پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

معبد لوط در بالی – اندونزی

اشتراک:
معبد لوط در بالی گردشگری
معبد لوط بالی روی یک صخره واقع شده که کمی با ساحل فاصله دارد. شاید در نگاه اول معبد تانالوت بالی کمی ترسناک بنظر برسد، اما مکانی رویایی و دیدنی است. با ما همراه باشید .

بالی جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی، که از مراکز گردشگری مهم جهان به‌شمار می‌رود. بالی جزیرهٔ خدایان، جزیره کوچکی از بزرگ‌ترین مجمع الجزایر جهان و بزرگ‌ترین کشور مسلمان جهان یعنی کشور اندونزی است. معبد لوط در بالی را در پرشین وی ببینید.

معبد لوط در بالی

Tanah Lotتشکیل شده از یک سنگ خاموش در جزیره بالی در اندونزی .ین محل به نام معبد لوط معروف است که توریست ها و مخصوصا عکاسان زیادی را به سمت خود میکشاند .Tanah Lot به زبان بالیایی یعنی سرزمین ، که مکانی است در Tabanan (اداره‌ یا محل‌ کار یا حکومت‌ نایب‌السلطنه‌ ) حدود ۲۰ کیلومتری Denpasar (پایتخت بالی)(dot) هر روز این تخت سنگ نشسته در ساحل بر اثر جزر ومد به درون اقیانوس می رود و دوباره در ساحل اقیانوس پدیدار می شود ،

معبد لوط در بالیجزیره بالی در اندونزی

که گردشگران در صورتی کهآب اقیانوس پایین باشد می توانند به درون این معبد هم بروند.کشیش Nirartha در قرن ۱۵ هنگام سفر خود ،این تخته سنگ را دیده است و مکان مناسبی برای استراحت یافته و شب را در آنجا در این جزیرهسپری کرده و بعد آنجا را محل مقدسی برای پرستش خدای دریا در جزیره بالی دانستاین معبد یکی ازمعابد هفت دریا در اطراف سواحل بالی است ، و هر یک از معابد هفت دریا بعد از تاسیس شدندر امتداد سواحل جنوب غربی قرار دارند.بالیایی ها معتقد هستند که مار دریا ، مار غول پیکری است که نگهبانمعبد است و روح های خبیث و مزاحم را دور می کند و از معبد محافظت می کند گردشگران بعد از گذشتن از یک بازار پوشاک و سوغاتی های بالیایی ها به این معبد می رسند.***

تخته سنگ معبد لوط شهر بالی

 معابد هفت دریا

کشور اندونزی از نظر جغرافیایی در بخش جنوب شرقی اقیانوسیه قرار دارد و یک مجمع‌الجزایر است که در آن ۱۷ هزار جزیره و ۳۳ استان دیده می‌شود. این کشور در لیست بزرگترین کشورهای جهان قرار دارد. احوالپرسی در اندونزی به صورت رسمی شکل می‌گیرد که این موضوع نشات گرفته از اهمیت احترام در این کشور است. در این کشور توریسم نیز رتبه خوبی از نظر اقتصادی دارد و درآمدهای ارزی بالایی در کشور اندونزی در زمینه گردشگری دیده می‌شود،

بیشترین میزان صادرات در کشور اندونزی مربوط به کشورهای آمریکا و ژاپن و حتی چین است؛ در سال‌های جدید میزان صادرات به سنگاپور نیز بسیار زیاد است. د. در این کشور نه خبری از فشار و نه دمای هوا است اما بارش بیش از حد باران بخشی از آب و هوای اندونزی محسوب می‌شود. میزان رطوبت در این کشور بین ۷۰ الی ۹۰ درصد اعلام شده است. بهترین زمان سفر به کشور اندونزی در فصل خشک سال است.

 معابد تاریخی اندونزیمعبد تانالوت بالی

کشور اندونزی

شور اندونزی از نظر جغرافیایی در بخش جنوب شرقی اقیانوسیه قرار دارد و یک مجمع‌الجزایر است که در آن ۱۷ هزار جزیره و ۳۳ استان دیده می‌شود. وسعت آب‌های این کشور سه برابر خشکی‌های آن است. مساحت این کشور حدود ۱۹۱۹۴۴۰ کیلومتر مربع است، این کشور در لیست بزرگترین کشورهای جهان قرار دارد. احوالپرسی در اندونزی به صورت رسمی شکل می‌گیرد که این موضوع نشات گرفته از اهمیت احترام در این کشور است.

کشور اندونزی، توریسم نیز رتبه خوبی از نظر اقتصادی دارد و درآمدهای ارزی بالایی در کشور اندونزی در زمینه گردشگری دیده می‌شود، بیشترین میزان صادرات در کشور اندونزی مربوط به کشورهای آمریکا و ژاپن و حتی چین است؛ در سال‌های جدید میزان صادرات به سنگاپور نیز بسیار زیاد است.

 مکان های مذهبیمعبد تانا لوط

کشور اندونزی از دسته کشورهای سرسبز محسوب می‌شود به طوری که جنگل نیز در این کشور از مجموعه‌های سرمایه‌گذاری وسیع به شمار می‌آید. این کشور از نظر معدنی، کشوری بسیار ثروتمند محسوب می‌شود و معادن نفت و گازهای طبیعی بسیار گسترده و ارزشمندی دارد.

پارسا سیتی – راسخون

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس