جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

طرز تهیه چیز کیک آلبالو با بیسکویت

اشتراک:
چیزکیک آلبالو آشپزی و شیرینی
چیز کیک آلبالو یکی از انواع چیز کیک ها می باشد که در فصل تابستان و موقع رسیدن آلبالو بهترین زمان برای تهیه آن می باشد و شما می توانید به راحتی آن را در منزل تهیه کنید با ما همراه باشید .

در این مطلب میخواهیم طرز تهیه چیزکیکی را به شما آموزش دهیم که نیازی به آرد ندارد.چیز کیک این روزها به شدت محبوب شده است و می توانید به عنوان کیک  و شیرینی پذیرایی از ان استفاده کنید. به جای آرد از بیسکویت دایجستیو یا ساق طلایی استفاده می کنیم برای تهیه ی چیزکیک آلبالو با ما در پرشین وی همراه باشید .

مواد اولیه چیزکیک آلبالو

بیسکویت دایجستیو (می توانید ازبیسکوییت ساقه طلایی استفاده کنید) ۲ لیوان نرم شده

پنیر خامه ای ۶۰۰ گرم

کره ذوب شده ۶۰ گرم

تخم مرغ (زرده و سفیده از هم جدا شود) ۵ عدد

شکر ۱ لیوان

خامه ۱/۳ لیوان

رنده پوست لیموترش ۱/۳قاشق مرباخوری

مربای آلبالو ۱ شیشه

وانیل و پودر دارچین به میزان لازم

طرز تهیه چیزکیک آلبالو

۱- بیسکوییت نرم شده، پودر دارچین وکره ذوب شده را کاملا با هم مخلوط کنید و سپس داخل ظرف مورد نظرتان ریخته و آن را پهنکنید.ظرف را به مدت ۶ دقیقه با حرارت ۱۷۵ درجه سانتی گراد در فر بگذارید تا رنگ بیسکوییت ها کمیتغییر کند.- حالا پنیر خامه ای، رنده پوست لیمو ترش، شکر و وانیل را با مخلوط کن بزنید تا مواد باهم مخلوط شده و به شکل کرم در بیایند حالا زرده تخم مرغ ها و خامه را هم به اینمواد اضافه کنید و کمی هم بزنید سپس سفیده تخم مرغ را هم کم کم اضافه کنید.

چیزکیک آلبالوچیزکیک با بیسکویت

ولی این باربا قاشق چوبی هم بزنید مواد به دست آمده را داخل بیسکوییت های داخل ظرفتان بریزید و روی ظرف رابا آلومینیوم پوشانده و آن را به مدت ۱ ساعت در فر قرار دهید.بعد از آن وقتی ظرف خنک شد، آن را به مدت ۳ ساعت در یخچال بگذارید- حالا چیز کیک شما آمادست تنها کافیست روی آن را با مربای آلبالو بپوشانید.- اگر دوست دارید مهمان هایتان راحت تر دسر را میل کنند و سرو آن برای شما هم راحت ترباشدمی توانید از قالب های کوچک استفاده کنید.مطمئن باشید مینی چیز کیک طرفداران بیشتری خواهد داشت!

۵- اما اگر فکر میکنید چیز کیک هم تکراری شده قالبهای کوچکتان را از موادی که درست کردید پر کنید و کلا قسمت بیسکوییتی را از دسر خود حذف کنید.میتوانید آلبالو ها را در وسط مواد هم بریزید.

خواص خامهآشنایی با خواص خامه

خواص خامه

خامه یکی از لبنیات با ارزش و هم طراز شیر بوده که شامل مواد مغذی و موثر برای سلامتی است و از پر طرفدارترین محصولات لبنی حاضر در سفره صبحانه می باشددر تولید صنعتی خامه با دستگاهی به نام سپراتور، چربی را از شیر کامل جدا می کند و بعد از آن چربی جمع شده را با حجم مشخصی از شیر مخلوط کرده و خامه درست می کنندخامه ساده دارای آب، مواد شیری و حداقل ۳۰% چربی می باشد.

کاهش استرساسید پانتوتنیک استرس را کاهش داده و از مشکلات ذهنی نظیر افسردگی و اضطراب کاسته و باعث سلامتی ذهن می شود.اسید پانتوتنیک به تنظیم میزان هورمون هایی که علت برخی از ناراحتی های ذهنی هستند، کمک می کندتولید گلبول های قرمزدر خامه ویتامین B2 , ریبولاوین وجود دارد که برای تشکیل گلبول های قرمز خون و پادتن ها در بدن انسان که به اکسیژن رسانی و گردش خون در اندام های بدن کمک می کند مفید می باشد

خاصیت خامه برای چشمدر خامه ویتامین A وجود دارد که به بهبود سلامت دید و چشم کمک می کند.این ویتامین سلامت شبکیه را حفظ کرده و با افزایش وفق پذیری چشم با تاریکی و نور زیاد از احتمال ابتلا به شب کوری جلوگیری می کند و چشم را مرطوب نگه می دارد.

سوران  – تبیان

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس