جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تولد المیرا شریفی مقدم تا ۶۶ سالگی پدر بابک و آزادی گلاره و سیما (۸۱۶)

اشتراک:
تولد المیرا شریفی مقدم چهره ها
مجری محبوب شبکه خبر المیرا شریفی مقدم تولد 39 سالگی اش را در کنار همسرش داوود عابدی مجری ورزشی و پسرانش امیر ابوالفضل و امیر ارسلان جشن گرفته است.

داوود عابدی و المیرا شریفی مقدم دو گوینده جوان و محبوب کشورمان در سال ۸۳ ازدواج کردند و حاصل ازدواج این زوج محبوب دو پسر به نام های امیر ابوالفضل و امیر ارسلان می باشد به تازگی خانم مجری عکس های از جشم تولد ۳۹ سالگی خود را منتشر کرده است. در ادامه جشن تولد المیرا شریفی مقدم را در پرشین وی مشاهده کنید.

تولد المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر متولد خرداد سال ۱۳۶۰ در تبریز است. ایشان همسر داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند. که تولد ۳۹ سالگی خود را جشن گرفته است.

المیرا شریفی مقدم : ۳۹ سالگی خداحافظ. الهی شکر یک سال دیگر هم گذشت. آرزوی بهترین لحظات برای هموطنان نازنینم. از دوستان گلم برای محبت همیشگی ممنونم.

تولد المیرا شریفی مقدمجشن تولد المیرا شریفی مقدم
تولد المیرا شریفی مقدمداوود عابدی و همسرش
تولد المیرا شریفی مقدمخانم مجری و پسرانش

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر هنرمندان را ببینید

در سری عکس های جدید چهره ها تصاویری از المیرا شریفی مقدم , زیبا کرمعلی , منوچهر هادی , حدیث مدنی , سردار آزمون , بابک جهانبخش , علی سخنگو , لاله صبوری , پانته آ پناهی ها , ماهور الوند , رزیتا غفاری , غزال نظر , مجید واشقانی , رابعه اسکویی , سیما خضرآبادی , گلاره عباسی , لیندا کیانی , سانیا سالاری , ترلان پروانه , علی دایی , فرناز رهنما , ملیکا زارعی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام هنرمندان را ببینید.

زیبا کرمعلیزیبا کرمعلی :

آدما کور میشن

دور میشن

دور میشن

دور میشن

“دود” میشن

منوچهر هادیمنوچهر هادی :

 ❤️ رابطه خوب شما را فراموش نمیکنم. چقدر با احترام بود در مقابل سعید جون در تمام طول کار. وچقدر عزیز و دوست‌داشتنی سعید راد دم هر دو گرم

حدیث مدنیحدیث مدنی :

 گاهی وقت ها ۱۰سال طول میکشه تا اون ۱سالی که قرار هست زندگیت رو عوض کنه از راه برسه💞💓💗

سردار آزمونسردار آزمون :

 My mood🤷🏻‍♂️

بابک جهانبخشبابک جهانبخش :

 بابا جانم تولدتون مبارک 🎂 با تمام وجود و از اعماق قلبم دوستتون دارم ❤غمتون کم … شادیتون زیاد 😘

علی سخنگوعلی سخنگو :

 تورا دوست میدارم

نه به سان گذشته

که چونان این لحظه

این آنِ بی تو بودن

لاله صبوریلاله صبوری :

 تو آسانسور اسپری الکلو در اوردم زدم به دستام، یه اقایی هم بود، بهش گفتم بذارید براتون اسپری بزنم اسپریو بردم جلو، گفت : نه خانم ، پرسیدم چرا، گفت: فایده نداره ، تا اومدم از رعایت و مراقبت بگم دستاشو نشون داد، خاک وگچی ، گفت : من کارگرم بدتر گِل میشه نمی تونم کار کنم ….

پانته آ پناهی هاپانته آ پناهی ها :

چه خوب ادمهایی هستند که کار به هیچ چیز ادم ندارند. دوستت دارند برای هر انچه هستی و نیستی! هر چه بدی و خوبی که با هم داری! حتی دوستت دارند حتی اگر نداری و ناتوانی و‌ نیستی! ادمها را دوست دارند، طبیعت را، جک و جانوران را، گل و گیاه را، چیز میزها را. و ثبت میکنند انچه میگذرد در دلها، خاطره ها، یادها و در عمق وجود ادمها. صابر جان گوهری! نگاه کن، بمان و به یادگار بگذار که ادمها ببینند و بدانند در دوران ما چه گذشت! خاص بودن کار سختیست و تو خاصی! تولدت مبارک.

ماهور الوندماهور الوند :

 سیاه سفید. نه؟

رزیتا غفاریرزیتا غفاری :

 صبوری کن..

نزدیک است روشنی..

و صبح سحر..

تا ز عشق، دولتی

مثل شبنم نشیند بر شکوفه احساس

و دگر نبارد باران

دلتنگی.. بر لحظه بیقراری…

تولد المیرا شریفی مقدمغزال نظر :

 #غزال_نظر

مجید واشقانیمجید واشقانی :

 یه گیو می فایو بدید حال کنیم 😁🖐

رابعه اسکوییرابعه اسکویی :

 .🌻🌷🌹🌺🌸🌼دوستانی چون برگ گل ….خدایا شکرت 🕊

تولد المیرا شریفی مقدمسیما خضرآبادی :

 زن نوین ، دختر نجیبی نیست که عشقش به یک ازدواج موفق ختم شود، همسری نیست که در خفا از خیانت‌های شوهرش رنج بکشد_ پیردختری نیست که در حسرت عشق نافرجام جوانیش بسوزد، او قربانی شرایط رقت‌بار طبیعت سرکوب شده‌اش نیست.

زن نوین قهرمانی است که مستقلانه از زندگی طلب می‌کند، که اعتماد به‌نفس دارد، که علیه بردگی جهانی زنان در مقابل دولت و خانه و جامعه می‌ایستد، که به عنوان نماینده هم‌جنسانش برای حقوقش می‌جنگد. 📕 آزادى_زنان

گلاره عباسیگلاره عباسی :

 برای آزادی احتیاجی نیست آسمان و زمین را بخرید ، تنها خودتان را نفروشید . گاندی فرمودند . عکس را ندا خانوم برداشته خستگی خودم و عکاس را دوست دارم 😂‌

سپیده خداوردیسپیده خداوردی :

 🌸🌸🌸🙏 منتظر دیدارتون هستیم در آموزشگاه همراز

لیندا کیانیلیندا کیانی :

تولد هانیه عزیز در سالن اسکواش🤗 دیدار بعد از ماهها دوری

تولد المیرا شریفی مقدمسانیا سالاری :

  Round Like a circle in a spiral, like a wheel within a wheel,

Never ending or beginning on an ever spinning reel

ترلان پروانهترلان پروانه :

 رنگ حس و حالم نسبت به او بس آشکار و روشن است. همان رنگی که، هنگامی که به آسمان دل معبود می نگریم از روشنایی و آبی فامی اش هاله‌ای از آرامش را در آسمان دل خود در می یابیم. زبان از برای توصیف جمالش الکن است، دست از برای نوشتن حس نابش عاجز است. ولیکن قلبم فراغ بال می یابد از شنیدن صدای نیلی رنگ قلبش.

این ترنج؛ ترنجی که آسایش خانه ی قلبم است، آرایش این جهان خلقت است،آرامش گردش سالوس این دنیای پر از منّت است؛ تمام من است…آری تمام این من است… بی تو پر از رَنج و درد ناعلاج با تو خالی از هرگونه هاج و واج

علی داییعلی دایی :

 اهدای جایزه بهترین بازیکن فوتسال جهان در سال ۲۰۰۴ به فالکایٔو

تولد المیرا شریفی مقدمفرناز رهنما :

 قرنطینه . ..خرداد۹۹

ملیکا زارعیملیکا زارعی

 رفاقت به وقت کرونا مواظب سلامتیتون باشین

گردآوری گروه چهره ها در پرشین وی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس