جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

دعا برای رفع پریشانی

اشتراک:
دعا برای رفع پریشانی احکام و مسائل شرعی
آرامش با دعا کردن می تواند بسیار مهم باشد. برای راه های معنوی رسیدن به آرامش اعصاب و روان و رفع دلشوره در این مجموعه اطلاعاتی را جمع آوری کرده ایم برای دست یابی بیشتر با ما همراه باشید .

دست یابی به آرامش اعصاب و روان تنها با آرامش درونی به دست می آید. انسان برای رفع اضطراب ناشی از مشکلات دنیوی به دعا و آرامش نیاز دارد. دعا برای رفع پریشانی را در پرشین وی ببینید با ما همراه باشید .

دعا برای رفع پریشانی

بعد از نماز صبح هر روز ۲۱ مرتبه بی فاصله این آیات را بخواندنجاتیابدیَا بَنِی إِسْرَائِیلَ اذْکُرُواْ نِعْمَتِیَ الَّتِی أَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَأَوْفُواْ بِعَهْدِی أُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَإِیَّایَ فَارْهَبُونِوَآمِنُواْ بِمَا أَنزَلْتُ مُصَدِّقاً لِّمَا مَعَکُمْ وَلاَ تَکُونُواْ أَوَّلَ کَافِرٍ بِهِ وَلاَ تَشْتَرُواْ بِآیَاتِی ثَمَناً قَلِیلاً وَإِیَّایَ فَاتَّقُونِوَلاَ تَلْبِسُواْ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَکْتُمُواْ الْحَقَّ وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ

دفــــــع اضطـــــراب و پریشــــانـــے حضرت آیت الله العظمی سیدعلی قاضی برای رفع حالت اضطراب و دغدغه های فکری،خواندن ذکرلا اله الا الله وحده لا شریک له ، له الحمد و له الملک و هو علی کل شی قدیر ، اعوذ بالله من همزات الشیاطین و اعوذ بک من ان یحصرون  ان الله هو السمیع العلیمرا سفارش می نمودند.ذکر یونسیه و برآورده شدن حاجت و رها شدن از غم(سفارش آیت الله بهاء الدینی)حضرت امام صادق (ع) می فرماید :حیرانم از کسی که محزون است ، ولی به گفتن این قول خداوند لا اِلهَ اِلّا اَنتَ سُبحانَکَ اِنِّی کُنتُ مِنَ الظّالِمین پناه نمی برد .

دعا برای رفع پریشانیدعاهایی برای رفع استرس

دعای رفع استرس

زیرا خودم از خداوند عزوجل شنیدم که پس از آن می گوید : پس دعای او را برآورده کردیم و او را از اندوه رهانیدیم و مومنان را نیز چنین نجات دهیم .نماز حاجت بسیار مجربچون گرفتارى شدیدى برایت پیش آید که تو را غمگین سازد دو رکعت نماز بخوان ، در رکعت اول فاتحه و آیه الکرسىو در رکعت دوم فاتحه و انا اءنزلناه ، بعد قرآن را بر بالاى سر بگذار و ده بار بگو:خداوندا! به حق آن کس که او را بر خلق خود به رسالت فرستادى و به حق همه آیه هاى قرآن و به حق کسانى که آنها را در آن مدح کرده اى بر تو و به حق تو بر آنها و هیچ کس را از تو به حق تو عارف تر نمى شناسم ) (یا سیدى یا الله )

و ده بار بگو: (به حق محمد (صلى الله علیه و آله و سلم)) و ده بار (به حق فاطمه ) و بعد یکى یکى ائمه را به همین نحو نام ببر تا به امام به حق امام زمان (علیه السلام) برسى از جاى خود بر نخواهى خواست مگر حاجت روا.راوى گوید: به امام رضا (علیه السلام) عرض کردم :فدایت شوم دعایى براى برآمدن حاجتها به من تعلیم کن ، فرمود:چون کار مهمى با خدا دارى غسل کن و تمیزترین جامه ها را بپوش و عطر بزن و زیر آسمان برو

دعا برای رفع گرفتاریدعای برطرف شدن غم

دعای رفع اضطراب

و دو رکعت نماز کن و حمد و (قل هو الله احد) را ۱۵ بار بخوان و به رکوع برو و در رکوع نیز ۱۵ بار آنها را بخوان بعد سجده کن و در سجده بگو:(خداوندا! همه معبودها جز تو باطل است و تو حق مبینى ، حاجت … مرا هم اکنون روا بفرما)و بر حاجت خود اصرار کن و چون حاجتت روا شد نماز شکر بجاى آر.

ذکر معبود  – دعا شفا

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس