پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رازهای دکوراسیونی که زیبایی خانه را چند برابر می کند

اشتراک:
ترفند های دکوراسیونی دکوراسیون منزل
برای زیباتر شدن دکوراسیون لازم نیست کلی هزینه کنید با ایده هایی که در این بخش به شما معرفی میکنیم میتوانید خانه ای زیبا داشته باشید. با ما همراه باشید .

رای زیبایی بیشتر دکوراسیون خانه ایده ها و ترفندهای ساده ای وجود دارد که با استفاده از آن ها میتوانید خانه ای زیبا و دوست داشتنی داشته باشید. ترفند های دکوراسیونی را در این بخش مشاهده کنید با ما در پرشین وی همراه باشید .

ترفند های دکوراسیونی

وقتی به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنیم، با دیدن تورفتگی‌های دیوار بلافاصله به این فکر می‌افتیم که این تورفتگی‌ها می‌توانندجای مناسبی برای کمد و انباری باشند.خیلی زود دست به کار می‌شویم، سفارش ساخت در و طبقه‌بندی می‌دهیم و بعد از مدتی آنجا می‌شود یک انباریبه تمام‌معنا با کلی خرت و پرت که شاید سالی یک‌بار هم از آنها استفاده نکنیم.اما من به شما می‌گویم بیایید متفاوت فکر کنیم و از این تورفتگی‌ها متفاوت و زیبا استفاده کنیم.میز تحریر خود را در دل دیوار جا کنید:چنین فضایی به عنوان فضای کار و مطالعه چند مزیت دارد که شاید مهم‌ترینش جلوگیری از حواس‌پرتی هنگام کار است.

ترفند های دکوراسیونیدکوراسیون داخلی

وقتی جلوی دیدتان بسته باشد، خیلی بهتر روی کارتان متمرکز می‌شوید.مزیت دیگرش پنهان کردن آشفتگی‌های روی میز از جلوی دید است که باعث می‌شود به آرامش فکری شما در اتاق
خواب‌تان خللی وارد نشود. نظرتان درباره یک باغ خانگی کوچک چیست؟داشتن حیاط و باغچه که دیگر این روزها آرزو شده؛ چیزی نمانده که تراس‌ها و بالکن‌ها هم به آنها بپیوندنداما باز هم جای نگرانی نیست.با تراریوم‌های آویز و کاکتوس‌های بدون نیاز به مراقبت، یک باغ کوچک در تورفتگی دیوارتان ایجاد کنید.برای هر چه زیباتر کردن این باغچه سبز خلاقیت خود را محک بزنید.

دکوراسیون خانهطراحی داخلی

ایده های خلاقانه در منزل

بنشینید، بخوانید، بنوازید و تفریح کنید:به جای چپاندن تعداد زیادی کتاب در دل دیوار، آنجا را چندمنظوره کنید؛ جایی برای نشستن، جایی برای کتاب‌ها وجایی برای دکوری‌ها.چنین چیدمانی هم شما را از نگهداری وسایل اضافی بازمی‌دارد و هم محلی فراهم می‌آورد و شما را به انجامفعالیت‌های انرژی‌بخش ترغیب می‌کند.از دیگران غافل نشوید:همیشه قرار نیست خودتان باشید و خودتان.به نفر دوم هم بیندیشید.کنج‌ها و تورفتگی‌ها می‌توانند مکان خوبی برای گفت‌وگوهای دونفره باشند.اگر فضا اجازه می‌دهد، با طراحی مبلمانی مناسب، این امکان را فراهم کنید که با همسر، مادر، پدر یا دوست خود در آنجا بنشینید.

ایده های خلاقانه برای خانهکارها ی خلاقانه

نشیمنی گرم و نرم برای فرار از شلوغی‌های روزانه خانه‌های امروزی آنقدر کوچک و شلوغ شده‌اند که به سختی می‌توان جایی برای خلوت کردن با خود پیدا کرد؛ حتی گاهی اتاق‌های شخصی‌مان فقط محلی هستند برای انجام کارها و چنانما را از نظر فکری و بصری درگیر می‌کنند که دیگر فرصتی برای استراحت ذهن‌مان نداریم.پرده روی آپارتمانتان تاثیر زیادی می گذارد پس نباید آن را نادیده بگیرید، حتی می توانید با کمک پرده خانه خود را بزرگتر جلوه دهید. پرده را می توانید از سقف تا روی زمین بگیرید تا ارتفاع بسازید، و یا از بالا کمی بیشتر بگیریدش تا چوب پرده پنهان شود.

چیدمان درست وسایل منزلتغییر در دکوراسیون داخلی
 تغییر در دکوراسیون داخلیساده ترین ترفندهای دکوراسیون

زیباترین دکوراسیون داخلی

بر خلاف آنچه ممکن است فکر کنید، در فضاهای کوچک لازم نیست از تخت خواب با چند لایه منسوجات و پارچه چشم پوشید. لایه ها و ترکیب زیبای رنگ ها در بالش و دیگر لوازم تخت می تواند فضا را دنج جلوه دهد و به آن عمق ببخشد.برای آپارتمان های کوچک مبلمان خیلی بزرگ می تواند دردسر باشد به همین دلیل سعی کنید اندازه مبل ها را معمولی و به گونه ای انتخاب کنید که فضای آپارتمانتان بزرگ جلوه کند.میز و یا صندلی های شفاف ( یا فقط صندلی هایی که پشتشان شفاف است ) علاوه بر اینکه کاربردی هستند باعث می شوند خانه باز جلوه کند.

منزل  – ستاره

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس