پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سالاد ماکارونی با ماست چکیده

اشتراک:
سالاد ماکارونی با ماست آشپزی و شیرینی
سالاد ماکارونی با ماست یک پیش غذای خوشمزه ای است که طرفداران زیادی دارد . این غذا یک سالاد رژیمی محسوب می شود، تهیه ی سالاد ماکارونی رژیمی، یک سالاد ماکارونی سالم و خوشمزه در این بخش ببینید.

سالاد ماکارانی ازغذاهای خوشمزه و بینظیری می باشد که همه از جمله کودکان ان را دوست دارند و طرفداران زیادی دارد. این با ر این غذای خوشمزه را با ماست چکیده اموزش داده ایم. این غذای سرد و بی نظیر را مخصوصا در روزهای گرم تابستان میتوان میل کنید. تهیه این سالاد آسان و سریع بوده و سطح مهارت زیادی نمیخواهد. طرز تهیه ی سالاد ماکارونی با ماست را در پرشین وی ببینید.

مواد لازم سالاد ماکارونی با ماست

ماکارونی پیچ رنگی ۲۵۰ گرم

گوجه فرنگی خرد شده ۲ عدد

فلفل دلمه ای سبز خرد شده ۱عدد

فلفل دلمه ای قرمز خرد شده ۱عدد

پیازچه خرد شده ۱۰۰ گرم

سس مایونز یک دوم پیمانه (در صورت دلخواه)

ماست چکیده یک پیمانه

خامه یک دوم پیمانه

روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری

سرکه ۲ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماست

ابتدا در ظرف مناسبی آب بریزید؛ یک قاشق نمک و یک قاشق روغن مایع به آن اضافه کرده و زمانی که آب جوش آمد، ماکارونی را اضافه کنید.بعد ازاین که ماکارونی ها مغز پخت شد، آبکش کرده و ۲ قاشق روغن زیتون را روی آن بریزید وخوب مخلوط کنید تا به هم نچسبد.ماست چکیده، خامه، سرکه، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید بزنید تا یک دست شود.ماکارونی، پیازچه و فلفل دلمه ای رنگی را با سس مخلوط کنید.

سالاد ماکارونی با ماستغذای رژیمی
پاستای خوشمزهپاستا با ماست

در آخر گوجه فرنگی فیله شده خرد شده را اضافه کنید.سالاد را در ظرف ریخته و روی آن را تزئین کنید.در صورت استفاده از سس مایونز آن را با ماست چکیده و خامه مخلوط کنید.نکته تغذیه ای این غذا حاوی گوجه فرنگی، فلفل و پیازچه است بنابراین غنی از ویتامین C و پیش سازهای ویتامین A می باشد.

انرژی کل: ۱۷۸۰ کیلوکالری

ماهنامه دنیای تغذیه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس