پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فضایی ترین و زیباترین جزیره و مقصدی علمی تخیلی در مورینسل

اشتراک:
جزیره فضایی گردشگری
زیباترین و پیچیده ترین پل جهان ، پل مورینسل اتریش این پل یک جزیره مصنوعی وزمین بازی کودکان نیز هست و درعین حال پیاده رو بین دو طرف رودخانه نیز هست.

مورینسل دارای منظره ی جالبی است، اما در واقع وقتی خورشید غروب می کند درخشش آن آغاز می شود. شب ها، با چراغ های آبی رنگ  زنده شده و باعث می شود که این جزیره ی مصنوعی عجیب تر و بیگانه تر به نظر رسد. مورینسل به عنوان فضایی ترین جزیره یا پلی که تا بحال ساخته شده است . برای اشنایی با
جزیره فضایی با ما در پرشین وی همراه باشید .

جزیره فضایی.

سال ۲۰۰۳ وقتی گراز Graz در اتریش به عنوان شهر فرهنگی اروپا شناخته شد، موزه ای به شکل یک قلبفوتوریستیک (آینده گرا) در این شهر وجود داشت، اما این همه ی داستان نیست.پل- جزیره ای علمی تخیلی نیز در این شهر خانه داشت که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم.این سازه با نام « مورینسل » (لغتی آلمانی برای جزیره مور) شناخته شده و ترکیبی از شیشه و فولاد است.

بزرگترین جزایر جهانحقایق باورنکردنی جهان

مورینسل در واقع به هدف اینکه جسمی شناور بر روی رودخانه باشد آفریده نشده، بلکه در اینجا داستان از اینقرار است که شما چقدر می توانید به یک کاسه ی بزرگ فلزی که با چراغ های نئون پوشیده شده نزدیک شوید.

این جزیره را هنرمندی آمریکایی به نام Vito Acconci خلق کرده و قصد او بیان نمادین این امر بوده که چگونه ساخت و ساز فوق مدرن می تواند یک پوسته دریایی غول پیکر را از دل رودخانه بیرون بکشد! به همین دلیل، بخش اصلی این سازه به انحنا و خم فرم کاسه ای شکل با صندلی هایی در اطراف بدنه ی اصلی و راه ها و تونل هایی مربوط می شود که این سازه را به دو پل عابر پیاده ی اطراف خود در دو طرف رودخانه ی مور متصل می گردانند.

جزیره مصنوعیسفر به فضا

سفر به فضا

در داخل گنبد ناهموار مورینسل، یک آمفی تئاتر، کافه و یک زمین بازی وجود دارد و قرار دادن همه ی آنها در این فضای کوچک، مورینسل را از نظر فضای تفریح و سرگرمی در فوت مربع، تبدیل به متراکم ترین جزیره نموده است.در طول روز، مورینسل دارای منظره ی جالبی است، اما در واقع وقتی خورشید غروب می کند درخشش آن آغاز
می شود.

شب ها، کل پوسته ی فولادی که با چراغ های آبی رنگ مزین شده زنده شده و باعث می شودکه این جزیره ی مصنوعی عجیب تر و بیگانه تر به نظر رسد!مورینسل به عنوان فضایی ترین جزیره یا پلی که تا بحال ساخته شده، تجربه ای فراتر از گذر از روی رودخانه به شما ارزانی می دارد.در واقع مورینسل یک مقصد واقعی علمی تخیلی محسوب می شود.

سفر به فضا عیجب و غریب ترین درختان
مورینسل اتریش بزرگترین جزایر جهان

توریسم نلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس