شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پیراشکی سرخ کرده قیفی یک دسر متفاوت و خوشمزه

اشتراک:
پیراشکی سرخ کرده قیفی آشپزی و شیرینی
این پیراشکی خوشمزه را می توانید همه به عنوان شیرینی در دورهمی های عصرانه استفاده کنید هم به عنوان یک دسر برای مهمانی هایتان با ما همراه شوید

پیراشکی باب طبع بزرگ و کوچیک می باشد و خیلی دلچسب و خوشمزه می باشد پیراشکی انواع مختلفی دارد که پیراشکی سرخ کرده قیفی آن واقعا لذیذ و خوشمزه می باشد این پیراشکی ها شبیه بامیه می باشد و نکته قابل توجه در تهیه این نوع شیرینی این است که از شیره روی ان استفاده نمی کنیم و فقط از پودر قند استفاده و سرو می شود با ما همراه شویر تا با طرز تهیه و نکات مهمی که در تهیه انواع پیراشکی ها باید به کار برد برای شما صحبت کنیم

پیراشکی سرخ کرده قیفی

این پیراشکی های خوشمزه تقریبا شبیه بامیه هستند با این تفاوت که شیره قند ندارند و با پودر قند سرو می شوند اما خودتان می توانید آن ها را با شکلات آب شده سرو و میل کنید. برای آشنایی با روش تهیه آن در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم

۲ پیمانه شیر

۱ عدد تخم مرغ هم زده

۱ قاشق چای خوری عصاره وانیل

۲ پیمانه آرد کامل

نصف قاشق چای خوری نمک

۱ قاشق چای خوری جوش شیرین

۱ قاشق غذاخوری شکر

۲ قاشق غذاخوری کره آب شده

پودر قند

روغن سرخ کردنی

پیراشکی سرخ کرده قیفیپیراشکی سرخ کرده قیفی متفاوت و خوشمزه

طرز تهیه پیراشکی سرخ کرده قیفی

این پیراشکی های خوشمزه تقریبا شبیه بامیه هستند با این تفاوت که شیره قند ندارند و با پودر قند سرو می شوند اما خودتان می توانید آن ها را با شکلات آب شده سرو و میل کنید. برای آشنایی با روش تهیه آن در ادامه با ما همراه باشید. در یک کاسه، شیر، تخم مرغ و وانیل را با یکدیگر مخلوط کنید.

در کاسه ای دیگر، آرد، نمک، جوش شیرینی و شکر را با یکدیگر مخلوط کنید. مخلوط مواد خشک را به تدریج و کم کم به مواد خیس اضافه کرده و هم بزنید. سپس کره آب شده را اضافه کنید.

روغن را درون یک قابلمه متوسط و روی حرارت ملایم تا دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد داغ کنید. مخلوط مواد را درون قیف بریزید.به شکل و اندازه دلخواه از مواد داخل روغن داغ ریخته و اجازه دهید کاملا سرخ شده و طلایی شود.
۳ تا ۴ دقیقه کافی است. آن ها را از روغن کشیده، روی دستمال کاغذی حوله ای بگذارید تا روغن اضافه شان گرفته شود. سپس آن ها را داغ سرو کنید.

خوب است بدانید : نکات مهم در آماده کردن پیراشکی

۱) اگر دوست دارید پیراشکی شکری داشته باشید

میزان شکر را از مواد اولیه حذف کرده یا آن را خیلی کم کنید و شکر را بعد از پخت پیراشکی روی آن بریزید.

۲) اگر خمیر ترش در دسترس نبود چه کنم؟

هیچ چیز جای خمیر مایه رو توی خمیر نمیگیره و مسلما بافت و طعم و ظاهر خمیر بدون خمیر مایه متفاوت خواهد شد اما در صورت نبود خمیر مایه به ازای هر قاشق غذا خوری خمیر مایه که در دستور هست از نصف قاشق غذاخوری آبلیمو به همراه نصف قاشق غذاخوری جوش شیرین استفاده کنید. اینم بگم که بعد از آماده شدن خمیر و مرحله آخر این مواد رو به خمیر اضافه کن!

۳) رویه سفید دونات های بیرون چه طور تهیه میشه؟

۲ قاشق چای خوری آبلیمو را با ۱لیوان پودر قند مخلوط کرده و به آن مقداری آب داغ اضافه کنید تا غلظت دلخواه رو به دست بیاره و بعد اون رو روی پیراشکی بریزید البته میشه کمی گلاب هم بهش اضافه کرد.

پیراشکی سرخ کرده قیفینکات مهم درباره تهیه انواع پیراشکی و پیراشکی سرخ کرده قیفی

۴) رویه کاکائویی پیراشکی چه طور تهیه میشه؟

اگر دوست دارید پیراشکی کاکائویی داشته باشید مقداری شکلات تخته ای رو آب کنید و اجازه بدید کمی خودش رو بگیره و بعد اون رو روی پیراشکی بریزید. می تونید از کرم کاکائو یا شکلات صبحانه هم استفاده کنید.

۵) چه محیطی برای ور اومدن خمیر مناسبه؟

بهترین مکان ممکن برای خمیر مایکروویو هست! یه لیوان آب توی مایکروویو بذارید و اون رو ۳دقیقه با قدرت ۱۰۰روشن کنید و بعد آب رو خارج کنید و خمیر رو داخل دستگاه بذارید و درش رو ببندید (دیگه روشنش نکنید)! البته میتونید خمیر رو پشت بخاری یا شوفاژ هم قرار بدید.

۶) اگر کرم زیادی غلیظ شد چی کار کنم؟

اگر کرم بعد از سرد شدن خیلی غلیظ شد یه قاشق روغن مایع بهش اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
نوش جان…

روزیاتو , هفت گنج

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس