شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

معمای جالب | قتل در قطار

اشتراک:
معمای جالب قتل در قطار پیامک و تبریک تولد
معماهای پلیسی همیشه طرفداران خاص خود را دارند زیرا یک نکته جالب پنهان در آن ها و جود دارد که با کمی دقت به جواب معما می رسید و این نیاز به تیز هوشی شما دارد

آرزوی می کنیم هیچ گاه قتل رخ ندهد اما جالبترین نوع معماها و پر تنش ترین آن ها معماهای درباره قتل است در این مطلب برای شما معمای جالب قتل در قطار و معمای جالب قتل در کنار صخره ها را آماده کرده ایم با کمی تفکر به جواب معما می رسید سعی کنید خودتان تلاش کنید و به جواب صحیح برسید تا از لذت پیدا کردن آن بی نصیب نباشید با ما در طرح این دو معمای جالب همراه شوید

معمای جالب قتل در قطار

در یک قطار قتلی اتفاق افتاده و قاتل هم فرار کرده….کارآگاه الیور خبرهایی راجب دو قتل در یک قطار شنید. لوکوموتیوران و نگهبان قطار که در سر و ته قطار بودند هر دو کشته شده اند. پلیسی که در واگن وسطی قطار اسکان داشته به او گزارش داد که هر دو در یک زمان با اسلحه کشته شده اندو او صدای هر دو شلیک را شنیده است.

کارآگاه متوجه شد که قطار با سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت در حرکت بودهو ناگهان ذهنش جرقه ای زد و پی برد به اینکه : لوکوموتیوران و نگهبان قطار در یک زمان کشته نشده اند. به نظر شما چطور کاراگاه به این نتیجه رسیده است؟

معمای جالب قتل در قطارحل معمای جالب قتل در قطار

بیشتر بدانید :معمای جالب قتل در کنار صخره ها!

مردی شتابان وارد اداره پلیس شد در حالیکه پشت سر هم این جمله را تکرار میکرد ” همسرم را کشتند …. همسرم را کشتند ….” . یکی از افراد پلیس از او پرسید که چه اتفاقی افتاده و داستان از چه قرار است. مرد توضیح داد که هنگامیکه اطراف صخره های کنار دریا همراه همسرش که چند قدمی از او عقبتر بوده قدم میزدند، ناگهان صدای رعد بسیار بلندی به گوشش رسیده.

او وحشت زده از صدای بلند، برمیگردد تا ببیند صدا از کجا بوده ! ناگهان برق مهیبی محیط را روشن می کند و همسرش جیق می کشد. هنگامیکه رویش را به سمت همسرش برمی گرداند، می بیند که همسرش از بالای صخره ها سقوط کرده و به پایین افتاده و همان لحظه مردی را در حال فرار میبیند.

پلیس پس از شنیدن تمامی صحبتهای مرد اعلام میکند که اظهارات او دروغ بوده و او را بلافاصله به جرم قتل همسرش دستگیر میکنند. به نظر شما پلیس چگونه می دانسته که او قاتل است؟

معمای جالب قتل در قطارمعمای جالب قتل در کنار صخره ها

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

پاسخ معمای جالب قتل در قطار :

وقتی قطار با سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت در حرکت است، صدای شلیک از جلوی قطار زودتر از صدای شلیک در انتهای قطار به گوش پلیس رسیده. پلیس در وسط قطار بوده، پس ابتدا نگهبان در انتهای قطار کشته شده و بلافاصله بعد از آن لوکوموتیوران در جلوی قطار.
ولی صدای شلیک همزمان به گوش پلیس رسیده.

پاسخ معمای جالب قتل در کنار صخره ها :

از آنجا که در هنگام رعد و برق به دلیل سرعت نور اول برق دیده می شود بعد صدای رعد شنیده می شود، معلوم میشود که داستان مرد دروغ بوده چون مرد ادعا کرده بود که ابتدا صدا را شنیده و سپس نور را مشاهده کرده، به همین دلیل پلیس او را دستگیر کرده.

شوش مال , جام نیوز

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس