جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

لوکس ترین و مدرنترین خانه درختی در جهان

اشتراک:
لوکس ترین خانه درختی دکوراسیون منزل
خانه درختی که در بالای درختان آویزان شده و در شاخه های برگ دار پوشانده شده است برای دیدن از زیباترین خانه های درختی جهان با ما همراه باشید.

خانه درختی ها  قابل نصب در هر خانه و روی هر درخت محکمی است. استفاده از ان برای خانواده هایی است که قصد دارند در دل طبیعت هم خانه ای مجلل داشته باشند. لوکس ترین خانه درختی را در پرشین وی ببینید با ما همراه باشید .

لوکس ترین خانه درختی

،”تاکاشی کوبایاشی” با همکاری “هیروشی ناکامورا” دومعمار ژاپنی در قلب یک درخت ۳۰۰ ساله لوکس ترین خانه را در جنوب ژاپن ساختند.آنان تا کنون ۱۲۰ عدد از مشهورترین خانه های درختی را در جهان ساخته اند.خانه‌ی درختی می‌تواند یک پناهگاه و یا یک محل بازی فوق العاده برای هر کودکی باشد. همچنین ساخت آن نیز می‌تواند یک پروژه‌ی سرگرم کننده برای بزرگسالان باشد.

ساخت یک خانه درختی به برنامه‌ریزی با دقت و همچنین ساخت دقیق نیازمند است. اگر دقت و توجه خود را معطوف ساخت این خانه‌ی درختی بکنید، نتیجه‌ی آن پناهگاهی خواهد بود که می‌توانید سالیان دراز از آن استفاده کنید.

لوکس ترین خانه درختیخانه درختی مدرن

انتخاب درخت مناسب: سلامت درختی که آن را برای ساخت خانه درختی انتخاب می‌کنید، اهمیت بسیاری دارد. اگر درخت بسیار مسن یا بسیار جوان باشد، برای خانه‌ی درختی شما مناسب نخواهد بود و ممکن است شما و کسانی را که از این خانه درختی استفاده می‌کنند را به خطر بیندازد. درخت باید محکم، سالم، بالغ و زنده باشد. درخت‌های مناسب در این زمینه عبارتند از بلوط، افرا، شاه درخت و درخت سیب. یک درخت ایده‌آل دارای این ویژگی‌ها می‌باشد: تنه و شاخه‌های تنومند و محکم. ریشه‌های عمیق و بدون هیچ گونه اثری از بیماری یا ضعف.

جالب ترین خانه درختی در جهانخاص ترین خانه درختی های جهان

خانه درختی

با سازمان برنامه‌ریزی محلی‌تان هماهنگ باشید. در این زمینه زمان بگذارید و قوانین و مقررات محلی در این رابطه را که ممکن است در پروژه‌ی خانه درختی شما تأثیرگذار باشد بخوانید: مانند محدودیت‌های ارتفاعی. حتی ممکن است که برای ساخت چنین چیزی به مجوز احتیاج داشته باشید. اگر در ملک شما درخت‌های حفاظت شده وجود داشته باشد، ممکن است ساختن بر روی آن‌ها دارای محدودیت‌ها یا ممنوعیت‌هایی باشد.

با همسایه‌هایتان صحبت کنید. برای نشان دادن حسن نیت، ایده‌ی خوبی است که با همسایه‌هایتان در این رابطه صحبت کنید و از این موضوع خبردارشان کنید. اگر لوکس ترین خانه درختی شما از ملک همسایه‌تان نیز دیده می‌شود، بد نیست که نظر آن‌ها را نیز در این باره بپرسید. این موضوع باعث می‌شود تا از شکایت‌ها و دعاوی حقوقی که ممکن است در آینده رخ بدهد، جلوگیری شود.

درخت را نتخاب کنید. اگر خانه‌ی درختی را در حیاط پشتی خود می‌سازید، پس احتمالاً انتخاب‌های زیادی در رابطه با انتخاب درخت دارید و باید یکی از آن‌ها را برگزینید. زمانی که یکی از درخت‌های سالم را انتخاب کردید، می‌توانید در مورد جنبه‌های دیگر طراحی خانه نیز برنامه‌ریزی کنید.

زیباترین خانهساختن یک خانه درختی

تور گردشگری

طرح خود را انتخاب کنید. بسیار مهم و حیاتی است که پیش از کوبیدن میخ اول و شروع کار، یک طرح کامل از خانه‌ی درختی‌تان داشته باشید. می‌توانید طرح‌های مختلف خانه‌های درختی را با جستجو در اینترنت پیدا کنید یا اگر خودتان در ساخت و ساز دستی دارید، می‌توانید کار طراحی را خودتان انجام دهید. نوع تکیه‌گاه‌های خانه را مشخص کنید. روش‌های مختلفی برای ایجاد تکیه‌گاه در لوکس ترین خانه درختی وجود دارد. هر روشی که انتخاب می‌کنید، مهم در آن این است که وزش باد را حتما در نظر بگیرید.

جالبترین خانه های درختیقلعه‌های درختی
استفاده از چوب در ساخت خانهخاص ترین خانه درختی های جهان

شیوه دسترسی خود به خانه درختی را انتخاب کنید. قبل از این که خانه را بسازید، باید شیوه‌ی دسترسی خود به این خانه را انتخاب می‌کنید. به طور مثال از طریق نردبان باشد یا می‌خواهید برای آن پله بگذارید. روشی که انتخاب می‌کنید باید محکم و مطمئن باشد. تصمیم بگیرید که اگر شاخه‌های درخت مزاحمتان بودند، با آن‌ها چه می‌کنید. به طور مثال شاخه‌ها را می‌برید یا آن‌ها را از درون خانه رد می‌کنید. برای این کار باید یک قاب و راه برای آن‌ها ایجاد کنید. با استفاده از اتصالات مخصوص، قطعات را در کنار هم محکم کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان  –  ویستا

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس