پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بیوگرافی کامل لادن مستوفی

اشتراک:
بیوگرافی لادن مستوفی بیوگرافی افراد مشهور
در این مطلب با لادن مستوفی که از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد آشنا می شوید . در ادامه عکس هایی از او را مشاهده می کنید . با ما همراه باشید .

لادن مستوفی بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۵۱ در تنکابن می باشد .او با شهرام اسدی که از کارگردانان می باشد ازدواج کرده است .اولین فیلمی که او در آن ایفای نقش کرد روز واقعه بود و بازی در دوران سرکشی باعث معروف شدن او شد .با پرشین وی همراه باشید تا با بیوگرافی لادن مستوفی آشنا شیود .

بیوگرافی لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون

در بیوگرافی لادن مستوفی آمده است که او متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۱ در تنکابن می باشد. او همسر شهرام اسدی کارگردان فیلم و خواهر لاله مستوفی منشی صحنه سینمای ایران است. وی کار خود را با فیلم روز واقعه شروع کرد و چند سال بعد پس از بازی در مجموعه تلویزیونی دوران سرکشی معروف شد.

لادن مستوفی متولد سال ۱۳۵۱ در تنکابن است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه‌تمام رها کرد و وارد عرصه هنرپیشگی شد. در ۲۲ سالگی در نخستین فیلم خود روز واقعه (۱۳۷۳) بازی کرد. او پس از بازی در مجموعه تلویزیونی دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید. همسر مستوفی، شهرام اسدی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس است. مستوفی در بسیاری از فیلم‌هایی که اسدی کارگردانی آن را بر عهده داشته
بازی کرد. از جمله آنها می‌توان به فیلم روز واقعه و مجموعه تلویزیونی شیخ بهایی اشاره کرد.

بیوگرافی لادن مستوفیبیوگرافی لادن مستوفی

لادن مستوفی در فیلم سینمایی دختری به نام تندر، نقش دختری به نام «آذر» را بازی کرد
که دوست ندارد دختر باشد و نسبت به جنسیت خود معترض است
و می‌کوشد تا خود را شبیه پسران دربیاورد.

نحوه بازیگر شدن لادن مستوفی

لادن مستوفی ۲۲ ساله بود که برای بازی در فیلم سینمایی «روز واقعه» به دفتر «شهرام اسدی» رفت وتست داد. اسدی از میان داوطلبان بسیاری که آمده بودند او را برای بازی در نقش راحله انتخاب کرد. می شود گفت مستوفی با فیلم همسرش به سینما راه پیدا کرد. چند سال بعد اسدی و مستوفی با وجود اختلاف سنی ۲۰ ساله ای که دارند ازدواج کردند. از آن به بعد مستوفی در بیشتر فیلم های همسرش حضور داشت.

بیوگرافی لادن مستوفیلادن مستوفی در تئاتر

او بعد از ورودش به سینما در طول هفت سال تنها در سه فیلم آن هم در نقش های فرعی بازی کرد. اما بعد از ازدواج با شهرام اسدی در سال ۱۳۸۱ در نقش اصلی فیلم «به من نگاه کن» به کارگردانی اسدی بازی کرد. از همان زمان به بعد حداقل در هر سال در یک فیلم حضور داشت. شب واقعه فیلم دیگری از شهرام اسدی است که آن را سال ۱۳۸۷ با بازی همسرش ساخته است. این زوج همکاری خود را در سریال «شیخ بهایی»
هم ادامه دادند. از سال ۸۷ به بعد شهرام اسدی دیگر فیلم نساخت اما طبیعتا
لادن مستوفی به کار خود در فیلم ها و سریال های دیگر ادامه داده است.

دلیل بغض لادن مستوفی در خندوانه

مستوفی پس از حضور خود در استودیو خندوانه، داستانی را برای حاضران با حال و هوای گذشته و خانه‌های قدیمی تعریف کرد و حاضران را با خیال پردازی به دوران کودکی برد. پس از آن جوان گفت: قصه خوبی بود و حال ما را عوض کرد
و واقعا تصویر زیبا و خاطره انگیزی بود.

بیوگرافی لادن مستوفیبیوگرافی لادن مستوفی بازیگر

مستوفی در حالی که بغض کرده بود، گفت: این همه خاطرات و حال و هوای کودکی ماست. یاد خاطرات خودم هم افتادم و دلتنگ آن روزها شدم.کودکی من مثل این روزهایی بود که تعریف کردم. ما پنج تا خواهر هستیم و من سومین دختر خانواده هستم. صمیمی‌ترین دوستم پدرم بود و همیشه از من حمایت می‌کرد.

مستوفی افزود:، چون عزیز پدرم بودم، جسارتم زیاد بود و کمی پسرانه بزرگ شدم و شیطنت‌های زیادی داشتم و هر وقت که با پدرم شمال می‌رفتم، مادرم خوشحال بود که یک روز من خانه نیستم و همه چی آرام هست. بیوگرافی لادن مستوفی

این بازیگر درباره تحمل روزهای سخت زندگی و مشکلات آن با بغض گفت: زندگی همین است؛ واقعیت تلخ همیشه هست. پدرم این روزها دچار فراموشی شده و ما را به یاد نمی‌آورد؛ ولی ما واقعیت زندگی را پذیرفتیم. صبر و تحمل
را از او یاد گرفتیم و همچنان با امید زندگی می‌کنیم.

بیوگرافی لادن مستوفیلادن مستوفی در پریا

بیشتر بدانید گفتگو با لادن مستوفی

شما با وجود آنکه از سینما به تئاتر آمده‌اید، با اعتراضی مواجه نشده‌اید… تا آنجایی
که من می‌دانم خدای کشتار، کار علیرضا کوشک جلالی نمایشی
بود که ورودتان به تئاتر با آن اتفاق افتاده است؟

نه، اولین تجربه من برمی‌گردد به جشنواره تئاتر فجر در سال ٧٧، نمایش چرخه آتش بود.

بیوگرافی لادن مستوفیلادن مستوفی

بازیگری در کل سخت است و فرقی نمی‌کند در چه مدیومی باشد؟

بله؛ بازیگری بسیار سخت است؛ اگر کارت را جدی بگیری. بازیگر سینما و سریال باید بسیار هوشمند و با قوهء تخیل بالا باشد. من شکل ایده‌آل قضیه را نگاه می‌کنم چون هم بازی خوب داریم و هم بازی بد. یک بازیگر سینما درعین‌حالی که یک صحنه حسی را بازی می‌کند، هم‌زمان باید به مونتاژ و موقعیت دوربین هم فکر کند و خیلی چیزهای دیگر. باید ذهنی سیال با قوه تخیل قوی داشته باشد چون تو باید خودت را ببینی، جای نور، موقعیت بازیگر مقابلت، لحن صدا، اندازه تصویر، اینکه شما در کجای پلان و چه کادری قرار گرفته‌ای و این احساس شما در کجای قصه باید خرج شود.
همه اینها در یک زمان و یک لحظه از ذهن بازیگر عبور کرده و در تصویر ثبت می‌شود.

فیلم های لادن مستوفی

یک دزدی عاشقانه (۱۳۹۵) امیرشهاب رضویان

ماه بر فراز زیر آب (۱۳۹۴) سیامک شایقی

گذر موقت (۱۳۹۴) افشین هاشمی

وقتی برگشتم… (۱۳۹۴) وحید موسائیان

چاقی (۱۳۹۳) راما قویدل

گل‌چهره (۱۳۸۹) وحید موسائیان

از یادها رفته (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۹۸) بهرام بهرامیان

خواب زده (۱۳۹۷) سیروس مقدم

پریا (۱۳۹۴) حسین سهیلی‌زاده در نقش پریا

و…

بیوگرافی لادن مستوفیسلفی لادن مستوفی با بازیگر نوجوان
بیوگرافی لادن مستوفیلادن مستوفی در دورهمی
بیوگرافی لادن مستوفیعکس های لادن مستوفی
بیوگرافی لادن مستوفیلادن مستوفی در خندوانه
بیوگرافی لادن مستوفیلادن مستوفی و همسرش شهرام اسدی

ویکی پدیا , باشگاه خبرنگاران , روزنامه هفت صبح , روزنامه شرق

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس