جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اگر می خواهید ظاهری متفاوت از دیگران داشته باشید، از پانچوها استفاده کنید

اشتراک:
پوشیدن پانچو مد و لباس
پانچو ها به دلیل حالت سبکی و اسپرتی که میدهد جذابیت خاصی در تن نشان میدهد . گاهی پوشیدن پانچو ممکن است شما را چاق نشان دهد . ایده‌های جذاب برای استایل با پانچو ا در این بخش ببینید.

لباس هایی وجود دارد که در تمام فصول سال مد هستند و در ان بسیار راحت می باشید به این نوع لباس ها پانچو میگویند. این نوع لباس به دلیل سبک راحتی که دارد، برای استایل اسپرت مناسب است.اگر دقت کرده باشید این نوع پانچو ها الگوی خود را ازشنل برگرفته است . پوشیدن پانچو به همراه لگ و بوت ساق بلند زیبایی خاصی میدهد. ست کردن پانچو را در پرشین وی ببینید.

پوشیدن پانچو

اخیرا در مجلات مدوفشن، انواع مدل های پانچو بسیار دیده شده است، این مدل پالتو، قابل استفاده برای افراد لاغر اندام، وحتی درشت وچاق می باشد، فقط برای ست آنها، می بایستی یک سری نکات را بدانیدوآنها را رعایت کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید، این موضوع خیلی مهم است، زیرا اگر یک سری نکاتظریف را ندانید، نه تنها، جذابیت خود را از دست می دهید، بلکه ظاهری نا زیبا وزننده خواهید داشت، پس با ما همراه باشید.

پوشیدن پانچوایده‌های جذاب برای استایل با پانچو
اگر می خواهید ظاهری متفاوت از دیگران داشته باشید، از پانچوها استفاده کنیدنحوه استایل کردن پانچو

اگر می خواهید ظاهری متفاوت از دیگران داشته باشید، از پانچوها استفاده کنید، در واقع اگر استایلی شیک ودر عین حال راحت وسبک می خواهید، هم این پیشنهاد ما به شماست، در حال حاضر برندهای chelo,Zero, پیشکسوت در ارائه انواع مدل های پانچو هستند، مزیت دیگری که پانچوها دارند این است که، در جنس های مختلفی ارائه می شوند، ازبافت های گران قیمت ولوکس،تا بافت های معمولی وارازن قیمت تر، که در نتیجه طیف وسیعی از مشتریان را خواهندداشت، وپاسخگوی تمام نیازهای بازار هستند، به طور مثال مدل هایی که از جنس پشم وبافت طبیعی هستند گران قیمت تر، ومدل هایی که از جنس بافت های مصنوعی وماشینی هستند، ارزان قیمت ترند ومناسب استفاده در استایل های روزمرهمی باشند.

اگر می خواهید ظاهری متفاوت از دیگران داشته باشید، از پانچوها استفاده کنیدنحوه ست کردن پانچوها در فصل زمستان
اگر می خواهید ظاهری متفاوت از دیگران داشته باشید، از پانچوها استفاده کنیدنحوه ست کردن پانچو

برای فصل های پاییز وزمستان،‌به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ های شتری،‌یا کرم رنگ،قهوه ای، مشکی، وآبی تیره استفاده نمایید، سعی کنید از مدل هایی که تا زیر زانو،‌یا روی زانوی تان را می پوشانند استفاده نمایید، زیرا این مدل ها شیک تر هستند، اگر برای استایل روزمره تان قصد خرید پانچو دارید، از مدل های یقه هفت استفاده کنید، زیرا زیبایی وجذابیت بیشتری دارند، ولی اگر در منطقه سردسیری ز زندگی می کنید، از مدل هایی که یقهبسته دارند استفاده نمایید، هم چنین برای شلوارهم، از جین استفاده کنید، کفشتان را بنابر سلیقه خودتان انتخاب نمایید، کتانی یا بوت، وحتی نیم بوت، همگی با پانچوها سازگاری دارند، و می توانند انتخاب های خوبی باشند.

شیکسون

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس