پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پاستا با سس بلونز سوسیس ، سوسیس را میتوانید در خانه تهیه کنید

اشتراک:
پاستا با سس بلونز سوسیس آشپزی و شیرینی
پاستا با سس بلونز یک غذای لذیذ است و می توانید آن را به عنوان شام یا ناهار سرو کنید. ماکارونی به دلیل داشتن مقدار زیادی کربوهیدرات انرژی لازم برای روز کاری را فراهم می کند.

پاستا با سس بلونز یک دستور پخت غذای ایتالیایی خوشمزه مخصوص شهر بلونیای ایتالیا است. مهمترین بخش این پاستا تهیه سس آن است.سوسیس ایتالیایی که در مواد این غذا نوشته شده، در واقع گوشت چرخ کرده است که با سیر و سبزیجات عطری چرخ می شود و در آخر یا دودی می گردد یا پخته.برای تهیه ی پاستا با سس بلونز سوسیس با ما در پرشین وی همراه باشید .

مواد لازم پاستا با سس بلونز سوسیس

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۱ عدد پیاز کوچک خرد شده

۲ عدد هویج خرد شده

۲ ساقه کرفس خرد شده

۳ حبه سیررنده شده

۲ عدد سوسیس ایتالیایی

۵۰۰ گرم گوشت چرخ کرده

نمک و فلفل سیاه۲ قاشق غذاخوری

رب گوجه فرنگی۱ قاشق غذاخوری

ادویه ایتالیایی نصف پیمانه

سرکه۸۰۰ گرم

پوره گوجه فرنگی

۵۰۰ میلی لیتر آب گوشت

۲ عدد برگ بو

۱ پیمانه پنیر

پارمسان نصف پیمانه

خامه پرچرب۵۰۰گرم پنه

طرز تهیه پاستا با سس بلونز سوسیس

در یک تابه بزرگ، روغن زیتون را روی حرارت ملایم گرم کنید، پیاز، کرفس، هویج و سیر رابه مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تفت دهید تا سبک شوند.سیر را افزوده و ۲ تا ۳ دقیقه دیگر تفت دهید.گوشت چرخ کرده، سوسیس ایتالیایی، نمک و فلفل سیاه را بیفزایید و تفت دهید تا رنگ گوشت ها عوض شود.ربگوجه فرنگی، ادویه ایتالیایی و سرکه را بیفزایید و هم بزنید.

پاستا با سس بلونز سوسیسسس بولونز

حرارت را کم کنید تا آب مواد تبخیر شود.در این فاصله پاستا پنه را پخته و آبکش کنید.بقیه مواد به غیر از پارمسان و خامه را به مخلوط داخل تابه افزوده و هم بزنید تا همه مواد به خورد یکدیگربروند.اجازه دهید این مواد بین ۳۰ دقیقه تا ۳ ساعت نیم جوش باشند تا مزه تمامی آن ها به خوردیکدیگر بروند.در آخر، پارمسان و خامه را به مخلوط بلونز سوسیس بیفزایید و با پاستای پخته شده مخلوط کرده و سرو کنید.

 ادویه ایتالیاییسوسیس ایتالیایی

روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها: ,
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس