شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

روناک یونسی و همسرش محسن میری در شبکه دو از زیبایی می گویند / عکس

اشتراک:
روناک یونسی و همسرش محسن میری در شبکه دو از زیبایی می گویند / عکس مهارت های زندگی
 بانی فیلم آنلاین:برنامه «سپید پر رنگ» امروز یکشنبه با دعوت از روناک یونسی (بازیگر) و همسرش محسن میری (مدلینگ و مربی پرورش اندام) تاثیر زیبایی ظاهری در زندگی افراد را بررسی می کند .   به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  «روناک یونسی» متولد سال ۵۹ در تهران در  مجموعه های تلویزیونی چون «گل‌های گرمسیری» […]

 بانی فیلم آنلاین:برنامه «سپید پر رنگ» امروز یکشنبه با دعوت از روناک یونسی (بازیگر) و همسرش محسن میری (مدلینگ و مربی پرورش اندام) تاثیر زیبایی ظاهری در زندگی افراد را بررسی می کند .

 

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  «روناک یونسی» متولد سال ۵۹ در تهران در  مجموعه های تلویزیونی چون «گل‌های گرمسیری» و «تا رهایی» و فیلمهای «گرگ و میش»،«به هدف شلیک کن» و … ایفای نقش کرده است . الهه بهبودی، تهیه کننده سپید پر رنگ گفت: همسر این هنرپیشه ،محسن میری نیز که در سریال «سقوط آزاد» به ایفای نقش پرداخته،  مربی پرورش اندام است و در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند؛ قصد داریم با این ورزشکار درباره زیبایی اندام ، موضوعی که پسران درگیر آن هستند، گفت و گو کنیم .  این برنامه  با این زوج هنرمند درباره زیبایی ظاهر و اینکه این مشخصه چقدر در تعیین سرنوشت انسان ها موثر است، صحبت می کند.

سپید پر رنگ کاری از گروه نوجوان شبکه دو است که از شنبه تا دوشنبه ساعت ۱۸ روی آنتن تلویزیون می رود.

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
مهارت های زندگی
بیشتر >
آرون گروپس