جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

امین حیایی با ظاهری کاملا متفاوت کنار نیوشا ضیغمی!

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 02 آگوست 2018 اشتراک:
امین حیایی و نیوشا ضیغمی اخبار گوناگون
فیلم سینمایی پول لعنتی به نویسندگی و کارگردانی مجید جوانمرد، در مرحله پیش تولید قرار دارد و اوایل پاییز مقابل دوربین خواهد رفت

امین حیایی و نیوشا ضیغمی در فیلم سینمایی پول لعنتی ایفای نقش کرده اند. تصویری از گریم متفاوت امین حیایی با کلاه شعبده بازی در کنار نیوشا ضیغمی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

امین حیایی و نیوشا ضیغمی

فیلم سینمایی «پول لعنتی» به نویسندگی و کارگردانی مجید جوانمرد این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، اوایل پاییز مقابل دوربین خواهد رفت.

جوانمرد درباره وضعیت حال حاضر فیلم جدیدش گفت:
«پروانه ساخت «پول لعنتی» را سال گذشته دریافت کردم که با منتفی شدن حضور سرمایه گذار تولید آن مقداری به تعویق افتاد. با این حال و پس از رایزنی های فراوان در حال حاضر سرمایه اولیه این فیلم تأمین شده و فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد».

وی افزود:
«تاکنون با بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، جمشید هاشم پور، امیر جدیدی، هنگامه قاضیانی و لیلا اوتادی مذاکراتی داشته ام ولی هنوز با آنان قراردادی منعقد نشده است».

فیلم سینمایی پول لعنتی

جوانمرد در ادامه درباره خط اصلی داستان «پول لعنتی» گفت:
«پول لعنتی» در ادامه ژانر مورد علاقه ام یعنی حادثه ای و اجتماعی است و فضایی شهری و خیابانی در زمان عصر حاضر دارد. در واقع خط اصلی داستان فیلم درباره معضلات و مشکلات اجتماعی جوانان در مقطع کنونی است. فیلم روایتگر داستان زندگی یک زوج جوان است که در طول زندگی با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو می شوند تا جایی که این اتفاقات زندگی مشترک آنها را تحت الشعاع قرار می دهد…».

این کارگردان در پایان درباره لوکیشن ها و وضعیت نمایش فیلم جدیدش گفت:
«فیلمبرداری به طور کامل در تهران انجام می شود. با برنامه ریزی های انجام گرفته قصد داریم تا «پول لعنتی» را برای حضور در جشنواره سی و هفتم فجر آماده نمایش کنیم. پس از این فستیوال نیز درباره اکران عمومی فیلم تصمیم گیری خواهیم کرد».

امین حیایی و نیوشا ضیغمیامین حیایی و نیوشا ضیغمی

آخرین ساخته مجید جوانمرد در سینما فیلم سینمایی «آدم باش» بود که در گیشه با شکست مواجه شد. فیلمی که نارضایتی جوانمرد از فرایند ساخت آن وی را مدتی خانه نشین کرد.

کارنامه هنری مجید جوانمرد
کارگردانی فیلم های سینمایی :
«شکار روباه»
«در سرزمینی دیگر»
«عروسی خون»
«قافله»
«تیغ آفتاب»
«دستمزد»
«شکار»
«مار»

امین حیایی و نیوشا ضیغمیامین حیایی در کنار نیوشا ضیغمی

کارگردان و تهیه کننده:
«پول لعنتی»

بانی فیلم

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس