چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ساخته شدن فیلم ریحانه پارسا با بازی پدر پژمان بازغی !

اشتراک:
فیلم ریحانه پارسا سینمای ایران و جهان
ریحانه پارسا که با انتشار عکسی از حلقه ازدواجش و اعلام کردن دروغ بودن این خبر در شب سیزده بدر خبرساز شده بود، کارگردان فیلمی با بازی پدر پژمان بازغی شد

ساخته شدن فیلم ریحانه پارسا به کارگردانی ریحانه پارسا ، بازیگر بسیار جوان که با سریال پدر به شهرت رسید به پایان رسید. این فیلم کوتاه شب نام دارد و تصویربرداری اش در شمال کشور انجام شده است. در این بخش از سریال و فیلم درباره فیلم کوتاه شب به کارگردانی ریحانه پارسا بیشتر بخوانید.

جزئیات فیلم فیلم ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که سال گذشته با بازی در نقش لیلای سریال محبوب «پدر» به شهرت رسید، حالا و در اولین تجربه‌اش در مقام کارگردان فیلم کوتاه «شب» را به تهیه کنندگی موسسه مهر طاها جلوی دوربین برده است.

عوامل فیلم ریحانه پارسا

فیلمنامه این فیلم را ریحانه پارسا و خاطره عباسی نوشته‌اند و ابوالفضل عباسی فیلمبرداری و عرفان ابراهیمی صدابرداری آن را برعهده داشتند.

نکته جالب درباره این فیلم حضور پدر هنرپیشه سینما و تلویزیون پژمان بازغی در این فیلم به عنوان بازیگر است. فریبرز بازغی که پیش از این در فیلم‌هایی مثل «زندگی خصوصی» و «سلام برعشق» بازی کرده در کنار پادینا کیانی در این فیلم ایفای نقش کرده. تدوین شب را محمد کریمپور برعهده دارد و قرار است به زودی برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده نمایش شود.

افشین قلی‌پور مدیر تولید، امیراحمدی قزوینی مشاور کارگردان، راحیل یوسفی دستیار کارگردان، علی کوهستانی طراح صحنه و لباس و رامین کرمانیان مدیر تدارکات از دیگر عوامل این فیلم کوتاه هستند.

فیلم ریحانه پارسافیلم کوتاه ریحانه پارسا

جالب است بخوانید :

ازدواج ریحانه پارسا و دروغ ۱۳

ریحانه پارسا در شب سیزدهم فروردین با انتشار عکسی از حلقه ازدواج نوشت:
گر هیچ نباشد چون تو باشی.. ممنون از تبریکاتون.

فیلم ریحانه پارساحلقه ازدواج ریحانه پارسا

این بازیگر بعد از ساعاتی نوشت:
که دروغ ۱۳ بود. که دروغ ۱۳هست. که دروغ ۱۳ خواهد بود. که مجرد است….
البته در همان لحظات ابتدایی بسیاری از افراد برای پست اولش نوشته بودند
که احتمالا این پست دروغ ۱۳ است.

فیلم ریحانه پارسادروغ ۱۳ ریحانه پارسا

خبرآنلاین / آخرین خبر

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس