سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بیوگرافی کامل سحر ولد بیگی

اشتراک:
بیوگرافی سحر ولد بیگی بیوگرافی افراد مشهور
سحر ولد بیگی از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد .او همسر نیما فلاح بازیگر معروف است . با ما همراه باشید تا با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید .

سحر ولد بیگی از بازیگران ایرانی و متولد سال ۱۳۵۶ در تهران می باشد . ا. همسر نیما فلاح از بازیگران می باشد .مدرک تحصیلی سحر ولدبیگی دیپلم اداری بازرگانی است و دوره های بازیگری را در کلاس های آراد بازیگری آموخته است .از فیلم های او می توان زندگی شگفت‌انگیز است , ماه عسل و شوخی کردم را نام برد . با پرشین وی همراه باشید تا با بیوگرافی سحر ولد بیگی آشنا شوید .

بیوگرافی سحر ولد بیگی بازیگر سینما و تلویزیون

در بیوگرافی سحر ولد بیگی آمده است که سحر متولد ۱ تیر ۱۳۵۶، در تهران است و پس از گذراندن دوران تحصیلی خود موفق به دریافت دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس شده است.

او دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذرانده است و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.

بد نیست بدانید سحر دختر مسعود ولدبیگی چهره پرداز سینما و تلویزیون است که توانسته به خوبی در عرصه بازیگری و صداپیشگی در حوزه هنر جای خود را پیدا کند. همچنین وی بعد از بازی در سریال «دختران» توانست دیده شود و با همکاری های متعدد با مهران مدیری به مجموعه های طنز تلویزیونی راه پیدا کند.

نیما فلاح و سحر ولد بیگی در سال ۱۳۸۲ باهم ازدواج کرده اند و ۱۴ سال است که یا هم زندگی می کنند .

بیوگرافی سحر ولد بیگیعکسی جالب از سحر ولد بیگی و نیما فلاح

نحوه آشنایی سحر ولد بیگی و نیما فلاح

سحر چنین می گوید که سر سریال «پسرخاله ها» بود که با نیما آشنا شدم. بعد از آن باز هم در کارهای مختلفی کنار هم بازی کردیم و بیشتر با هم آشنا شدیم، به نقاط مشترک و سلیقه های هم پی بردیم و رفته رفته هفته ای یکبار دیدن مان تبدیل به دو بار و بیشتر شد و یکدفعه گفتیم چرا اصلا همیشه با هم نباشیم!؟ اولین کار مشترک مان بعد از نامزدی، سریال «دختران » بود.

بی حاشیه بودن سحر ولدبیگی و همسرش

او چنین می گوید که به نظر من حاشیه داشتن باعث می شود که همیشه استرسی در زندگی شما حاکم باشد، خواه این حاشیه کاری، خواه مربوط به زندگی شخصی تان باشد. این انتخاب شخصی من و نیما بوده که هر دو دوست داشتیم زندگی آرامی داشته باشیم و از حاشیه ها دور بمانیم. به هر حال اختلاف سلیقه همیشه و بین همه وجود دارد اما من و نیما همیشه خواستیم و سعی کردیم مشکلات شخصی مان را بین خودمان حل کنیم و درباره مسائل خصوصی مان به غیر از خودمان با کسی صحبت نکرده ایم چون به هر حال وقتی با دیگران مطرح می کنید، ممکن است آن مسئله ساده به یک اتفاق بزرگ تبدیل شود و خودمان آن را تبدیل به یک حاشیه بزرگ کنیم.

نظر من و نیما این بوده که مسائل خوب و بد زندگی ما فقط به خودمان مربوط است. حال اگر مسئله خوبی باشد سعی می کنیم دیگران را در آن شریک کنیم و اگر ناخواسته به مسئله بدی برسیم، آن را بین خودمان حل می کنیم.

بیوگرافی سحر ولد بیگیسحر ولد بیگی و نیما فلاح

نقش گذشت را در زندگی سحر ولدبیگی و نیما فلاح

عقیده من این است که در زندگی مشترک از یک جایی به بعد هر دو آدم مدل همدیگر می شوند، افکار و احساسات شان مثل هم می شود و این مسئله خواسته های آنها را هم مشترک می کند یعنی می خواهند به یک چیز برسند، البته همیشه در کنار این خواسته مشترک، خواسته های انفرادی هم هست اما باید دید آن خواسته انفرادی اهمیتی دارد یا نه؟

مثلا  شاید نیما بخواهد هواپیمای کنترلی بخرد! که قطعا این خواسته، خواسته مشترکی نیست یا من بخواهم کاری را انجام بدهم که فقط برای خودم مهم است، نمی گویم از خواسته شخصی تان دست بکشید، اتفاقا به نظر من خوب است که در این مورد وارد بده بستان بشوید و به تناوب به خواسته های شخصی همسرتان توجه کنید. چون اگر قرار باشد همسرتان مدام از خواسته هایش بزند و فقط به خواسته های شما یا خواسته های مشترک تان بپردازد یک جایی کم می آورد و ممکن است بگوید که «همیشه دارم برای تو کاری انجام می دهم…»

سرگرمی سحر ولدبیگی و همسرش

در اوقات فراغت خود سریال می بینیم، به سفر می رویم، ، به گل و گیاه های مان می رسیم، گیم بازی می کنیم، آشپزی مشترک انجام می دهیم و اصلا همه کارهای مان از آنجا که با هم مشترک است، شکل سرگرمی به خودش می گیرد. مثلا وقتی با هم به فروشگاه شهروند می رویم، فقط به عنوان وظیفه خرید خانه به آن نگاه نمی کنیم، از همان جلوی درب، دو تا آبمیوه می گیریم و شروع به خوردن می کنیم و راه می افتیم، جلوی هر بخشی می ایستیم، نگاه می کنیم و بررسی می کنیم که به آن نیاز داریم یا نه؟ یعنی آن ساعت از زندگی مان را هم ضمن خرید، تفریح می کنیم.

بیوگرافی سحر ولد بیگیگریم جالب سحر ولد بیگی

بیشتر بدانید گفتگو با سحر ولدبیگی و همسرش

بعد از این همه سال که از ازدواج‌تان و همین‌طور از حضورتان در این عرصه می‌گذرد، چقدر در کار هم نظر می‌دهید؟

نیما: رابطه من و سحر بسیار دوستانه است و برای همین در جریان همه کارهای هم هستیم.

سحر: مشورت در زندگی ما یک اصل فراموش‌نشدنی است و چون همکار هستم معمولا در مورد کارمان به هم کمک دیدگاهی می‌دهیم؛ مثلا اگر فیلمنامه‌ای به من پیشنهاد شده باشد، حتماً کلیاتش را و اگر لازم باشد جزئیاتش را به نیما توضیح خواهم داد.
نیما آدم بسیار بادقتی است و نظرات خوبی می‌دهد. بیوگرافی سحر ولد بیگی

اینکه می‌گویند زندگی با آدم‌های هنرمند سخت است، در مورد شما دو نفر هم صدق می‌کند؟

نیما: این را باید از زوج‌هایی پرسید که فقط یک نفرشان فعالیت هنری حرفه‌ای دارد.
ما همدیگر را خوب می‌فهمیم چون هر دو یک جنس کار داریم.

سحر: اما این به نظرم واقعیت است که هنرمندان آدم‌های نرمالی نیستند. (باخنده)

نیما: اگر می‌خواستید به این برسید که یک‌جورهایی غیرعادی هستیم، بله، همین‌طور است.
اصلا به نظر می‌رسد بخش اصلی هنر از همین مسئله سرچشمه می‌گیرد.

بیوگرافی سحر ولد بیگیبیوگرافی سحر ولد بیگی

به پول چقدر اهمیت می‌دهید؟

نیما: مگر می‌شود به پول فکر نکرد یا به آن اهمیت نداد؟! البته برای پول درآوردن،
حرص نمی‌زنیم ولی بخشی از زندگی هم کسب درآمد است.

سحر: زندگی هزینه‌هایی دارد و بخشی از رفاه همه ما هم نیاز به صرف هزینه است اما ما اصولا آدم‌های بلندپروازی نیستیم که خودخواهانه و برای چیزهای بی‌اهمیت پول خرج کنیم. به رفته‌رفته جلو رفتن هم معتقد هستیم. قرار نیست همه‌چیز را یک‌دفعه و یک‌شبه داشته باشیم. همه‌چیز به مرور جمع می‌شود.

بعد از این همه مدت، از اینکه همدیگر را برای زندگی انتخاب کرده‌اید، راضی هستید؟

نیما: گاهی از خودم می‌پرسم نیما اگر با سحر ازدواج نمی‌کردی فکر می‌کنی چه موقعیتی نسبت به حال حاضر داشتی؟ بهتر بودی یا بدتر؟ و راستش جواب را نمی‌دانم اما مطمئن هستم وقتی با سحر آشنا شدم، متوجه این نکته شدم که اگر با او ازدواج نکنم
جبران‌ناپذیرترین اشتباه زندگی‌ام را مرتکب شده‌ام.

سحر: این را بارها در مصاحبه‌هایم گفته‌ام که به نظرم نیما بهترین انتخاب زندگی‌ام بوده است.

بیوگرافی سحر ولد بیگیفیلم های سحر ولد بیگی

فیلم های سحر ولدبیگی

فیلم سینمایی

مجرد ۴۰ ساله (۱۳۹۳)

شهر موشها ۲ (۱۳۹۳)

یک فراری از بگبو (۱۳۹۰)

خاله سوسکه (۱۳۸۸)

اگه می تونی منو بکش (۱۳۸۶)

اگه می‌تونی منو بگیر (۱۳۸۵)

قلقلک (۱۳۸۴)

ازدواج غیابی (۱۳۷۹)

و…

مجموعه تلویزیونی

زندگی شگفت‌انگیز است

آرماندو

دورهمی

قرعه

باغ سرهنگ

آب‌پریا

مسیر انحرافی

و…

بیوگرافی سحر ولد بیگیبیوگرافی سحر ولد بیگی بازیگر
بیوگرافی سحر ولد بیگیسحر ولد بیگی در دورهمی
بیوگرافی سحر ولد بیگیسحر ولد بیگی
بیوگرافی سحر ولد بیگیآشنایی با سحر ولد بیگی

باشگاه خبرنگاران , ویکی پدیا , خانواده سبز , زندگی ایده آل

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس