شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اکران پر بازیگر فیلم طلا ؛فراستی با این فیلم سرِ ذوق آمد! |از طناز طباطبایی تا هومن سیدی!

اشتراک:
فیلم طلا سینمای ایران و جهان
مراسم فوتوکال فیلم طلا با حضور رامبد جوان، نگار جواهریان، هدی زین العابدین، شیوا ابراهیمی ، گلاره عباسی ، هومن سیدی، مهرداد صدیقیان و طناز طباطبایی شب گذشته در پردیس ملت برگزار شد.

مراسم فوتوکال و نشست خبری فیلم طلا در پنجمین روز از جشنواره فجر برگزار شد. در این مراسم چهره های بسیاری مانند رامبد جوان، نگار جواهریان، هدی زین العابدین، هومن سیدی، مهرداد صدیقیان و طناز طباطبایی و … حضور داشتند. در ادامه تصاویر اکران فیلم سینمایی طلا در جشنواره فجر را ببینید.

اکران فیلم طلا در جشنواره فجر

فراستی سرِ ذوق آمد!

مسعود فراستی که این شب‌ها در برنامه سینمایی «هفت» به نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره سی و هفتم فجر می‌پردازد، شب گذشته، از فیلم «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی تعریف کرد.

او درباره این فیلم گفت: «شوک دوم من در جشنواره امسال، تعریف از فیلم «طلا» است که در حد سینماست؛ یک فیلم اندازه، امروزی و سینما و واقعا جای تبریک دارد دوتا فیلم خوب در یک جشنواره.»

آن چه فراستی را سرِ ذوق آورده است، به قول خودش یافتن دو فیلم خوب در یک جشنواره است؛ او چند شب پیش هم از فیلم «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی تعریف کرده بود.

متلک رامبد جوان به مسعود فراستی پس از تعریف از فیلم طلا

رامبد جوان : شاید مریض شده!

رامبد جوان که با همراهی محمد شایسته تهیه کنندگی فیلم «طلا» را بر عهده داشته، دقایقی قبل با حضور در استدیوی برنامه «هفت» درباره تولید این فیلم توضیحاتی ارائه داد.

وی در واکنش به اظهار نظر حسین لطیفی، مجری برنامه هفت مبنی بر رضایت مسعود فراستی از فیلم «طلا» با کنایه گفت: «شوخی می‌کنی! شاید مریض شده! مگه امکان داره؟! شاید گرمی و سردی با هم خورده و سرحال نبوده! فراستی عوض شده؟»

لطیفی در پاسخ گفت: میزانسن عوض شده و به جای اینکه کارگردان روبروی مسعود بنشیند، یک منتقد با نگاه مثبت روبروی او می نشیند تا هم تنش کمتر شود و هم نقد بهتر انجام می شود.

رامبد جوان هم از مسعود فراستی و لطفش به فیلم تشکر کرد.

هنرمندان در اکران فیلم طلا

فیلم طلاگلاره عباسی
فیلم طلامهرداد صدیقیان
فیلم طلاهدی زین العابدین
فیلم طلاشیوا ابراهیمی

فیلم طلا

نگار جواهریان

فیلم طلا

طناز طباطبایی

فیلم طلا

نگار جواهریان و رامبد جوان

فیلم طلا

هومن سیدی

سینما تیکت/خبرآنلاین

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس