شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

چهره های مشهور در اکران خیریه فیلم شهر زیبا |از اصغر فرهادی تا سارا بهرامی

اشتراک:
فیلم شهر زیبا سینمای ایران و جهان
مراسم اکران خیریه فیلم شهر زیبا شب گذشته با حضور اصغر فرهادی ، میترا حجار ، سارا بهرامی ، رخشان بنی اعتماد ، و دیگر هنرمندان سینما در پردیس ملت برگزار شد.

مراسم اکران خیریه فیلم شهر زیبا دیشب برگزار شد. در این مراسم چهره های معروفی مانند رخشان بنی اعتماد ، میترا حجار ، سارا بهرامی ، اصغر فرهادی و … در پردیس ملت برگزار شد. تصاویر اکران فیلم سینمایی شهر زیبا را در ادامه ببینید.

هنرمندان مشهور در اکران خیریه فیلم شهر زیبا

شهر زیبا پس از فیلم رقص در غبار دومین فیلم سینمایی اصغر فرهادی محصول سال ۱۳۸۲ است. شهر زیبا فیلمی اجتماعی با درون مایه ای عاشقانه است. ترانه علیدوستی و فرامرز قریبیان و بابک انصاری از بازیگران اصلی فیلم شهر زیبا بودند. آسمونی در این مقاله به معرفی فیلم شهر زیبا و همچنین نقد فیلم شهر زیبا می پردازد.The Beautiful City1 داستان و نقد فیلم شهر زیبا

کارگردان: اصغر فرهادی
نویسنده فیلمنامه: اصغر فرهادی
مدیر فیلمبرداری: علی لقمانی
تدوین: شهرزاد پویا
موسیقی: حمیدرضا صدری
طراح گریم: مهرداد میرکیانی
طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم
تهیه کننده: ایرج تقی‌پور، اصغر فرهادی
محصول: شرکت نشانه
بازیگران فیلم شهر زیبا: فرامرز قریبیان، ترانه علیدوستی، بابک انصاری، آهو خردمند، فرهاد قائمیان، هوشنگ هیهاوند

خلاصه داستان فیلم شهر زیبا

اکبر، نوجوان ۱۶ ساله‌ای است که مرتکب قتل دختری شده و دادگاه او را به اعدام محکوم نموده تا پس از رسیدن به سن ۱۸ سالگی حکم اجرا گردد. اکنون او به سن هجده‌سالگی رسیده و برای گذران روزهای آخر عمر به زندان بزرگسالان منتقل می‌شود. اعلا، دوست صمیمی اکبر که به جرم سرقت دستیگر شده، به محض آزادی از زندان، به همراه خواهر او تلاش می‌کند رضایت شاکی را بگیرد تا دوستش را از اعدام برهاند…

«شهر زیبا» دومین اثر سینمایی اصغر فرهادی، کارگردانی است که پیش از این فیلم «رقص در غبار» او در جشنواره به نمایش درآمد و مورد تمجید منتقدان قرار گرفت. «شهر زیبا» همچنین دومین حضور سینمایی ترانه علیدوستی، پس از «من ترانه ۱۵ سال دارم» نیز هست. علاوه بر او فرامرز قریبیان، این‌بار نیز با گریمی متفاوت، در فیلم دوم فرهادی با او همکاری می‌کند.

پرداخت شخصیت ها به جایی می رسد که نه طرف مجرم سزاوار مجازات شدن تشخیص داده می شود و نه طرف منتقم قادر به عفو کردن . در واقع سیرروایی فیلم هم هدفی جز این ندارد و جایی که به نتیجه دلخواهش می رسد، پوششی بر گیسوان بافته شده اش می کشد و ما را در عالم خود رها می کند.

اکران فیلم شهر زیبا

فیلم شهر زیبارخشان بنی اعتماد
فیلم شهر زیباسارا بهرامی
فیلم شهر زیباعکس سارا بهرامی
فیلم شهر زیبااحترام برومند
فیلم شهر زیبامیترا حجار
فیلم شهر زیباسارا بهرامی و احترام برومند

فیلم شهر زیبا

فاطمه گودرزی

فیلم شهر زیبا

رخشان بنی اعتماد و اصغر فرهادی و همسرش

فیلم شهر زیبا

فاطمه گودرزی و احترام برومند

فیلم شهر زیبا

سارا بهرامی و میترا حجار

فیلم شهر زیبا

مهتاب نصیرپور

آخرین خبر/ سینما تیکنت

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس