پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

برای خرید لوستر شیک اینجا را کلیک کنید

اشتراک:
نکات مهم در خرید لوستر دکوراسیون منزل
انتخاب لوستر برای مکان‌های مختلف خانه فوت و فن‌هایی دارد برای آشنایی با خرید لوستر با ما همراه باشید .

لوسترها، یکی از دوست داشتنی ترین تجهیزات نورپردازی برای منزل هستند و خرید لوستر مناسب خانه بسیار مهم است . تنوع لوستر ها این روزها باعث شده است انتخاب ساده ای نداشته باشید. اگر مایلید برای نوروز امسال لوستر تهیه کنید نکات مهم در خرید لوستر را در پرشین وی ببینید.

نکات مهم در خرید لوستر

برخی افراد ممکن است برای یک فضای کوچک سراغ لوسترهای ۷ شاخه یا بزرگ و چندلایه بروند.این‌کار موجب می‌شود تا فضای اتاق‌نشیمن و خانه‌تان کوچک به‌نظر برسد.به گزارش خبرنگار بازارباشگاه خبرنگاران ، پیش از خرید به فضا و متراژ اتاق نشیمن توجه کنید تا بتوانید لوستری متناسب برای این فضا خریداری کنید.برخی افرادممکن است برای یک فضای کوچک سراغ لوسترهای ۷ شاخه یا بزرگ و چندلایه بروند.این‌کار موجب می‌شود تا فضای اتاق‌نشیمن و خانه‌تان کوچک به‌نظر برسد.به ارتفاع سقف دقت کنید.

اگر سقف خانه‌تان بلند است، می‌توانید سراغ لوسترهای آویزی بلند یا چند طبقه بروید اما اگر سقف خانه‌تان کوتاه است باید مراقب باشید که کم‌ارتفاع‌ترین لوستر را انتخاب کنید تا با فضایی که در اختیار دارید، متناسب به‌نظر برسد.پیش از آن‌که نوع لوستر را انتخاب کنید به چراغ‌های دیوارکوب و آباژورهای پایه‌داری که در فضای اتاق نشیمن ازآن‌ها استفاده کردید توجه کنید.باید میزان نور اتاق‌تان را با کمک این ۳ وسیله روشنایی روشن کنید.اگر خانه‌تان را به سبک سنتی چیده‌اید از انتخاب کردن لوسترهایی با جنس فلز یا چوب پرهیز کنید.

نکات مهم در خرید لوسترنکات مهم در خرید لوستر

انتخاب لوسترهای مدرن را برای فضایی که به‌صورت سنتی چیده شده چندان مناسب نیست.لوسترهای بلوری و کریستال به‌نظر بهترین انتخاب برای یک خانه سنتی هستند.اگر اتاق نشیمن شما زوایای زیادی دارد یا اسبابی که در آن استفاده شده پر از زاویه است، بهتر استاز یک لوستر گرد و بدون زاویه برای تلطیف این فضا استفاده کنید.

درصورتی که سقف اتاق‌نشیمن شما گچ‌بری و تزئیناتی دارد بهترین گزینه برای انتخاب لوستر، یک لوستر ساده و بدون شلوغیاست زیرا انتخاب یک لوستر شلوغ در کنار تزئینات سقف باعث شلوغ به‌نظر رسیدن سقف اتاق می‌شود.

نکات مهم در خرید لوسترنکات مهم در خرید لوستر

انتخاب لوستر برای مکان‌های مختلف خانه

همخوانی آباژورها با نوع لوستر نیز بسیار مهم است؛ در اتاقی که آباژورهای پایه‌دار یا رومیزی آن با پارچه‌هایی باطراحی مدرن وجود دارد باید از لوستری مدرن استفاده کرد که طراحی زیبا و منحصربه فردی داشته باشد.بهترین روش برای تنظیم نور اتاق‌نشیمن با کمک لوستر و آباژور آن است که از لامپ‌های زرد و آفتابی باتوناژ رنگی مختلف اما نامحسوس استفاده کنید تا بتوانید جلوه زیادی به فضای نشیمن داده و به رومانتیک شدن این اتاق کمک کنید.

نکات مهم در خرید لوسترنکات مهم در خرید لوستر

معمولا اولین چیزی که در نور پردازی استفاده می‌شود لوستر است، و شما هر بار که به مکان تازه ای وارد می‌شوید اگر نور پردازی مناسبی داشته باشد در خاطر شما به خوبی ثبت می‌شود و احساس خوب خود را هرگز فراموش نمی‌کنید؛ دلیل آن استفاده از لوستر مناسب است.

در نور پردازی، لوستر و هر نوع چراغ سقفی حرف اول را می‌زنند و کاربرد بسیاری دارند. لوستر‌ها و چراغ‌های سقفی‌ای که انتخاب می‌کنید باید هماهنگ با خانه و سبک دکور شما باشد. برای مثال زمانی که سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است؛ استفاده از لوستر سبک قدیمی با فضا همخوانی ندارد.

نکات مهم در خرید لوسترنکات مهم در خرید لوستر
نکات مهم در خرید لوسترنکات مهم در خرید لوستر

خرید لوستر

بزرگی و کوچکی لوستر انتخابی‌تان کاملا بستگی به فضای نشیمن‌تان دارد. در فضاهای بزرگ دست‌تان برای تعیین اندازه لوستر باز است و در عوض برای فضاهای کوچک باید لوسترتان شاخه‌ها و چراغ‌های کمتری داشته باشد؛ چون اگر نور و روشنایی‌تان زیاد باشد،روشن کردن تعداد زیادی لامپ در زمانه‌ای که مدام شعار «لامپ اضافی خاموش» سر داده می‌شود اصلا کار درستی نیست. از طرف دیگر، نور کم هم برای اتاق‌های بزرگ، فضا را دلگیر می‌کند. اگر چشم‌ها را هم ضعیف نکند قطعا فضا را گرفته و دلگیر خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران  –  چیدانه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس