جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

دکوراسیون اتاق خواب با این اصول طلایی تغییر میکند

اشتراک:
اصول دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون منزل
یکی از مکانهایی که فرد بیشتر وقت خود را در ان جا میگذراند اتاق خواب است و چه بسا باید این مکان با بهترین دیزاین و طراحی شود تا فرد در ان قسمت احساس ارامش کند. رعایت رخی نکات و استفاده از ایده ها می تواند به این امر کمک کند. .

برای داشتن یک فضای رویایی در اتاق خواب باید چند نکته ای را رعایت کنید. زیرا که فضای اتاق خواب باید فضایی پر از ارامش و راحتی باشد .اتاق خواب از جمله قسمت هایی در خانه است که افراد مدت زمان زیادی را در آن می گذرانند. یک فرد بعد از یک روز پر از مشغله و درگیری نیاز به ارامش دارد و شما میتوانید با ایجاد فضای ارامش و ایده های خلاقیت این ارامش رابه خودتان هدیه دهید. اصول دکوراسیون اتاق خواب را در پرشین وی ببینید.

اصول دکوراسیون اتاق خواب

خواب شبانه از مهمترین فرآیندها در زندگی هر فرد است و سبب می شود خستگی و استرس کار روزانه ازوجود فرد دور شود و با روح وجسمی شاداب برای روز جدید و پرمشغله آماده شود.
از این رو اتاق خواب نقش مهمی در خانه دارد.اتاق خواب هر فرد فضایی کاملا شخصی است و سبک ونوع دکوراسیون اتاق خواب هر فرد تنها به سلیقه فردی او بستگی دارد و باید منعکس کننده نیازهای روزانه،شخصیت و خواسته های او باشد.

اصول دکوراسیون اتاق خوابدکوراسیون داخلی منزل

ابتدا تصمیم بگیرید که قصد دارید چه عنصری نقطه کانونی دکوراسیون اتاق خواب شما باشد.تخت خواب، میز توالتی زیبا یاپوشش پرده؟ نقطه کانونی وسیله ای بزرگ است که به زیباترین شکل در دکوراسیون اتاق جای می گیرد و بقیهتحت تاثیر آن چیده می شوند.در اغلب اتاق خواب ها، تخت خواب نقطه کانونی است که می توانیم آن را به شما نیز پیشنهاد کنیم.مرحله بعدی این است که تصمیم بگیرید تخت خواب خود را کجا قراردهید.از نظر ما بهترین جا برای قراردادن تخت، جلوی بزرگترین دیوار اتاق است.اما اتاقهای مختلف شرایط متفاوتی برای جای مناسب قرارگرفتن تخت خواب دارند.

دکوراسیون اتاق خواب با این اصول طلایی تغییر میکندطراحی دکوراسیون منزل

در صورت نبود کمد دیواری کافی

مرحله بعدی در صورت نبود کمد دیواری کافی، یافتن جای مناسب برای قراردادن کمد لباسهایتان است.بهترین فضا قسمتی از عقب رفتگی دیوار ( در صورت وجود ) است زیرا در این صورت فضای مفید اتاق و همچنین مسیر گردش نور در اتاق به وسیله کمد اشغال و مختل نمی شود.هنگام تعیین جای مناسب برای وسایل، به جای کلید پریزها نیز توجه داشته باشید.

برای مثال کنار تخت خواب و میز توالت باید پریز برق وجود داشته باشد.در صورت وجود فضای کافی، حتما بهقراردادن دراوری حاوی کشوهای متعدد فکر کنید زیرا وجود چنین وسیله ای در هر اتاق خوابی می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

 تغییر دکور اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب مدرن

حتما برای دو طرف تخت خواب، از میز کنار تختی و آباژور استفاده کنید زیرا این عنصر می تواندهم به سادگی تقارن در دکوراسیون به وجودآورد و هم سطحی با دسترسی آسان برای قراردادن وسایلی از قبیل ساعت زنگی، عینک مطالعه و لیوان آب در اختیار شما قراردهد.قراردادن یک کاناپه یا مبل راحتی در اتاق خواب الزامی است.در حقیقت با قراردادن عناصری از این قبیل کنجی دنج برای استراحتی کوچک در فضای خصوصی اتاق برای خود مهیا می کنید.

دکوراسیون اتاق خواب با این اصول طلایی تغییر میکنددکوراسیون اتاق خواب

توصیه ما در خصوص تلویزیون این است که آن را در اتاق خواب خود قرارندهید و برای تماشای تلویزیون به اتاق نشینمن رجوع کنید، اما اگر تمایل دارید، توصیه می کنیم آن را پنهان از دید مثلا داخل کمددیواری قرار دهید و تنها در مواقع نیاز برای استفاده آن را بیرون آورید تا از ریخت و پاش به نظر رسیدن اتاق جلوگیری کنید.

مجله منزل

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس