جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

با این ایده‌های خلافانه حیاط آپارتمان مسکونی تان را آماده آمدن بهار کنید

اشتراک:
چیدمان بهاری محوطه حیاط دکوراسیون منزل
داشتن یک حیاط زیبا و سرسبز تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه دارد.برای داشتن بهترین دکوراسیون حیاط با ما همراه باشید.

با فرا رسیدن فصل بهار بهتر است حال و هوای این فصل را وارد دکوراسیون منزل خود کنیم در اینجا قصد داریم، با چند ایده کاربردی به شما کمک کنیم تا بتوانید در حیاط آپارتمان محل زندگی تان برای لذت بردن از گیاهان به وجود بیاورید. چیدمان بهاری محوطه حیاط را در پرشین وی ببینید.

چیدمان بهاری محوطه حیاط

این روزها تعداد بسیار زیادی از ما با زندگی در آپارتمان‌های مسکونی از فضاهای بکر طبیعی دور افتاده‌ایم و بهدلیل مشغله‌های زندگی، شاید کمتر پیش بیاید که بتوانیم زمانی را برای حضور و برقراری ارتباط با طبیعت داشته باشیم.در اینجا قصد داریم، با چند ایده کاربردی به شما کمک کنیم تا بتوانید در چیدمان بهاری محوطه حیاط محل زندگی تان فضایی برای لذت بردن از گیاهان و عناصر طبیعی در نوروز به وجود بیاورید.

اگر شما هم با ما موافق هستید، بهتر است هر چه زودتر دست به کار شوید.زمان زیادی باقی نمانده، بازسازی حیاط را از همین حالا شروع کنید.چیزی به بهار نمانده، تصور کنید چطور با چهره‌ای تازه از طبیعت در حیاط آپارتمان روبه رو خواهید شد!

چیدمان بهاری محوطه حیاططراحی محوطه آپارتمان

با این ایده‌های کاربردی حیاط آپارتمان مسکونی تان را آماده آمدن بهار کنیدحتی تصور داشتن چنین حیاط زیبایی هم هیجان‌انگیز است؛ این‌طور نیست؟! به شما پیشنهاد می‌کنم ایده‌های تغییرمحوطه و فضای سبز آپارتمان را در اولین جلسه عمومی ساختمان مطرح کرده و همسایگانتان را در این راه باخود همراه کنید.

تعریف مسیرهای حرکتی در  چیدمان بهاری محوطه حیاط همه ما از قدم زدن در میان گیاهان و فضای سبز لذت می‌بریم؛ اینکه بتوانیم حین حرکت زیبایی‌های اطراف‌مانرا از زوایای مختلف ببینیم و احساس کنیم که در نزدیک‌ترین فاصله با آنها هستیم،

چیدمان بهاری محوطه حیاطدکوراسیون حیاط کوچک

تزیین حیاط خانه با گلدان

انرژی مثبتی را به مامنتقل خواهد کرد؛ بنابراین بهتر است این موضوع را با طراح مورد نظرتان مطرح کنید و از او بخواهید باطراحی مسیرهای متنوع برای حرکت در حیاط خانه شما این حال و هوا را به آن ببخشد.فکر نکنید چیدمان بهاری محوطه حیاط  است و امکان چنین کاری در آن وجود ندارد؛ یک طراح زبردست، خوب می‌داندراه‌حل‌ها برای چنین فضایی کدامند.

فضای حیاط

از میان فضای حیاط راه هایی را آماده کنید که از وسط این فضا عبور کنید و از زیبای هایآن لذت ببرید

ایجاد اختلاف سطح در طراحی محوطه آپارتمان مسکونیحرکتی که در بخش قبل از آن صحبت کردیم، اگر روی سطوحی با ارتفاع‌های مختلف قرار گرفته باشد، احساس پویایی را بیش از پیش در فضا به وجود خواهد آورد.علاوه بر آن، هنگام توقف در فضاهای مکث میان این مسیرها، دید از بالا به دیگر بخش‌های حیاط می‌تواند برای ساکنانآپارتمان جذاب باشد.

ایجاد این اختلاف سطح‌ها گاهی به دلیل وجود شیب در زمین اجتناب ناپذیر است اما حتی در زمین‌های مسطح نیزمی‌توان با اختلاف ارتفاع کمتر چنین کاری را انجام داد.

چیدمان بهاری محوطه حیاطایده های کاربردی در تزیین حیاط خانه

دکور بهاری در خانه

استفاده از مصالح متنوع برای کف سازی حیاط آپارتمان استفاده از مصالح متنوع برای کفپوش‌های حیاط به زیباتر شدن آن کمک خواهد کرد.یکنواختی حاصل از استفاده از تنها یک نوع کفپوش پس از مدت کوتاهی برای شما کسالت‌بار خواهد شد.این مصالح را اگر از جنس سنگ و چوب و البته گیاهان پوششی مثل چمن انتخاب کنید، احساس نزدیکی بهطبیعت را در این فضاها تقویت خواهند کرد.برای انتخاب مصالح مناسب بهتر است از متخصصان این حوزه راهنمایی بگیرید.

چیدمان بهاری محوطه حیاططراحی باغچه

استفاده از آلاچیق‌ و سایبان در طراحی محوطه حیاط آپارتمان برای تماشای این همه زیبایی که قرار است به حیاط آپارتمان شما قدم بگذارد، حتما فضایی برای نشستن نیز لازم است.این روزها تنوع در ساخت آلاچیق‌ها و سایبان‌ها به شما اجازه می‌دهد گزینه‌های بسیار زیادی را برای انتخاب پیش‌روی‌تان داشته باشید؛

از آلاچیق‌های چوبی که فضای نشیمن متصل به خود دارند، گرفته تا سایبان‌های متحرکی که می‌توانید به‌سادگی آنها راجابه‌جا کنید و در هر گوشه از حیاط که می‌خواهید قرار دهید.

سایبان‌های برقی هم که این روزها در ابعاد و اندازه‌های متنوع و در طرح‌ها و رنگ‌های بسیاری در بازار وجوددارند.این سایبان‌ها قابلیت تحرک و تنظیم دستی را هم دارند.از آلاچیق‌ و سایبان در چیدمان بهاری محوطه حیاط استفاده کنید

ایده ال  –  چیدانه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس