جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

طرز تهیه اسموتی سبز ، این اسموتی خیلی خوشمزه و نیرو زا است

اشتراک:
طرز تهیه اسموتی سبز آشپزی و شیرینی
ما در این مطلب قصد داریم برای شما عزیزان طرز تهیه اسموتی سبز خیلی خوشمزه و نیرو زا را به اشتراک بگذاریم

ما در این مطلب از پرشین وی قصد داریم برای شما عزیزان طرز تهیه اسموتی سبز خیلی خوشمزه و نیرو زا و برای افراد ورزشکار را برایتان به اشتراک گذاریم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه اسموتی سبز

مواد لازم:

آب لیمو ترش آب یک

لیمو ترش تازه

دانه کتان ۱ ق غ

اسفناج ۲۰گرم

زنجبیل تازه ۱۰گرم

موز ۴۰گرم

خیار ۸۰گرم

سیب درختی ۱۴۰گرم

آب ۲۴۰میلی لیتر

طرز تهیه اسموتی سبزطرز تهیه اسموتی سبز

طرز تهیه

این نوشیدنی یه انتخاب فوق العاده برای شروع روزه خیلی تازست و سریع هم آماده
میشه.تو رسپی اصلی این اسموتی ۲۰ گرم شربت آگاوه بود که من بخاطر در دسترس نبودن حذفش کردم دوستایی که
خارج از کشورن میتونن استفاده کنن برای اندازه گیری مواد هم لازم نیست خیلی دقت بخرج بدید من همینطوری چشمی
ریختم برای شروع موز،سیب ،زنجبیل و اسفناج رو تکه تکه کنید مواد رو داخل مخلوط کن بریزید و آب، دانه
کتان و آب لیمو رو هم اضافه کنید (در همین مرحله شربت آگاوه هم میتونید استفاده کنید) مخلوط کن رو
روشن کنید و قتی یکدست شد نوش جان کنید از هر نوع سیبی متونید استفاده کنید من شخصا سیب ترش
رو ترجیح میدم.

بیشتر بدانید از فواید اسموتی سبز

اسموتی‌های سبز یکی از بهترین میان وعده‌های غذایی برای چربی سوزی به شمار می‌آید که دارای ویتامین و مواد مغذی می‌باشد. سم زدایی، نوعی پاکسازی است که بدن را از حالت افسردگی خارج می‌کند و یک سبک زندگی فعال و انرژی‌زا را به وجود می‌آورد. سم زدایی و کاهش وزن، پا به پای هم می‌روند و با هم در ارتباطند. اسموتی‌های سم زدا به دلیل افزایش چربی سوزی برای کاهش وزن بسیار مفید هستند. در موارد زیر با برخی از فواید اسموتی آشنا می‌شوید.

۱. ویتامین‌ها و مواد معدنی:
همانطور که بالا گفته شد اسموتی سبز دارای ویتامین و مواد معدنی است. به جای این‌که از آب میوه‌های مضر استفاده کنید می‌توانید با ترکیب میوه‌ها و سبزیجات یک اسموتی خوشمزه درست کنید. طبق تحقیقات انجام شده باید روزانه ۵ الی ۹ وعده از میوه و سبزیجات تازه استفاده کرده تا باعث جلوگیری از سرطان و بیماری‌های دیگر شود.

۲. بهبود قابلیت هضم:
در گذشته برای مصرف فیبر ارزش قائل نبودند، اما طبق تحقیقات انجام شده وجود فیبر در مواد غذایی روزانه از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر آن به پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها کمک می‌کند، به همین دلیل است که مصرف فیبر، لازم می‌باشد. فیبر برای سلامت روده بزرگ بسیار ضروری است و یکی دیگر از فواید مصرف اسموتی‌ها، مبارزه با یبوست می‌باشد.

طرز تهیه اسموتی سبزطرز تهیه اسموتی سبز
فواید بی نظیر اسموتی سبز

۳. رنگ پوست سالم:
میوه و سبزیجات دارای آب فراوانی هستند که موجب می‌شود آب موجود در سبزیجات، پوستتان را شاداب‌تر کند و آب بدن را افزایش دهد. میوه و سبزیجات‌ها دارای فیبر زیادی هستند.

۴. جایگزین‌ غذا:
اسموتی سبز دارای مواد مغذی است و کالری بسیار کمی دارد. یکی از رژیم‌های غذایی عالی که موجب کاهش وزن می‌شود مصرف اسموتی سبز است. اگر هدف شما کاهش وزن است، افزودن اسموتی‌های سبز به رژیم غذایی راهی عالی برای تکمیل یا حتی جایگزینی وعده‌های غذایی می‌باشد. اسموتی سبز به خاطر کالری و قند کمی که دارد، بسیار سیر کننده است.

۵. افزایش قدرت مغز:
یکی دیگر از مزایای قابل توجه اسموتی‌های سبز، افزایش قدرت مغز در طول روز است. غذاهای فرآوری شده به ما احساس تنبلی می‌دهند و توانایی ذهنی ما کاهش پیدا می‌کند. درصورتی که اسموتی سبز مملو از مواد مغذی می‌باشد که عملکرد شناختی را بهبود بخشیده و انرژی را تأمین می‌کند.

۶. زمان مقرون به صرفه:
طرز تهیه اسموتی‌ سبز بسیار آسان است و می‌تواند یک میان وعده سریع و خوشمزه باشد، مخصوصا اگر تایم کمی داشته باشید. با انداختن چند میوه و سبزیجات ساده در مخلوط کن مطمئناً یک وعده غذایی خوب خواهید داشت تا انرژی زیادی در آن روز داشته باشید.

سوران / برنافیت

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس