شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تشکر رهبر انقلاب از یک پرستار ؛ آن پرستار کیست؟

تاریخ نشر :چهارشنبه 04 مارس 2020 اشتراک:
تشکر رهبر انقلاب اخبار گوناگون
تشکر رهبر انقلاب به طور خاص خطاب به یک پرستار جوان بود که مشغول جهاد در بیمارستان ها بود

روز گذشته تصاویری از رهبر انقلاب منتشر شد که برای مردم سخنرانی انجام داد. او در این سخنرانی توصیه هایی درباره ویروس کرونا به مردم کرد . او همچنین از جامعه پزشکی و پرستاران تشکر ویژه ای به عمل آورد. نکته مهم صحبت های ایشان تشکر رهبر انقلاب از یک پرستار جوان بود. در پرشین وی می خواهیم ببینیم این پرستار کیست.

تشکر رهبر انقلاب از پرستار جوان

رهبر انقلاب ظهر روز گذشته در میان توصیه‌های خود به مردم برای مقابله با بیماری کرونا
از اقدامات و همکاری‌های مردمی گفتند و از پرستاری که عروسی خود را برای رسیدگی
به بیماران کرونایی به تعویق انداخت تشکر کرد. اما این بانوی پرستار کیست
و در کجا مشغول فعالیت به جهاد است.

ویدئو تشکر رهبر انقلاب از پرستار جوان

جزئیات بیشتر درباره تشکر صمیمانه رهبر انقلاب از زحمات پزشکان و پرستاران 

رهبر معظم انقلاب از وزیر بهداشت و کادرهای درمانی در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کردند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار رئیس فرهنگستان علوم پزشکی با تشکر صمیمانه از وزارت بهداشت و همکاران وزیر، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی کشور در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کردند: این زحمات بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد که برده است و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.

متن تشکر صمیمانه رهبر انقلاب از زحمات پزشکان

تشکر رهبر انقلابتشکر رهبر انقلاب از پزشکان

متن سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم. بنده میخواهم صمیمانه تشکر کنم از پزشکان و پرستاران و مجموعه‌ی دست‌اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه‌ی با این بیماری‌ای که اخیراً در کشور به‌وجود آمده. همچنین تشکر کنم از وزارت بهداشت و درمان و مجموعه‌ی همکاران آقای وزیر بهداشت در این مجموعه به خاطر تلاشهایی که میکنند و زحمتی که میکشند. من برنامه‌ی امروز را فقط ترتیب دادم برای همین که این تشکر را بکنم در حضور آقای دکتر مرندی رئیس محترم فرهنگستان علوم پزشکی.

دوست داشتم که این تشکر قلبی خودم را به همه‌ی برادران و خواهران محترم پزشک و پرستار و کادرهای درمانی عرض بکنم. ان‌شاءالله که موفق باشید. کارتان بسیار با ارزش است. هم ارزش جامعه‌ی پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا میبرد که برده، هم مهمتر از این، ثواب الهی است که خدای متعال قطعاً به شما اجر خواهد داد و ثوب خواهد داد و امیدواریم که ان‌شاءالله این کار برجسته و سنگین خیلی هم طولانی نشود و ان‌شاءالله زودتر کلک این ویروس منحوس گرفته بشود ان‌شاءالله. ان‌شاءالله همه‌تان موفق باشید.

برترین ها و خبرآنلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس