پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نکات کاربردی برای کم کردن هزینه سفر به استکهلم

اشتراک:
هزینه سفر به استکهلم گردشگری
هزینه سفر به استکهلم اگر برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی می‌کند، در این مقاله با ماهمراه باشید و درباره‌ی هزینه سفر به این بیشتر بخوانید.

میانگین هزینه سفر به استکهلم

هزینه سفر به استکهلم , اگر فکر سفر به استکهلم، پایتخت زیبای سوئد را در سر دارید، در این مقاله درباره‌ی جزئیات هزینه سفر به این شهر بخوانید.استکهلم پایتخت سوئد شهری زیبا است، اما بسیار گران. در واقع، یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا برای مسافران است. بنابراین اگر بودجه اندکی دارید، بهتر است بیشتر از چند روز برای این شهر برنامه‌ریزی نکنید. شاید بدانید که استکهلم پس از سیلیکون ولی، دومین مرکز فناوری و استارت‌اپ در جهان است. یکی از چیزهایی که استکهلم برای آن مشهور است، غذا و طراحی است. این شهر تاریخی غنی در طراحی داخلی دارد. اگر برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی می‌کند، در این مقاله با ماهمراه باشید و درباره‌ی هزینه سفر به این بیشتر بخوانید.

متوسط هزینه روزانه در استکهلم

هزینه سفر به استکهلمهزینه های سفر به استکهلم

در این بخش متوسط هزینه‌های روزانه برای سفر به استکهلم را آورده‌ایم.
این هزینه‌ها بر اساس دو نوع سفر ارزان و اقتصادی ارائه داده شده‌اند؛ بنابراین هزینه سفر شامل خرج و مخارج مربوط به مواردی چون خوش‌گذرانی‌های شبانه، خرید سوغاتی و لباس، شرکت در تورها، خرید‌های غیرضروری، غذای عالی و غیره نمی‌شود.
فراموش نکنید که برای هزینه‌‌های غیرضروری از پیش برنامه‌ریزی کنید.

هزینه روزانه سفر ارزان برای یک نفر (۶۰ دلار | ۲۵۸,۰۰۰ تومان)

جاذبه‌های گردشگری: ۸۰ کرون (تور رایگان یک جاذبه رایگان)
غذا: ۱۸۰ کرون
حمل و نقل: ۰ کرون
اقامت (هاستل ارزان): ۲۲۰ کرون

هزینه روزانه سفر اقتصادی برای یک نفر (۹۰ دلار | ۳۸۷,۰۰۰ تومان)

جاذبه‌های گردشگری: ۱۲۰ کرون (یک جاذبه غیر رایگان یک جاذبه رایگان)
غذا: ۳۷۰ کرون
حمل و نقل: ۰ کرون
اقامت (هاستل): ۲۶۰ کرون

متوسط هزینه سفر به استکهلم

 

هزینه‌ بازدید از جاذبه‌ها و موزه‌های استکهلم

هزینه سفر به استکهلمهزینه‌ بازدید از جاذبه‌هااستکهلم

بیشتر جاذبه‌ها و تورهای استکهلم نسبتا مقرون‌به‌صرفه هستند، بنابراین می‌توانید بدون صرف هزینه‌ی زیادی از جاذبه‌های زیادی دیدن کنید. با این حال، اگر همچنان فکر می‌کنید باید بیشتر در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، خود شهر استکهلم به اندازه‌ی کافی زیبا و دیدنی است.

 

هزینه‌ خورد و خوراک در استکهلم

هزینه سفر به استکهلمهزینه‌ خورد و خوراک در استکهلم

بله، غذا هم یکی دیگر از آیتم‌های گران در استکهلم است. باید سخت به دنبال غذای باکیفیت و مناسب بگردید. شهورترین غذاهای سوئدی شاه ماهی، خرگوش و نوعی ساندویچ به اسم اسمورگس. کافه‌ها و رستوران‌های سراسر شهر، غذاهای محلی و بین‌المللی ارائه می‌دهند، و غذاهای ارزان زیادی وجود دارد.

.

هزینه‌ حمل و نقل در استکهلم

هزینه سفر به استکهلمحمل و نقل در استکهلم

سیستم حمل و نقل عمومی استکهلم شامل اتوبوس، تراموا و مترو (T-Bana) می‌شود. سیتم زیرزمینی استکهلم به سه منطقه تقسیم می‌شود و بلیط‌ها را می‌توان بر اساس منطقه خریداری کرد (برای مسیرهای ۷۵ تا ۱۲۰ دقیقه‌ای). ابتدا باید کارت SL Access را به قیمت ۲۰ کرون تهیه کنید و سپس هر بلیط به آن اضافه می‌شود.

کارت سفر ۲۴ ساعته: ۱۱۵ کرون
کارت سفر ۷۲ ساعته: ۲۳۰ کرون
کارت سفر ۷ روزه: ۳۰۰ یورو

 

هزینه‌ اقامت در استکهلم

هزینه سفر به استکهلمهزینه‌ اقامت در استکهلم

مکان‌های اقامتی در استکهلم بسیار باکیفیت هستند و در مقابل ارزان نیستند. هتل‌ها کیفیت خوبی دارند، ولی معمولا هزینه اقامت در آن‌ها بالا است.

کجارو

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس