جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

صدور اجازه کار مزدک میرزایی در انگلیس و زمان پخش برنامه مزدک در اینترنشنال!

اشتراک:
مزدک میرزایی در انگلیس سینمای ایران و جهان
باورکردنی نیست که چهره محافظه‌کاری مثل مزدک چنین تصمیم بی‌محابایی گرفته باشد، اما دیگر باید باور کنیم که به زودی چهره او را از یک شبکه سعودی خواهیم دید!

خبر مهاجرت مزدک میرزایی یکی از مجری های معروف ایرانی یک‌بار دیگر شبکه‌سوم سیما را با اتفاقات عجیب‌وغریبی که در آن رخ می‌دهد به صدر اخبار رسانه‌ها کشاند. درحالی‌که حرف‌وحدیث‌ها درباره حذف عادل فردوسی‌پور از این شبکه هنوز به پایان نرسیده، حضور مزدک میرزایی در انگلیس تأکید دیگری بود بر این سؤال بزرگ که واقعا در تلویزیون و خصوصا شبکه۳ چه خبر است؟

اجازه کار مزدک میرزایی در انگلیس

اگرچه فوتبالی‌ها فصل نقل‌وانتقالات را پشت سر می‌گذارند، اما شاید بزرگترین جابه‌جایی سال در حوزه رسانه رخ داد؛ جایی که مزدک میرزایی ناباورانه راهی انگلستان شد تا از این به بعد با شبکه فارسی‌زبان ایران اینترنشنال همکاری کند. باورکردنی نیست که چهره محافظه‌کاری مثل مزدک چنین تصمیم بی‌محابایی گرفته باشد، اما باید دید چه بر میرزایی گذشت که او به این نقطه رسید. هرچند هیچ‌کدام اینها نمی‌تواند تصمیمی را که او گرفت توجیه کند. به هر حال تلویزیون ایران بعد از حذف غم‌انگیز و بی‌دلیل عادل فردوسی‌پور، یکی دیگر از گزارشگران ممتازش را از دست داد تا از حالا به بعد دیگران سهم بیشتری از گزارش بازی‌ها داشته باشند؛ از آقای «توی دررررروازه» تا جناب سیانکی و خیابانی و البته پدیده نوظهور سازمان یعنی عباس قانع. استاد از این به بعد می‌تواند دیگر «قانع» نباشد و گزارش مسابقات مهم‌تری را با فریادهای گوشخراش و آزاردهنده پر کند. درایت دوستان، مستدام!

شروع فعالیت مزدک میرزایی در انگلیس

مزدک میرزایی بعد از گذراندن دوره آموزشی باید تا ده روز دیگر جلو دوربین ایران‌اینترنشنال برود.
مهاجرت مزدک میرزایی به کشور انگلیس در طول روزهای اخیر با واکنش های بسیاری مواجه شده است.
حال خبر می‌رسد که این مجری بعد از گذراندن دوره آموزشی
باید تا ده روز دیگر جلو دوربین ایران‌اینترنشنال برود.

مزدک میرزایی در انگلیسمزدک میرزایی

نظر محمدرضا احمدی درباره مهاجرت مزدک میرزایی

هنوز باور نمی‌کنم باید منتظر بمانیم و ببینم تا در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. ایشان جزو همکاران
خوب و دوست‌داشتنی ما بوده و هستند. برای همه‌مان مثل یک شوک می‌ماند.

شیرین‌کاری جدید مدیر شبکه ۳ را ببینید!

تصمیمات اخیر و شیوه مدیریتی جنجالی در شبکه سه سیما که این روزها با مهاجرت مزدک میرزایی باز هم به موضوع داغ فضای مجازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در «شهرونگ» شد.

مزدک میرزایی در انگلیسکاریکاتور مدیر شبکه ۳

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس