جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نکات طلایی برای پرو لباس عروس

اشتراک:
مد و لباس
در مراحل دوخت لباس عروس، پرو اهمیت زیادی دارد. یک خیاط ماهر با وقت و دقتی که بر روی پرو لباس عروس می‌گذارد، سعی می‌کند تا تمامی ایرادات موجود در لباس عروس را شناسایی کرده و با برطرف کردن آن‌ها یک لباس بدون ایراد را به مشتری تحویل دهد.با ما همراه باشید .

دوخت لباس عروس یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که یک خیاط زنانه‌دوز به آن می‌پردازد. لباس عروس باید کاملاً بی‌عیب و نقص باشد و به‌درستی بر بدن عروس قرار بگیرد. به همین دلیل خیاطان برای لباس عروس چندین پرو در نظر می‌گیرند . پرو لباس عروس را در پرشین وی ببینید.

پرو لباس عروس

نکات طلایی برای پرو لباس نکته های طلایی برای پرو لباس یک مرحله حیاتی در آماده کردن مقدمات عروسی است.شما چه لباس عروستان را بخرید و چه آن را اجاره کنید یا به تنتان بدوزید، باید مرحله پرو کردن را با دقت پشت سر بگذارید. عروس هیچ چیز بدتر از این نیست که در زیباترین شب زندگی تان، لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی نمی کنید.بنابراین اگر قرار است برای خرید و پرو لباس  این روزها به بازار بروید حتما این نکته ها را به خاطر بسپارید.

پرو لباس عروسنحوه راه رفتن با لباس عروس

صبحانه بخورید و بعد پرو کنیدروز را با گرسنگی آغاز کردن عین خودکشی است! اطمینان حاصل کنید که قبل از بیرون رفتن از خانه بهقصد خرید و پرو لباس عروس، صبحانه خورده اید.از آن مهم تر، با صبحانه نخوردن احتمالا حجم شکمتان کوچکتر خواهد بود و این یعنی اگر جزو عروس خانمهای ت پل یا شکم دار باشید، موقع پرو لباس اندازه واقعی بدنتان مشخص نیست.بنابراین اگر لباسی درست به اندازه اندامتان می خواهید تغییری در اندازه خورد و خوراکتان ایجاد نکنید.

همراهان همدل انتخاب کنیدبیشتر مزون های لباس عروس از آمدن همراه با عروس استقبال می کنند اما اگر تعداد همراهان زیاد باشد طبیعتاایده ها و نظرات هم زیادتر و بالطبع متفاوت تر می شود و در نتیجه ممکن است انتخابتان را دچارمشکل کند.با کسانی برای خرید بروید که نظرشان را قبول دارید و با روحیات شما هنگام خرید آشنا هستند . لوازم آرایش همراهتان داشته باشیدخرید لباس عروس اتفاقی نیست که هر روز رخ دهد.

 نکات طلایی هنگام پرو لباسآماده کردن مقدمات عروسی

اصلی ترین نکات در زمان پرو

بنابراین سعی کنید چند قلم لوازم آرایش همراهتان ببرید تا هنگام پرو رنگ و لعابی به چهره تان بدهید.به این ترتیب راحت تر می توانید درباره شکل و شمایل لباس عروس و تصویری که از خودتان در شبعروسی می بینید، قضاوت کنید. لباس زیر مناسب بپوشیدهمان لباس زیری را به تن کنید که قرار است شب عروسی بپوشید.اگر قرار است لباستان دکلته باشد، فروشنده یا خیاط به شما خواهد گفت از لباس زیر تنه دار و بدونبند استفاده کنید.بنابراین قبل از آنکه به پرو بروید، لباس زیر نو و مناسب را خریداری کرده و همراهتان ببرید.

کفش عروسی را زودتر بخریددرست همان قدر که همراه داشتن لباس زیر مناسب اهمیت دارد، پوشیدن کفش مناسب هم مهم است.کفش شما در روز پرو باید همان کفشی باشد که قرار است شب عروسی بپوشید.به این ترتیب خیاط یا فروشنده می تواند بفهمد که دامن شما چقدر باید بلند باشد یا دنباله آن بایدچطور قرار بگیرد.لباس  های مختلف را امتحان کنید حتی اگر دوستشان ندارید.به یاد داشته باشید که فقط یک بار لباس  می پوشید بنابراین ممکن است مدلی که دوست ندارید کاملابرازنده اندام شما باشد

خیاط لباس عروسپرو لباس عروسی در مزون

به نظرات مشاوران مزون اعتماد کنیدممکن است مشاور مزون، از مادر شما هم مسنتر باشد اما هرچه باشد او خبره این کار است.مشاور شما صدها لباس دیده که عروس های زیادی با اندام های متفاوت آنها را پوشیده اند.اولویت های خود را به مشاورتان بگویید ، اما نظرات او را هم محترم بشمارید. سایز لباس عروس را در نظر بگیریددر نظر داشته باشید که سایز لباس با لباس های دیگرمتفاوت است بنابراین انتظار نداشته باشید که سایز لباس  درست مانند لباس های دیگری باشد که می پوشید.یک نکته درگوشی هم بگوییم، بیشتر عروس ها از شدت استرس در روزهای قبل از عروسی وزن کم می کنند.

راهنمای خرید و نحوه پوشیدن لباسنحوه نشستن با لباس عروس

انتخاب لباس

بنابراین به خیاط یا فروشنده بگویید لباسی می خواهید که اگر لاغر شدید بتوانید آن را در شب عروسی به تنتان اندازه کنید. لباس  مختلف را امتحان کنیدلباس عروس های مختلف را امتحان کنید حتی اگر دوستشان ندارید.به یاد داشته باشید که فقط یک بار لباس عروس می پوشید بنابراین ممکن است مدلی که دوست ندارید کاملابرازنده اندام شما باشد .با لباس دلخواهتان بچرخیدبا لباس که انتخاب کرده اید راه بروید و بنشینید تا مطمئن شوید کهبا آن راحت هستید.

اگر لباس برایتان بلند یا تنگ و گشاد باشد یا اگر راه رفتن تان را مشکل کند به هیچ عنواننباید آن را انتخاب کنید.مگر آن که بخواهید در روز عروسی از اول تا آخر در عذاب باشید. همه چیز را بپرسیدوقتی لباس  دلخواهتان را پسندیدید، نوبت پرداخت ودیعه برای لباس است؛ ممکن است لباسشما نیاز به سنگدوزی یا کارهای دیگر داشته باشد و مجبور باشید هنگام تسویه مبلغ اضافه تر بپردازید.فراموش نکنید که در مورد تخفیف، زمان تحویل و قیمت نهایی همه چیز را در ابتدا بپرسید.

تبیان  – ستاره

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس