شنبه, ۱۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نورا هاشمی و فرزندش تا تبریک روز عشق ایرانی به سبک بنیامین (۷۶۲)

اشتراک:
نورا هاشمی و فرزندش چهره ها
نورا هاشمی بازیگر کشورمان تنها فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه که بیشتر فعالیت اش در تئاتر می باشد در فرودین ماه سال 96 پسرش اوستا به دنیا آمده است. نورا هاشمی و فرزندش را در ادامه می بینید.

نورا هاشمی بازیگر نمایش یه گاز کوچولو  به همراه پسرش اوستا برای تماشای این نمایش که خود از بازیگران آن بوده رفته است. این بازیگر که در صحنه تئاتر بیشترین فعالیت را دارد شروع کارش با فیلم دوشیزه بوده است. در ادامه عکس های از نورا هاشمی و فرزندش را در پرشین وی مشاهده کنید.

نورا هاشمی و فرزندش

نورا هاشمی بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است. نورا هاشمی تک فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه می باشد. وی با سیاوش اسعدی کارگردان و فیلمنامه نویس ازدواج کرده و پسری به نام اوستا دارد که در ادامه تصاویری از نورا هاشمی و فرزندش را می بینید.

نورا هاشمی و فرزندشنورا هاشمی و فرزندش

اولین شب اجرای نمایش یه گاز کوچولو همراه با تماشاگر ویژه اوستا♥️ عکس از خانوم مریم خدادادی

نورا هاشمی و فرزندشنورا هاشمی و فرزندش در کنار مادرش گلاب آدینه
گلاب آدینه و نوه اشگلاب آدینه و نوه اش

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر هنرمندان را ببینید

در سری عکس های جدید چهره ها تصاویری از نورا هاشمی , لاله اسکندری , لیندا کیانی , رزیتا غفاری , روشنک عجمیان , سحر زکریا , روناک یونسی , بنیامین بهادری , شیلا خداداد , شهرزاد کمال زاده , نیوشا ضیغمی , فریبا نادری , صبا راد , ماهور الوند , ویدا جوان , مریم معصومی , سردار آزمون , مهناز افشار , شراره رخام , بهنوش طباطبایی , دریا مرادی دشت , شبنم قلی خانی , , , , , , , , , و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام هنرمندان را ببینید.

لاله اسکندریلاله اسکندری :

 تولدت هزاران بار مبارک….مامان جانم….چقدر این روزها جای بابا واحد خالی است تا مثل همیشه سربه سرت بذاره…….

لیندا کیانیلیندا کیانی :

 مانکن و تمام… خسته نباشى مرد خوش اخلاق و صبور…

رزیتا غفاریرزیتا غفاری :

 زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست. خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.  ژاله اصفهانی._سینمائی “حکم جلب”

روشنک عجمیانروشنک عجمیان :

 گاهی کسانی که هزاران فرسنگ از شما فاصله دارند، می‌توانند احساسِ بهتری نسبت به کسانی که دقیقاً در کنارتان هستند، در شما ایجاد کنند.

سحر زکریاسحر زکریا :

 چهل روز گذشت ، در خانه من چه غریبانه هموطنانم میروند، و ما چه زود از یاد میبریمشان، گاه از خودم خجا لت میکشم ، که نامم انسان است😓🖤🖤

روناک یونسیروناک یونسی :

🤎

بنیامین بهادریبنیامین بهادری :

 امروز سپندارمذگان روز گرامیداشت زن در فرهنگ ما ایرانى هاست. من این روز عشق ایرانى رو خیلى بیشتر از ولنتاین دوست دارم. با تمام وجود این روز بزرگ رو به شایلى عزیزم که قلب منه و همچنین به تمام زنان سرزمینم تبریک میگم.

شیلا خدادادشیلا خداداد :

 ابرهای آسمان هرسرزمینی ،شبیه مردمان همان سرزمین می بارند❤️❤️❤️

شهرزاد کمال زادهشهرزاد کمال زاده :

  🙏🏻❤️💄💅🏻

نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی :

 امیدوارم در ثانیه ثانیه زندگیتون عشق وجود داشته باشه ❤️

فریبا نادریفریبا نادری :

 خانه دوست کجاست؟

نرسیده به درخت

کوچه باغی است که از

خواب خدا سبزتر است

و در آن عشق به اندازهٔ

پرهای صداقت آبی است

زندگیتون سرشار از رحمت الهی❤🌹‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🧿

صبا رادصبا راد :

 سلام سلام سلام لحظه هاتون قشنگ☺️۲۹بهمن ماه۹۸❄️ جایی که نزدیک توام دور از تموم غصه هاست هوامو تازه میکنه هر نفسی که بین ماست❤️ جایی که نزدیک توام خوشبختی دور و برمه حس می کنم کنار تو یه دنیا پشت سرمه❤️ من دوست دارم❤️ دوست دارم ❤️دوست دارم تا همیشه❤️ یکی از آهنگ های زیبای مانی جان هستش که براتون اینجا نوشتم☝🏻☝🏻اسمش”دوست دارم”هستش😍سرچ کنین راحت پیدا می کنین گوش بدید و لذتش رو ببرید☺️توی عکس قشنگ معلومه یخ زدم🤣🥴نوک بینی قرمز شده😝😝🤪

ماهور الوندماهور الوند :

 بعضی‌وقتا هم آدم وسط راه خسته میشه میشینه.

ویدا جوانویدا جوان :

 عشق شما را چون خوشه‌های گندم دسته می‌کند. آنگاه شما را به خرمن کوب از پرده‌ی خوشه‌‌ای بیرون می‌آورد. و سپس به غربالِ باد، دانه را از کاه می‌رهاند، و به گردشِ آسیاب می‌سپارد تا آردِ سپید از آن بیرون آید. سپس شما را خمیر می‌کند تا نرم و انعطاف‌پذیر شوید، و بعد از آن، شما را بر آتش مقدس می‌نهد تا برایِ ضیافتِ مقدسِ خداوند “نان مقدس” شوید.

“عشق” با شما چنین رفتارها می‌کند تا به اسرار قلب خود معرفت یابید. و بدین معرفت با قلب زندگی پیوند کنید و جزئی از آن شوید. اما اگر از ترس بلا و آزمون، تنها طالب آرامش و لذت‌های عشق باشید، خوش‌تر آنکه عریانی خود بپوشانید و از دمِ تیغ خرمن کوبِ عشق بگریزید، به دنیایی که از گردش فصل‌ها در آن نشانی نیست:
جایی که شما می‌خندید اما تمامیِ خنده‌ی خود را بر لب نمی‌آورید. و می‌گریید، اما تمامیِ اشک‌های خود را فرو نمی‌ریزید! 📕 #پیامبر

مریم معصومیمریم معصومی :

 آیا شما که صورتتان را

در سایه ی نقاب غم انگیز زندگی

مخفی نموده اید

گاهی به این حقیقت یاس آور

اندیشه میکنید

که زنده های امروزی

چیزی جز تفاله ی یک زنده نیستند؟ #فروغ_فرخزاد

سردار آزمونسردار آزمون

  هرگز خودت رو بخاطر حرف های دیگران نباز 💪🏻👌🏻

مهناز افشارمهناز افشار :

من و جمعی از خانواده عزیزدلم در سالهای خوش دور🌞حالا اونی که سمت راست عکسه دختر خواهر منه تو سن بلوغ با جذابتهای بصری اون دوران😅 و خوشگل امروز، باعث افتخار من شده . تولدت مبارک لیلیپوت

شراره رخامشراره رخام :

 💕💕💕💕💕💕💕💕💕شمارش معکوس تا آغاز جشنواره ویژه و بسیار استثنائی #صنایع_چوبی_هنردوست 💕💕💕💕💕💕💕💕💕

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی :

تست گریم نقش “شوکت” در نمایش ” روزهاى رادیو” به نویسندگى و کارگردانى : محمد رحمانیان و به تهیه کنندگى آزیتا موگویى طراح گریم : بانوى گریم تئاتر ایران ماریا حاجیها

دریا مرادی دشتدریا مرادی دشت :

 💎👰🏻واااای من عاشق این قابمون شدم…اینکه ببینی یه بخشی از خاطرات شیرینت انقدر قشنگ و با سلیقه روی دیوار خونت جا خوش کرده خیلی لذتبخشه… 🐚 به نظرم توی این دنیایی که همش ناراحتمون میکنه همچین چیزایی میتونه قلبمون رو گرم کنه❤️
.👰🏻 خواستم خانم های هنرمندی که با عشق و علاقه انقدر با سلیقه کار میکنن رو بهتون معرفی کنم… ممنونم فائزه جون از اینهمه عشق و سلیقه… 🦋💞.💝جزو چیزایی که هروقت میبینمش یه لبخند بزرگ میاد روی لبم❤️.💕

شبنم قلی خانیشبنم قلی خانی :

 اون موقع ها روز اول عید ، لباس عیدو که تنم میکردن انگار یه باری از رو دوشم برداشته میشد خیالم راحت میشد بعد از یک ماه که لباس تو کمد رو هی نگاه میکردم بالاخره تنم کرده بودم و به آرزوم رسیده بودم اما حالا چی؟؟ سال نو نزدیکه ولی دل و دماغی نمونده برامون 😔میدونم، اما یه چیزی که میخواستم بگم اینه که ماها که بچه کوچیک داریم جریانمون فرق میکنه بچه هامون گناهی نکردن اگه ما دل و دماغ نداریم به خدا بهترین خاطرات همه ما مربوط به همون دوران بچگیمونه پس پدر مادرای مهربون بیاین نقش آدم شاد و خوشحال رو بازی کنیم تماشاگر این نمایش فقط بچه هامونن برای اینکه اونام خاطرات خوبی رو داشته باشن مثل قدیمای خودمون♥️ چاره ایی نیست جز شادی ، حتی مصنوعیش😍 کیا اینجا بچه دارن؟؟؟

ویشکا آسایشویشکا آسایش

 بهترین مامان دنیا ❤️ بچه که بودم سر بوسیدن مامانم با خواهرم کشتى میگرفتم که بعد از من نره مامانم رو ببوسه چون نمیخواستم بوسم از رو صورتش پاک بشه🤪😬 پ ن: حالا بگین “میس آنا” معلم کدوماتون بوده؟

گردآوری گروه چهره ها پرشین وی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس