شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رازهای اندام زیبای یک سوپرمدل

اشتراک:
رازهای اندام زیبای یک سوپرمدل مهارت های زندگی
اخیرا شایعات زیادی در مورد ازدواج ژیسل بوندچن، سوپر مدل مشهور برزیلی با تام بردی، بازیکن آمریکایی فوتبال بر سر زبانها افتاده است؛ اما ژیسل بوندچن گفت که فعلا قصد ندارد با تام بردی، دوست پسر خود ازدواج کند. او گفت:«چرا همه دنیا اینقدر به ازدواج من اشتیاق نشان می دهد؟ من دوران عالی را […]

اخیرا شایعات زیادی در مورد ازدواج ژیسل بوندچن، سوپر مدل مشهور برزیلی با تام بردی، بازیکن آمریکایی فوتبال بر سر زبانها افتاده است؛ اما ژیسل بوندچن گفت که فعلا قصد ندارد با تام بردی، دوست پسر خود ازدواج کند. او گفت:«چرا همه دنیا اینقدر به ازدواج من اشتیاق نشان می دهد؟ من دوران عالی را می گذرانم و قصد دارم از آن لذت ببرم.»
به نقل از چینادیلی، بوندچن اظهار کرد که خود را شایسته نام سوپر مدل نمی داند. او گفت:« کلمه سوپر برای قهرمانان و کسانی است که کارهای فوق العاده ای انجام می دهند.»

این سوپر مدل ۲۸ ساله به راز اندام لاغر و خوش تیپ خود نیز اشاره کرد و گفت:« من معمولا مقداری کمی گوشت همراه شام خود می خورم. من سعی می کنم خوردن گوشت را به سه وعده در هفته محدود کنم و ترجیح می دهم که گوشت جوجه باشد. سایر روزها ماهی و سبزیجات می خورم. اما من خود را با قوانین رژیم مشخص و دقیق آزار نمی دهم و هیچ چیز من را از لذت خوردن شیرینی و کلوچه داغ باز نمی دارد. مساله حفظ تعادل است. من دوست دارم بخورم، اما آن را با ورزش جبران می کنم.»

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
مهارت های زندگی
بیشتر >
آرون گروپس