جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

گشتی در بازار کتاب فروزنده تهران

اشتراک:
بازار کتاب فروزنده تهران گردشگری
بازار کتاب فروزنده تهران یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی کشور است.

یکی از مراکز فروش کتاب در خیابان انقلاب اسلامی بازار کتاب فروزنده تهران است که همه روزه تغ=عداد زیادی از خریداران و علاقه مندان کتاب به ان مراجعه می کنند و حال و هوای فرهنگی دارد. برای دیدن این بازار با ما همراه باشید.

بازار کتاب فروزنده تهران

بازار کتاب فروزنده کجاست؟ به مناسبت ۲۷ آبان روز کتاب‌فروشی‌ها قصد داریم یکی از مراکز فروش کتاب در تهران را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا با راه‌های دسترسی به مجتمع فروزنده بیشتر آشنا شویم.

بازار کتاب فروزنده یکی از مراکز فروش کتاب در خیابان انقلاب اسلامی است که همه روزه تعداد زیادی از اهالی کتاب و فرهنگ برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. در سمت راست ورودی این مجتمع یک مغازه فروش روپوش پزشکی و مشاغل دیگر قرار دارد و روبروی آن کتاب‌فروشی که به فروش کتاب‌های مربوط به سینما، عکاسی و هنری می‌پردازد.

بازار فروزنده تهرانبازار کتاب فروزنده تهران

در این مجتمع کتاب‌ها با عناوین مختلف از مهندسی و پزشکی گرفته تا زبان کتاب‌های مربوط به کودک به فروش می‌رسند. در طبقات بالایی مجتمع واحدهای اداری و در زیرزمین کافی‌نت، مغازه‌های چاپ و کپی و غیره وجود دارد.

آدرس

مجتمع فروزنده در خیابان انقلاب، بین خیابان ۱۲ فروردین و خیابان فخر رازی قرار دارد.

بازار کتاب فروزنده بازار زیبای کتاب فروزنده تهران

دسترسی

برای رسیدن به مجتمع فروزنده می‌توانید از مترو استفاده کنید و در خط ۴ مترو، در ایستگاه میدان انقلاب اسلامی از قطار پیاده شوید و پس از حرکت به سمت شرق پس از گذشتن از خیابان ۱۲ فروردین به مجتمع فروزنده برسید.

همچنین اتوبوس‌های بی‌آر‌تی‌های مسیر میدان آزادی – تهرانپارس هم از این میدان می‌گذرند و با توجه به اهمیت بالای این میدان و پر رفت و آمد بودن آن، از نقاط مختلف شهر به میدان انقلاب اسلامی اتوبوس و تاکسی به صورت مستقیم وجود دارد. با حدود ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از میدان انقلاب تا مجتمع فروزنده را طی کنید و در مسیر هم به کتاب‌فروشی‌ها سر بزنید و به خرید کتاب بپردازید.

جای خال بسته‌های نوروزی در ویترین کتاب

ناشران و کتابفروشان هم مانند صنوف دیگر می‌توانند خلاقیت‌هایی برای فروش نوروزی کتاب به مردم از خود نشان دهند؛ از جمله انتشار کتاب‌هایی مرتبط با نوزوز یا مناسب خواندن در تعطیلات نوروزی در حوزه‌های مختلف. وجود این آثار و تبلیغ آن‌ها می‌تواند «پاخور» کتابفروشی‌ها را در روزهای قبل و بعد از تحویل سال، بالا ببرد.

به نظر می‌رسد جای بسته‌های عیدانه‌ی کتاب در ویترین کتابفروشی‌ها خالی است؛ بسته‌های ویژه‌ی کتاب که می‌تواند در سبد خریدهای شب عید، کنار رخت و لباس‌ نو، اسباب هفت‌سین و آجیل، جا باز کند.

یکی از موضوعاتی که در سال‌های اخیر، زیاد از آن شنیده‌ایم و به آن انتقادهای فراوان شده، چاپ و اهدای سررسید به مناسبت سال نو است. بانک‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف هر سال هزینه زیادی را صرف چاپ سررسید و اهدای آن به کارمندان خود می‌کنند؛ تاجایی که ظرفیت قابل توجهی از چاپخانه‌ها، در ماه‌های اخیر درگیر چاپ سررسید می‌شوند و حتی ناشران را در صف انتظار انتشار کتاب‌ می‌گذارند.

سیری درایران ـ قدس

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس