد از یک هفته آن را می‌شویند که خواص تقویت بخشی شگفت‌انگیزی دارد.

چطور موهای‌شان را نگه می‌دارند

خانم‌های آمریکای لاتین معمولا با موهای خوب، محکم و فر به دنیا می‌آیند. اما برای ایجاد زیبایی بیشتر آنها از سشوار، بابلیس و حتی اتوی مو استفاده می‌کنند منتها برای جلوگیری از آسیب ناشی از گرمای این وسایل آنها مدام سرشان را می‌شویند و تمام شب کاندیشنر را روی موهای خود نگه می‌دارند. آنها پوست سرشان را با روغن نارگیل ماساژ می‌دهند تا موهای سالم و زیبایی داشته باشند.

نکته زیبایی: یک لیتر آب را با ۱۰۰ میلی‌لیتر سرکه ترکیب کنید و موهای‌تان را با آن شامپو کنید. از این معجون اسیدی برای پاک کردن موها  استفاده کنید تا موهایی نرم و براق داشته باشید.

آووکادو؛ عامل زیبایی مو در ونزوئلا

آووکادو برای لاتینی‌ها چیزی بیشتر از یک میوه خوشمزه است. آنها آووکادو را له کرده و به موها برای رشد بیشتر می‌زنند.

بافته‌های مو در پرو

در پرو زنان در هر سنی که باشند موهای بلند بافته‌ای دارند. بلندی و بافت موها بیشتر از مدل‌های موی دیگر در این کشور نمود دارد. این بافت‌ها وضعیت تاهل زنان را در پرو نشان می‌دهد. وقتی بافته‌ها ۲تا باشد نشان می‌دهد که زن در قبیله ازدواج کرده و وقتی یک یا بیشتر از ۲ بافت داشته باشد نشان از مجرد بودن اوست.

کاکائوهای دومینیکن برای محافظت پوست

کاکائو سرشار از ویتامین A ، C و E است که می‌تواند در برابر آفتاب فرد را محافظت کند و مانع از ایجاد لکه‌های خورشیدی در صورت شود و دارای خواص ضد پیری است و باعث کشش پوست می‌شود. کاکائو یکی از بزرگ‌ترین صادرات جمهوری دومینیکن است و به تمام محصولات زیبایی اضافه می‌شود. زنان از این ماده برای ترمیم موها یا ترک لب استفلاده می‌کنند. اگر به دنبال خلوص بیشتر پوست هستید از محصولات ارگانیک استفاده کنید.

پوست صاف

آنها از نوجوانی به مراقبت از پوست خود می‌پردازند. آنها ۳ کار را انجام می‌دهند؛ لایه‌برداری، استفاده از پاک‌کننده و سپس مرطوب کننده. بسیاری از خانم‌ها لکه‌های سیاهی روی پوست‌شان دارند که با بالا رفتن سن پررنگ‌تر می‌شود.

نکته زیبایی: اگر تا وقتی جوان‌تر هستید به مراقبت از پوست‌تان توجه کنید، بعدها از این کار خودتان قدردان خواهید بود. بسیاری از خانم‌ها از ضدآفتاب استفاده نمی‌کنند. درحالی‌که این کرم می‌تواند پوست را از بسیاری از طیف‌های اشعه فرابنفش نجات دهد و پوست را هیدراته نگه دارد، ویتامین C هم به پالایش بافت پوست کمک می‌کند.

انگورهایی برای پوست درخشان در شیلی

زنان شیلی برای آنکه پوست درخشانی داشته باشند از انگور قرمز استفاده می‌کنند که حاوی آنتی‌اکسیدان است. آنها تعدادی انگور را له و ۲ قاشق غذاخوری پودر سفید به آن اضافه کرده و آن را به‌عنوان ماسک استفاده می‌کنند و بعد از ۱۰ دقیقه آن را می‌شویند. این ماسک برای بیدار کردن پوست خسته فوق‌العاده است.

نقش روغن زیتون در پورتوریکو

از روغن زیتون در کشور پورتوریکو برای موها و ناخن‌ها استفاده می‌شود. مالیدن آنها به پوست سر و ناخن‌ها باعث درخشش مو و ناخن‌های سالم می‌شود.

کرم پودر طبیعی کاستاریکا

در کاستاریکا لازم نیست از کرم پودر گران استفاده کنید. کافی است یک قاشق غذاخوری عسل را به کاندیشنرتان اضافه کنید. به این ترتیب پوستی صاف خواهید داشت.

ماسک کلمبیایی

کلمبیایی‌ها به داشتن پوست خوب مشهورند. آنها با توت فرنگی، ماست و عسل ماسک صورت درست کرده و برای ۲۰ دقیقه آن رااستفاده می‌کنند. بعد از آبکشی، پوست درخشان می‌شود.

قاشق ریملی در مکزیک

زنان مکزیکی از قاشق غذاخوری به عنوان بیگودی استفاده می‌کنند. با یک دست قاشق را به صورت افقی نگه می‌دارند. لبه باید ریشه بالایی خط مژه را لمس کند.از شست همان دست استفاده کنید و به آرامی در جهت عکس پشت قاشق فشار دهید. به آرامی مژه‌های خود را به پشت قاشق و به سمت بالا فشار دهید.

حمام گل در آمازون

از گل‌های آتشفشانی که به عنوان خاک رس نیز شناخته می‌شوند هزارسال است که برای بهبود پوست بدن استفاده می‌کنند. در کلمبیا می‌توانید حمام گل پیدا کنید و در آنها غرق شوید. خاک رس از مخلوط آب با خاکستر آتشفشانی که شامل ترکیبی از مواد معدنی مانند سدیم، پتاسیم و منیزیوم است تشکیل شده است. این یک لایه‌بردار طبیعی است که به تغذیه پوست و عاری شدن آن از آکنه کمک می‌کند.

میوه‌هایی برای رژ لب در اکوادور

بسیاری از اینکاها از میوه آشیوته یا محصولاتی که از دانه درخت‌شان تهیه شده، استفاده می‌کنند. از این ماده برای رنگ کردن پارچه هم استفاده می‌شود. زنان به‌ویژه در اکوادور از آشیوته به‌عنوان یک وسیله آرایشی در مراسم و جشن‌ها استفاده می‌کنند؛ در واقع نام مستعار این گیاه «درخت رژ لب» است.

پوست طلایی در برزیل

خانم‌ها در سواحل برزیل اقدام به بی‌رنگ کردن موهای بدن می‌کنند. آنها درحالی‌که زیر آفتاب هستند از کرم‌های طلایی یا زرد برای نواحی که می‌خواهند بی‌رنگ شود، استفاده می‌کنند. نیم ساعت جلوی آفتاب دراز می‌کشند و بعد آن را می‌شویند. خانم‌های برزیلی بیشتر برای بازوان‌شان از این کار استفاده می‌کنند.

مجله زندگی ایده آل

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
مهارت های زندگی
بیشتر >
آرون گروپس