چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ساندویچ ویژه با فیله مرغ و قارچ

اشتراک:
ساندویچ فیله مرغ آشپزی و شیرینی
دراین مطلب به شما طرز تهیه یک شام خوشمزه و ساده و رژیمی ، یعنی ساندویچ ویژه با فیله مرغ و قارچ را آموزش خواهیم داد.

امروز قصد داریم تا غذایی سالم  و ساده جهت وعده غذایی شام را برای شما آماده کنیم . مقدار مواد معرفی شده در زیر برای یک نفر می باشد که به تناسب تعداد نفرات می توانید مواد مورد نیاز ساندویچ فیله مرغ و قارچ را چند برابر نمایید و در کنار خانواده نوش جان نمایید . این غذای ساده و ساندویچی ، جهت وعده ناهار نیز قابل مصرف می باشد .

ساندویچ فیله مرغ

مواد لازم برای یک نفر می باشد
یک عدد فیله مرغ
یک عدد همبرگر
۲پر کالباس
۲ عدد قارچ
پنیر ورقه ای
روغن
نمک
فلفل
نان باگت

روش تهیه ساندویچ ویژه با  مرغ

ساندویچ فیله مرغ و قارچساندویچ ویژه مرغ و قارچ

در یک ظرف نسبتا بزرگ روغن را حسابی داغ کنید.
همزمان فیله مرغ و همبرگر را در روغن بیاندازید….کمی که سرخ شدن به فیله مرغ نمک و فلف و زردچوبه بزنید. اگر فیله مرغ در دسترس نبود میتوانید از مغز سینه بدون استخوان مرغ نیز استفاده کنید ، برای این کار می توانید سینه بدون استخوان شده ی مرغ را به صورت نوارهای باریک به شکل فیله برش بدهید .

برای مصرف کمتر روغن می توانید از ماهیتابه های دوطرفه ، استفاده کنید ، که با کمترین میزان روغ همبرگر و مرغ را سرخ نمایید .
از طرفی قارچ را ریز خرد کنید و در کمی روغن با نمک تفت دهید.
حالا که هر دو پخته شدن، کالباس ها رو کف ظرف بذارید و اول یه لایه پنیر بعد همبرگر و دوباره یک لایه پنیر و روی آن فیله مرغ را بگذارید.
حالا روی همه آنها قارچ و پنیر را اضافه کنید. دل نان باگت را با چاقوی اره ای برش بدهید و خمیرهای اضافه داخل نان باگت را خالی کنید و سپس داخل آن را با مواد بالا ، به علاوه  گوجه ، پیاز، کاهو ، خیارشور ، سس خوشمزه ترین ساندویچ عمرتون رو نوش جان کنید.

 

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس