چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

چگونگی خواندن نماز شکر

اشتراک:
احکام و مسائل شرعی
همواره شنیده ایم که شکر نعمت, نعمتت را افزون کند. نماز شکر خواندن برای زمانی است که بخواهی از خدای خوبمان به خاطر نعمت هایش سپاسگزاری کنیم . نحوه خواندن نماز شکر را در این بخش برای شما به نمایش گذاشته ایم .

ازچیز هایی که باعث افزودن نعمت میشود شکرگزاری است .شما میتوانید با خواندن دو رکعت نماز این شکر گزاری را به جا بیاورید. تشکر از خداوند شکل خاص و شرایط ویژه و زمان معینی ندارد.  نحوه خواندن نماز شکر را در این بخش برای شما بیان کرده ایم . نکته ی مهم این است نماز خواندن برای شکر گزاری برای دفع بلا و شکر نعمت ها خوانده می شود و می توان آن را در هر مکانی در حالت نشسته یا راه رفتن خواند. طریقه خواندن نماز شکر را در پرشین وی ببینید.

نحوه خواندن نماز شکر

کی دیگر از نمازهای مستحبی نماز شکر است، و چون نمازی است که در وقت حاصل شدن نعمت و یا دفع بلا و مرض خوانده شود.امام صادق ـ علیه السّلام ـ فرمود: چون خداوند به تو نعمتی دهد یا از تو نعمتی را دفع نماید،دو رکعت نماز بخوان و در رکوع و سجود اول (بعد از ذکر می گویی:«الحمدلله شکرا شکرا شکرا وحمدا» و در رکوع و سجود دوم می گویی:«الحمدلله الذی استجاب دعائی واعطانی مسئلتی ».بعد دعای علی بن الحسین را از صحیفه بخوان.[۱]

نحوه خواندن نماز شکرنماز شکر
نمازهای مستحبیطرز خواندن نماز شکر

ایران

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس