شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

دکوراسیون های دوست داشتنی با رنگ و بوی بهار

اشتراک:
خانه بهاری شاد دکوراسیون منزل
طرح‌ها و نقش‌ها هم در دکوراسیون بهاری نقش مهمی دارند بهترین ایده‌برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل در فصل بهار استفاده‌از رنگ های بهاری در دکور خانه‌است با ما همراه باشید .

بهترین ایده برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل در فصل بهار استفاده از رنگ های بهاری در دکور خانه است, پس در ابتدا باید رنگ های بهاری را بشناسید برای داشتن خانه بهاری شاد با ما در پرشین وی همراه باشید .

خانه بهاری شاد

روز به روز به فصل دوست داشتنی بهار نزدیک می شویم و مطمئنا دوست داریم رنگ و بوی بهار را در داخل خانه نیز احساس کنیم.به همین منظور چند دکوراسیون شاد و مناسب با حال و هوای بهار گردآوری کردیم که می تواند ایده هایخوبی برای شما باشد.به زودی فصل زمستان با رنگ های تیره و خاکستری را پشت سر می گذاریم، به گزارش پرشین وی بنابراین بهتر است رنگ های زنده و روشن را به خانه بیافزایید.رنگ های مختلفی مثل سبز، زرد، آبی، صورتی ، بنفش و…
از جمله رنگ هایی است که در این فصل دیده می شود و نکته جالب توجه درباره این رنگ ها این است که شما با دیدن این رنگ ها احساس بهتر و شادتری خواهید داشت.

خانه بهاری شادمدل دکوراسیون بهاری منزل

بهار با طبیعت پر از زیبایی و تازگی اش یکی از زیباترین و دل انگیزترین فصل های سال است. می توان از این زیبایی اطراف خود الهام گرفت و خانه خود را به زیباییهای بهار نزدیک کرد تا احساسی تازه در آن یافت.بهار پر است از رنگهای شاد و ملایم بهاری مثل سبز ملایم، صورتی ملایم، بنفش ملایم و آبی آسمانی. بد نیست اگر بتوانیم از این رنگها در خانه خود استفاده کنیم.تناسب رنگ در دکور خانه بسیار در روحیه افراد خانه تاثیر دارد، در اینجا چند نمونه از تناسب و ترکیب رنگ های شاد را برایتان گردآوری کردیم تا برای فصل بهار خانه تان را رنگی تر و شاداب کنید.

خانه بهاری شاددکوراسیون مخصوص فصل بهار

دکوراسیون بهاری با رنگ های شاد

رنگ آمیزی دیوارها با رنگهای بهاری برای بهاری ساختن حال و احوال خانه بسیار مناسب است اما تنها راه بهاری شدن خانه، رنگ کردن دیوارها نیست. رنگ آمیزی میتواند از طریق پرده، کوسن، گلدان، قاب و حتی ظروف مورد مصرف در خانه هم انجام شود.یاسی یا همان بنفش ملایم یکی از رنگ های پرکاربرد در دکوراسیون است که بهار امسال مد شده است, رنگ یاسی را همه دوست دارند زیرا رنگی زننده و جیغ نیست. با نگاه کردن به رنگ یاسی غرق در آرامشی خاص خواهید شد.

خانه بهاری شاددکوراسیون منزل عید

از رنگ لاجوردی میتوانید در دکوراسیون اتاق غذاخوری استفاده کنید, به سادگی با اضافه کردن جزئیاتی به رنگ لاجوردی فضای غذاخوری را بهاری و دلنشین کنید. رنگ لاجوردی یکی از رنگ های مد بهار  است که پیشنهاد میکنم حتما در دیزاین خانه از آن بهره ببرید.صورتی کمرنگرنگ صورتی در دکوراسیون منزل معجره میکند و فضا را دوست داشتنی و منحصر به فرد میکند, از پرطرفدارترین رنگ های بهاری میتوان صوتی ملایم را نام برد که بسیاری از خانم های ایرانی عاشق اش هستند.

خانه بهاری شاددکوراسیون منزل با ایده های بهاری دکوراسیون نوروزی
خانه بهاری شادطراحی دکوراسیون

دکوراسیون منزل با رنگ های بهاری

زرد جزو شادترین رنگ هایی است که در دکوراسیون بهاری منزل از آن استفاده میشود, با استفاده از رنگ زرد میتوانید خورشید را به منزل تان دعوت کنید و فضایی انرژی بخش را به سبک بهاری دیزاین کنید.آبی کمرنگ یکی از رنگ های بهاری و پرطرفدار بین ایرانی ها برای اتاق نشیمن است, آبی از آرامش بخش ترین رنگ ها است که در دکوراسیون استفاده میشود. استفاده از رنگ آبی ملایم در دکوراسیون بهاری منزل انتخابی ایده آل است که فضا را به آرامش دعوت میکند.

 

چیدانه – ستاره

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس