جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

کوله‌پشتی را برای سفراینطوری آماده کنید

اشتراک:
کوله پشتی برای سفر گردشگری
کوله پشتی وسیله ای برای حمل وسایل در مسافرت یا مدرسه است که باید برای انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین آن به نکاتی توجه کرد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

برای افرادی که در سفر هستند کوله پشتی خانه سیارشان است. خیلی مهم است که این خانه گنجایش وسایل مورد نیاز برای روزهای سفر را داشته باشد ،کوله پشتی مسافرتی باید بسیار راحت و قابل حمل باشد و لباس‌های بسیاری را در خود جای دهد. راحتی این مدل کوله پشتی اهمیت بسیار دارد .کوله پشتی برای سفر را در پرشین وی ببینید.

کوله پشتی برای سفر

مهارت بستن کوله‌پشتی سفر یکی از مهمترین مهارت‌های سفر بستن بار و کیف سفر است.اگر این موضوع به درستی انجام شود تاثیر مثبت زیادی در کیفیت سفر دارد.با ما همراه باشید تا از زبان نورم شری‌ور، متخصص سفر، بستن بار و کوله‌پشتی سفر را یادبگیریم.می‌شود شرط بست که آخرین باری که فقط برای یک هفته به تعطیلات رفته‌اید آنقدر چمدانتان پر بوده که مجبورشدید برای بستن زیپش روی آن بنشینید.حال تصویر کنید بخواهید هر چیزی که برای یک سفر شش ماهه یا حتی یک ساله در جاده لازم داریدرا فقط در یک کوله‌پشتی بزرگ جای دهید.

کوله پشتی کوهنوردیکوله پشتی کوهنوردی

این چالشی است که هر بار من می‌خواهم به سفری طولانی برای گشت و گذار در مقاصدی مثل کاستا‌ریکا، نیکاراگوئهیا حتی سفری پیاده به دور دنیا بروم با آن مواجه هستم.البته این به معنای نارضایتی من نیست.من از تک تک لحظات سفرم در مناطق استوایی و آزاد زندگی کردن در کنار ساحل لذت می‌برم.اما جای دادن تمام وسایلی که برای زندگی ۶ ماهه یا بیشتر لازم دارم در یک کوله‌پشتی مثل حل کردن راز‌های داوینچی می‌ماند.

کوله پشتی برای سفرراهنمای خرید بهترین کوله پشتی مسافرتی

راهنمای خرید کوله پشتی سفر

این بار تا چند هفته‌ی دیگر می‌خواهم به سفری با مدت زمان نامعلوم و یک طرفه به سمت ویتنام، کامبوجو تایلند بروم و در آنجا بنویسم، کارهای داوطلبانه انجام دهم و تلاش کنم تا جایی که می‌شود در سفرمپیش‌ بروم.پس بعد از تلاش زیاد و بررسی تمامی جوانب و احتمالات، این لیستی از محتویات کیف من است.کیف نورث فیسپیدا کردن کوله‌ای که بتواند تمامی لوازم مورد نیاز زندگی شما را برای سفری طولانی در خود جای دهد بسیارمشکل است.

بیشتر کوله‌های کوهنوردی و کوله‌گردی حدود ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ اینچ مربع فضا دارند که کافی نیست اما این مدل ازکیف نورث فیس (The North Face Base Camp duffel bag/backpack) حدود ۸۰۰۰ اینچ مربع حجم را در خود جای می‌دهد.این ساک فوق‌العاده با دوام و پر ظرفیت است و با توجه به داشتن بند کوله‌ای پد دار می‌تواند درزمان نیاز به یک کوله‌پشتی تبدیل شود.
من کیفم را در ایستگاه‌های اتوبوس و فرودگاه به دنبالم می‌کشم ولی در بیشتر مواقع در فضاهای بیرونی و طبیعی هستم پس این مدل برایم مناسب است.

 کوله پشتی مناسب برای سفرنکاتی درباره آماده کردن کوله پشتی

نکاتی درباره آماده کردن کوله پشتی

کیف روزانه من با خود یک کوله‌پشتی سایز عادی نیز دارم که با آن لپتاپم را حمل کنم، به ساحل بروم وتعداد زیادی سفر‌های روزانه داشته باشم.من این کیف کوچک‌تر را هر روز در کل طول روز همراه دارم پس یک کوله‌پشتی O’Neill Suburbia را انتخابکردم چون جای لپتاپ و بطری آب دارد و بند‌های شانه آن بسیار راحت هستند.لباس:۱ عدد جین سبکدمپایی بین انگشتیبا خود یک جفت دمپایی انگشتی خوب و یک جفت دمپایی که بتوانم در ساحل خیسش کنمدارم.برند Reef چند مدل جدید و جالب از این نوع دمپایی دارد که می‌توانید در بخشی از کفی آن کلیدهتل یا پول قایم کنید! هوشمندانه نیست؟

 راهنمای خرید کوله پشتی سفر تکنیک هایی برای سفر

یک جفت کفش راحتی بدون بندیک کفش سبک، با تهویه مناسب که بتوانید به راحتی بپوشیدش یا بیرونشبیاورید برای مکان‌‌های گرم و ساحل بسیار عالی است.من یک مدل کلاسیک دارم.برند کروکس (Crocs) کفش‌های راحتی جالب و ضد آب با طراحی جذاب تولید می‌کند که از انواع قدیمی بسیار راحت‌ترو ایمن‌تر هستند چون کفی پلاستیکی دارند.کفش ورزشی دویدنیک جفت کفش ورزشی برای پیاده‌روی و هایکینگ، ورزش و البته روز‌هایی که گشت‌وگذار بزرگی دارید.۷ عدد تی‌شرت بدون آستینوقتی اولین بار سفر را آغاز کردم با خود تعداد زیادی تی‌شرت برداشتم.اما خیلی زود فهمیدم برای آب‌ و هوای استوایی هرچه لباس هوای بیشتری رد کند بهتر است.برای همین اکنون تعداد زیادی لباس بدون آستین دارم.

کوله پشتی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس